ברכה לגיל 30 – 39

ברכה לגיל 30 - 39 - ברכות ליום הולדת 30 עד 39

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכה לגיל 30 – 39

גיל משמעותי ומיוחד

בשנות השלושים של החיים שלנו העניינים מתחילים להרגע. יש לנו עבודה קבועה, מצאנו את הנפש התאומה שלנו ואולי אפילו התחלנו בחיי הורות מרגשים ומלמדים במיוחד. בגיל שלושים אנחנו לא רק מחפשים את הדברים שהעולם יכול לתת לנו, אלא מתחילים לתרום לו חזרה.

 בשנות השלושים של אדם הקרוב לליבנו, חשוב לומר תודה על הדברים שהוא נותן לנו ולהעריך את היומיום הפשוט שלנו שהוא משפר. בשביל לעזור לכם בכתיבת ברכה מיוחדת, ריכזנו עבורכם ברכות יפות שיתנו לכם השראה. עכשיו רק נשאר לפנות קצת זמן, ולתכנן את החגיגות.

ברכה לגיל 30 עד גיל 39

ברכה ליום הולדת 33

שלושים ושלוש זה גיל לא עגול אבל יש בו משהו מדליק כמו דגל לבן וכחול כמו סמל מזל שטוען שאתה גדול הזדמנות לאחל לך שתזכה להכל לשמחת חיים עצומה ורוב טוב בריאות איתנה וכוחות, מינימום, כמו צבא של מדינה.

ברכה ליום הולדת לבן 38

יום הולדת שמח לגבר שבגברים, אתה כבר בן 38 וזכור כי אלו רק מספרים. הישאר כפי שאתה בעל לב גדול, אדיבות, סבלנות, ממש כל המכלול. מאחלת לך בריאות ואריכות ימים, שתבנה בית, משפחה וילדים. שתזכה לפרנסה בשפע, שמחה, אהבה והצלחה רבה.

ברכה ליום הולדת 35

שלושים וחמש שנה עברו מאז שהגעת לעולם הזמן חלף השנים עברו חלפו מאז שהפכת את העולם נשלח לך ברכה תודה על מי שאתה ומה שאתה המשך להיות מוקף חברים להנות מהחיים להיות מרכז העניינים המשך לעבור רגעים קשים וצחק לחיים בפנים.

ברכה לגיסה ליום הולדת 30

גיסתי היקרה, אני מאחלת לך הרבה מזל טוב ליום הולדת 30, שתמשיכי להיות אמא מדהימה לילדים וגיסה מדהימה עבורי, שתצליחי בכל דרך בה תפני, אני מאמינה בך שאין מכשול שלא תעברי. הרבה בריאות ושמחת חיים, הרבה סבלנות ורגעים מאושרים. אוהבת רבות, גיסה שהיא אחות.

ברכה ליום הולדת 31

שלושים ואחת שנים עברו מאז שהעולם לא יכול היה בלעדיך אהובה את על כולנו וילדיך הולכים אחריך יום הולדת שלושים ואחת הוא גיל שבו אפשר להתחיל לחיות את יכולה את הכל לרצות התקדמי בעבודה ותמשכי לתת את כולך למשפחה מזל טוב יקרה עד מאה ועשרים שנה.

ברכה לגיל 39

לאיש הכי מדהים שאנחנו מכירים אתה הכי חכם בעולם, את זה כולם יודעים מאחלים לך מכל הלב והנשמה שתצליח ותגדל עם העסק שלך שתגשים כל חלום שרק תרצה שתכבוש את העולם ושתחייה על הקצה שיהיה לך יום הולדת שמח ומלא באהבה ושלא תשכח לבקש גם משאלה.

ברכה ליום הולדת 30 מאמא לבת

לבתי המתוקה! לרגל כניסתך לעשור הרביעי של החיים לך אאחל באהבה – חיים יפים ללא תיקונים שיהיה לך הכי טוב בעולם בכל שניה מהזמן ובכל מה שתעשה תרגישי טעם נפלא, כמו של מן שבכל התחומים תקצרי הצלחות בשלות ותרגישי בלב אשה שלימה, בלי יותר מדי שאלות .

ברכה ליום הולדת 30 לכלתי

לכלתי המיוחדת והאהובה! גיל שלושים מוביל אותך לעשור חדש הלוואי ובכל יום תרגישי את התחדשות הבריאה את כמויות האנרגיה הפנימית שלך אני מעריכה ומברכת שתמשיכי להצליח ולהיות כלה כה אהובה בהוקרה ואהבה, חמותך.

ברכה לבעל ליום הולדת 30

בעלי שלי, היום אתה בן שלושים, עברת כבר רבע מהחיים, לפניך עוד שלושה מקטעים ומאחלת שיהיו הם שמחים ומאושרים. תודה על שאתה העוגן שלי ועומד זקוף ובטוח למעני. מאחלת שתגשים כל משאלה, שתהייה בריא וחזק, מסופק ומוצלח. אשתך אוהבת חזק!

ברכה לגיל 30 לבעל

לבעלי היקר, היום אתה חוגג 30 אביבים 30 שנים של אהבה, אושר והנאה מהחיים אתה אדם כזה הרפתקן, חכם, שתמיד יודע להגיד את הדבר הנכון וגם כשקשה לכל בעיה אתה מצליח למצוא פתרון מאחלת לך שתישאר האיש המדהים שאתה היום ושתצליח בדרכך ותגשים כל חלום!

ברכה לגיל 30 לחברה

לחברתי האהובה! גיל שלושים הגיע ואיתו הרגע בו אני עוצרת את הכל עוטה על פניי את מסכת הרצינות כדי לברך אותך מכל הלב שלי: שתהיה לך שנה מבורכת ומלאה בכל מה שאת מבקשת שתדעי תמיד מה טוב לך ומה עושה לך רע ולא תפחדי אף פעם מקולות הלב העושים מהומה.

ברכה ליום הולדת גיל 30

לא להאמין איך עברו שלושה עשורים איך ביעף חלפו להם השנים אתה כבר בחור לא נער צעיר אוהב לערוך קניות בעיר יש לך ילדים וקריירה מפוארת ולאשתך קוראים ברחוב גברת ברכה לך שלוחה היום שתצליח להגשים כל חלום ואם אפשר עוד ברכה קטנה מזל טוב עד מאה עשרים שנה.

שאלות נפוצות על ברכה לגיל 30 – 39

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכה לגיל 30 – 39 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכה לגיל 30 – 39 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכה לגיל 30 – 39 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לחנוכת בית | ברכות לבית חדש

ברכה לחנוכת בית

ברכות להחלמה מהירה

ברכה להחלמה מהירה

ברכות לפרידה

ברכה לפרידה

ברכה לגיל 90 – 100

ברכה לגיל 90 עד גיל 100

ברכה לגיל 20 – 29

ברכה לגיל 20 עד גיל 29

ברכות לחתונה

כתיבת ברכה לחתונה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)