ברכה לגיל 40 – 49

ברכה לגיל 40 - 49 - ברכות ליום הולדת 40 עד 49

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכה לגיל 40 – 49

שנים משמעותיות ואינטנסיביות

בשנות הארבעים של החיים שלנו אנחנו מתמודדים עם גיל ההתבגרות של הילדים שלנו והעבודה האינטנסיבית ונהנים מזוגיות מעט יותר רגועה ונעימה. מדובר בעשור שליו, נינוח ומלא באירועים מיוחדים – בר המצווה של הגדול, חתונות של האחיינים וכניסה לעולם של קרובי משפחה נוספים.

 אמנם בשנות הארבעים לחיינו אנחנו ממשיכים בחיים שלנו כרגיל, אבל לרוב מדובר בתקופה מלאה בהתחלות חדשות. בשביל לעזור לכם בכתיבת ברכה לאדם האהוב עליכם בשנות הארבעים לחייו, ריכזנו עבורכם ברכות יפות שיעזרו לכם בתהליך הכתיבה הסבוך. מאחלים לכם המון מזל טוב ושיהיה בהצלחה!

ברכה לגיל 40 עד גיל 49

ברכה ליום הולדת 40

ליום הולדת ארבעים אאחל לך עוד שמונה עשורים מאושרים. כן, הלוואי שתחיה עד 120 מתוך אושר ובריאות של צעירים. וגם שהפרנסה תדפוק בכיס כמו שעון שוויצרי יקר. תגיע בזמן ובכמויות עד אין מספר.

ברכה לאחות ליום הולדת 40

אחותי האהובה, הנפלאה והיקרה אני רק רוצה להזכיר לך כמה את שווה וביום הזה שבו את חוגגת ארבעים לומר לך שוב שאת לגמרי מהאנשים הטובים שאני מעריכה, וקצת מעריצה ומאד אוהבת להיות אחותה של כזו אישה נהדרת.

ברכה ליום הולדת 40 לאחות

אחותי היקרה, את מזמן כבר לא נערה, אך בנפשך מרגיש כאילו כך היה. את בשבילי אחות כבר 40 עשורים וזו הזדמנות להעניק לך ברכות ואיחולים. תצליחי ותשגשגי בכל מה שאת רוצה ותזכרי לפעמים לקחת הפסקה, מליבי עבורך – לעוד שנים רבות של אהבה והגשמה.

ברכה ליום הולדת 40 לאימא

חגיגה של ארבעה עשורים כולנו נרגשים כל הילדים סביב השולחן יושבים כשתילי זיתים ואנו מאושרים ושמחים שיש לנו אימא שטובה במעשים לומר תודה לך רצינו על כל מה שאת עושה בשבילנו הצלחה אושר ועושר אנו מאחלים שתזכי להיות עד מאה ועשרים.

ברכה ליום הולדת 40 לגבר

אתה בן ארבעים וזו שמחה בשבילנו בשמחה ובצהלולים יום זה מאושר עבורנו נשלח לך זר ברכות שתמיד תהיה במקום המתאים בגינתך ריח החבצלות יזכיר לי את הריח המפעים של חלות טריות תן לנו יד ונצעד אתך לאורך השדרה מאחלים לך שתדע להנות תמיד מאורה של הזריחה מאחלים לך שנים ארוכות עד מאה ועשרים שנה לבלות.

ברכה ליום הולדת 40, לאישה מיוחדת

לאישה הכי מיוחדת יש היום יום הולדת, 40 שנים של יכולות מופלאות והישגים, 40 שנים שאת מרקיעה שחקים. שתמשיכי בעשיה עוד שנים רבות וארוכות, שתישארי האישה המיוחדת עם האנרגיות הטובות. בריאות, הצלחה והגשמת חלומות. מזל טוב מאתנו, כל החברות.

ברכה לגיל 40

לרגל הגיעך לגיל ארבעים אאחל לך שלעד תחוש צעיר שהילד שבך לא יעלם לעולם ותראה את החיים בצבע – אף פעם לא בשחור לבן. שלא תתרגש משטויות של אנשים, ותמצא את עצמך מחייך בסתם יום של חול – גם אם מסביבך אין ריגושים.

ברכה לגיל 40 לאחות

אחותי הקטנה, פתאום בת ארבעים ועדיין משום מה נראית בת עשרים אוהבת אותך ולא מאמינה איך עברו השנים ואת כבר ילדה גדולה יום הולדת שמח אחותי היפה הנאה משנות הארבעים שאת מתחילה תשמרי על עצמך תעשי מה שטוב לך ותגשימי חלומות שתמיד ישארו איתך.

ברכה ליום הולדת לגיל 40 לגבר

ארבעים אומרים שהוא סוג של משבר אבל האמת היא שאף אחד לא מספר שדווקא מהרגע הזה בדיוק החיים רק מתחילים, מניסיון זה בדוק אז יום הולדת שמח יהונתן יקר ארבעים שמח ומכאן שתהיה רק מאושר בריאות, הנאה, הגשמת חלומות והכי כיף שיכול להיות.

ברכה ליום הולדת 45 – לאישה

יום הולדת 45 לאישה המדהימה שאת, איך כל חייך מאנשים אחרים לך אכפת. תודה על רגעים וחוויות משותפים, שתמשיכי כפי שאת כל החיים. מאחל לך אושר, בריאות והצלחה, הגשמת חלומות ואין סוף אהבה. מזל טוב גדול, שתמשיכי בחייך להתפתח ולגדול.

ברכה ליום הולדת לבת 40

לרגל כניסתך לעשור החמישי של החיים אאחל לך שתמיד תרגישי את דופק הימים – בעצמה גבוהה, ללא עצב, מאה אחוז ריגושים שמחים. שהעשור הבא יהיה הטוב שבעשורים יעמוד בחייך כסמל לחיים מאושרים.

ברכה לגיל 40 – לאחות

אחותי שלי, תודה על התמיכה, על אהבה אינסופית והכלה. מאחל לך בריאות ושמחה, הצלחה והשגת כל מטרה. חיים מאושרים ואין סוף הישגים. את אחת ויחידה והיום ליום הולדת 40 את מגיעה, ארשום לך מן הלב, את האדם שאני הכי אוהב!

שאלות נפוצות על ברכה לגיל 40 – 49

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכה לגיל 40 – 49 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכה לגיל 40 – 49 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכה לגיל 40 – 49 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכה לגיל 70 – 79

ברכה לגיל 70 עד גיל 79

ברכות לחנוכה

ברכה לחנוכה

ברכות לראש חודש

ברכה לחודש טוב

ברכות מזל טוב לבני משפחה

ברכות מזל טוב לבני משפחה

ברכה לגיל שנה | ברכה לגיל שנתיים

ברכה לגיל שנה ברכה לגיל שנתיים

ברכות לפני ניתוח

ברכה לפני ניתוח

One thought on “ברכה לגיל 40 – 49

  1. מרינה אומר:

    פעם הראשונה נכנסתי לאתר ,פשוט מדהים ,ברכות כתובות כל כך מרשים .מבקשת אם אפשר ליצור איתי קשר
    אני זקוקה לעזרה כתיבה של נאום ליום גיבוש של צוות אשמח מאוד אם תיצרו איתי קשר,תודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)