איך להתאים את הברכה המתאימה למתנה לעובדים לראש השנה?

דף הבית » מאמרים » איך להתאים את הברכה המתאימה למתנה לעובדים לראש השנה?

כבר שבוע שלם שאתם שוברים את הראש על מציאת הברכה המתאימה ביותר למתנת החג שלכם לעובדים? הגיע הזמן להפסיק להתלבט וללכת על בטוח.

אז איך משלבים בין ברכה למתנה? מה מאחלים לעובדים מבלי להישמע כל כך בנאליים? והאם בכלל צריך לעשות עניין מהברכה עצמה?

איך להתאים ברכות ומתנות לראש השנה

האם בכלל אמורים לברך את העובדים לראש השנה?

כל ברכה נועדה לציין אירוע חגיגי כלשהו. השנה החדשה היא זמן של התחלות חדשות, חשבון נפש, משאלות לב לא ממומשות, שאיפות אישיות ותפילה. לפיכך, בהחלט חשוב לאחל דבר מה לעובדים שלכם ולהביע התייחסות הולמת לתקופה זו בשנה. נציין גם שמתנה המתקבלת ללא ברכה מתאימה, עלולה להתפרש בחברה או הארגון שלכם כמחווה תלושה, מאולצת וחסרת הקשר.

מה כותבים כדי להתאים את המסר למתנה?

זה מאוד תלוי במה שבחרתם להעניק לעובדים שלכם. מאחר וקיימים מאות סוגים שונים של מתנות לעובדים, אפשר בהחלט לחבר כל מתנה לברכה ייחודית וממוקדת. כך למשל, מארז של תוצרת מקומית הכולל יין, דבש ושמן זית יוכל להסתכם בברכת "שנה מלאה בשפע וטעם". אם בחרתם במתנה אישית יותר, כמו עט בחריטה לכל עובד, תוכלו לחרוט עליו מסר מעצים ומעורר השראה כמו "השנה יוצרים מציאות חדשה".

איך כותבים ברכה לראש השנה?

אם אתם מעדיפים לברך את העובדים בברכה שלמה ולא רק במסר קטנטן שנלווה למתנה, תוכלו לפעול בכמה דרכים כדי לכתוב ברכה מוצלחת:

  • שורת הפתיח – ציטוטים יתאימו מאוד למעמד כמו שתייה והרמת כוסית, או כשהעובדים מקבלים איתם ברכה גדולה שמשתלבת במתנה לראש השנה. תוכלו לחפש ציטוטים עם השראה, ציטוטים על יצירתיות, על התחלות חדשות וכל מוטיב קשור.
  • גוף הברכה – מומלץ שתכתבו בנקודות את מה שהייתם רוצים למסור לעובדים קודם. אם זה קשה לכם, נסו לחשוב על תחומים משיקים במקום העבודה כמו: רווחת העובדים האישית, פריצות דרך בחברה, תכנונים בארגון לשנה החדשה (למשל: שליחת עובדים מצטיינים לקורסים מטעמכם) וכדומה. רק לאחר מכן, עבדו כל נקודה או מסר שכתבתם לעצמכם לכדי משפט שלם. שלבו מילות קישור בין המשפטים וצרו כך פסקה מלאה בברכות ומסרים, אך הגבילו את עצמכם באורך.
  • סיום הברכה – נימה אישית תמיד מוסיפה חן ופרקטיות לברכה מכם ולכן אפשר לסיים אותה במילים כמו "אני רוצה לבקש מכם העובדים", "אני באופן אישי מקווה ש…", "לדעתי האישית…" וכו'.

היו דוגמה והשראה לעובדים שלכם והם בטוח ימצאו שהברכה שלכם הייתה מושקעת ומלאה מחשבה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)