ברכה לגיל 40 – 49

ברכה לגיל 40 - 49 - ברכות ליום הולדת 40 עד 49

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכה לגיל 40 – 49

שנים משמעותיות ואינטנסיביות

בשנות הארבעים של החיים שלנו אנחנו מתמודדים עם גיל ההתבגרות של הילדים שלנו והעבודה האינטנסיבית ונהנים מזוגיות מעט יותר רגועה ונעימה. מדובר בעשור שליו, נינוח ומלא באירועים מיוחדים – בר המצווה של הגדול, חתונות של האחיינים וכניסה לעולם של קרובי משפחה נוספים.

 אמנם בשנות הארבעים לחיינו אנחנו ממשיכים בחיים שלנו כרגיל, אבל לרוב מדובר בתקופה מלאה בהתחלות חדשות. בשביל לעזור לכם בכתיבת ברכה לאדם האהוב עליכם בשנות הארבעים לחייו, ריכזנו עבורכם ברכות יפות שיעזרו לכם בתהליך הכתיבה הסבוך. מאחלים לכם המון מזל טוב ושיהיה בהצלחה!

ברכה לגיל 40 עד גיל 49

ברכה לאחותי לגיל 40

לאחותי היקרה והאהובה מאוד! מזל טוב לרגל הגיעך לעשור החמישי. מאחלת לך שליבך יהיה מלא באורות ופרחים תמיד. שתרגישי את הקסם שמלווה את הבריאה – ולא תרגישי לעולם שום פחד וחרדה.

ברכה ליום הולדת 40 לחברה

את נכנסת לעשור החמישי של החיים כבר לא ילדה קטנה בגילאי השלושים לכן אברך אותך שגם בעשור הבא תמשיכי להיות חברה ברוכה ואהובה כזאת שמשרה אנרגיות טובות ואווירה חיובית האמת? בגלגול אחר הייתי קוראת לך 'חיוכית'.

ברכה לגיל 49

עוד שנה אתה סוגר יובל שנים. לרגל יום הולדתך ה-49 אאחל שתמיד תרגיש מושלם. לא כמעט ולא בערך, שכל יום תרגיש שיא המאושר. שעד גיל חמישים תשיג את המטרות שהצבת לעצמך; בפרנסה, משפחה וחיי האהבה. ושהבריאות רק תשתפר ולא תדע שבריר חולי או כאב.

ברכה לחברה ליום הולדת 40

ארבעה עשורים עברו ומגיעה לך ברכה מרגשת השנים כה מהר חלפו אני כה נרגשת אני קוראת לך להגשים חלום שבביתכם תשרור שלווה ושלום שתמשכי להיות אהובה ואוהבת גידלת ילדים לתפארת ואם אפשר להוסיף עוד ברכה קטנה מזל טוב ועד מאה ועשרים שנה.

ברכה לגיל 40

לרגל הגיעך לגיל ארבעים אאחל לך שלעד תחוש צעיר שהילד שבך לא יעלם לעולם ותראה את החיים בצבע – אף פעם לא בשחור לבן. שלא תתרגש משטויות של אנשים, ותמצא את עצמך מחייך בסתם יום של חול – גם אם מסביבך אין ריגושים.

ברכה לגיל 40 לאחות

לאחותי היקרה! את אמנם בת ארבעים היום, אבל יפה כאילו הייתי נערה צעירה. הלוואי וכל החיים תהיי כל כך נאה, חכמה, מוכשרת ואהובה, כמו שאת היום. שתזכי לשפע הצלחה ממרום, ותדעי בדיוק איך להשיג את מה שאת רוצה, בלי בעיה.

ברכה ליום הולדת 45 לגבר

יום הולדת 45, איזה גיל מרגש מזל טוב גדול לגבר שנותן את הנשמה ואת הכל. שתמשיך בדרכך הנעימה לצעוד, ותזכה בחייך לברכות ועוד. בריאות ופרנסה ידפקו על דלתך, שפע והצלחה, יהיו לרגלך. לימים מאושרים, חיים שמחים ואנשים טובים.

ברכה לגיל 40 לאישה

לגיל ארבעים הגעת גיל שהוא ממש נהדר אינך תמימת הדעת כמו שבעבר היית את מעשיך מלווים הוד והדר מזל טוב ליום הולדת עגול בו את מרגישה שאת יכולה הכל לשנות תחביבים לדאוג יותר לעצמך מאשר לאחרים ועם כל זאת האהבה בלב גדולה מזל טוב אהובה.

ברכה לבעלי לגיל 40

לבעלי האהוב, הגבר של חיי! אני אוהבת אותך, אהבה שאינה תלויה בדבר. מי יתן וכל חייך – תרגיש מאושר. שיום הולדתך הארבעים יגרום לך לפרוח עוד יותר. אתה מדהים ויצוק כסלע איתן וחיוכך מפיק זמירות. הלוואי ותקבל כוחות להגשים את כל המשאלות והחלומות.

ברכה ליום הולדת 40 לאח

לאחי היקר והאהוב! מאחל לך שיום הולדת ארבעים – יוביל אותך לשמחות נוספות והצלחות בחיים; בפרנסה, תוכניות העתיד, חינוך הילדים וחיי האהבה. מי יתן וליבך ירחף כל בקר למחוזות האושר ויקטוף מהם פרחים. שהשגרה תהיה ברוכה ולעולם לא תמאס ושלא תפסיק לעולם לחייך.

ברכה ליום הולדת 40 לאחות

אחותי היקרה, את מזמן כבר לא נערה, אך בנפשך מרגיש כאילו כך היה. את בשבילי אחות כבר 40 עשורים וזו הזדמנות להעניק לך ברכות ואיחולים. תצליחי ותשגשגי בכל מה שאת רוצה ותזכרי לפעמים לקחת הפסקה, מליבי עבורך – לעוד שנים רבות של אהבה והגשמה.

ברכה לגיל 40

על לוח השנה תאריך בעיגול מסומן ברדיו מתנגן לו שיר ישן איך עברו ארבעה עשורים בשמחה גידלת ילדים מוצלחים ובעבודה פרחת והתקדמת בתפקידים ועכשיו אפשר מעט לנוח אבל לך נשאר עוד כוח שלווה נחת והצלחה בחיים עד מאה ועשרים.

שאלות נפוצות על ברכה לגיל 40 – 49

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכה לגיל 40 – 49 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכה לגיל 40 – 49 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכה לגיל 40 – 49 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות להחלמה מהירה

ברכה להחלמה מהירה

ברכות ליום שישי

ברכה ליום שישי

ברכות מזל טוב

ברכות מזל טוב

ברכות ליום האישה

ברכה ליום האישה

ברכות ליציאה לפנסיה

ברכה לפנסיה

ברכות ליום שלישי

ברכה ליום שלישי

One thought on “ברכה לגיל 40 – 49

  1. מרינה אומר:

    פעם הראשונה נכנסתי לאתר ,פשוט מדהים ,ברכות כתובות כל כך מרשים .מבקשת אם אפשר ליצור איתי קשר
    אני זקוקה לעזרה כתיבה של נאום ליום גיבוש של צוות אשמח מאוד אם תיצרו איתי קשר,תודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)