ברכה לגיל 11 – 15

ברכה לגיל 11 - 15 - ברכות ליום הולדת 11 עד 15

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכה לגיל 11 – 15

תקופת הנעורים הגיעה

בשנים האחרונות הבת שלכם עברה תהליך מיוחד. היא פיתחה חוש הומור מופלא, אג'נדה אישית ומוסר עבודה. הלחץ בבית הספר לימד אותה לקחת את עצמה קצת יותר ברצינות וגרם לה להתבגר ולהתפתח בתור בן אדם. אתם גאים בתהליך שהבת שלכם עברה ועכשיו כשהגיע סוף סוף היום הולדת שלה, אתם רוצים להביע את תחושת ההערכה שאתם רוחשים לה.

 כתיבת ברכה היא לא תמיד קלה, במיוחד כשמדובר בברכה לבת המתבגרת שלכם, שנמצאת בשלב סבוך במיוחד בחיים שלה. תרצו לומר לה שאתם תמיד שם בשבילה ושאתם אוהבים אותה ללא תנאים. בשביל לעזור לכם בכתיבת הברכה כתבנו עבורכם כמה דוגמאות לברכות יפות לגיל ההתבגרות. תהנו!

ברכה לגיל 11 עד גיל 15

ברכה ליום הולדת – נכד בן 11

היום אתה בן 11 ולכבודך מסיבה גדולה נעשה, אני רוצה לאחל לך הצלחה מרובה, שתצליח להגשים כל משאלה. שתסב גאווה רבה למשפחה, וכל יום בחייך יהיה מלא הוא בשמחה. שתוציא את הציוניים הכי טובים ותזכה כל חייך לשפע חברים.

ברכה ליום הולדת לילדה בת 13

שלוש עשרה שנים מלאו לנערה מקסימה זוהי ממש סיבה לכתוב לך ברכה על אחווה ורעות להבין את המסר והחשיבות אינך כבר ילדה קטנה את כבר ממש נערה מותר לך לפנות זמן לתחביבים חדשים ובבד בבד להמשיך להשקיע בלימודים לתת את כולך גם לחברים וגם לעצמך.

יום הולדת לילדה בת 11

בת יקרה, חלפו כה מהר אחת עשרה שנים מאז שהגעת אלינו, היפה בשושנים. כמה גדלת להיות נעימה, אחראית, ונבונה, את ילדה כה משמחת, ממש קיבלנו מתנה. תבורכי בכל הטוב שיש כל שנייה בשנה!

ברכה ליום הולדת 11

יום הולדת אחת עשרה הנה בא והשמחה גדולה! עם הרבה בלונים, ממתקים ועוגה ויאללה מתחילים בחגיגה! מאחלים לך שהשנה תצליח בכל מה שתרצה שתמשיך להיות ילד כזה מקסים ויפה מאחלים לך שתהיה אהוב על כולם ושתזכור שאתה ילד מדהים ומושלם.

ברכה ליום הולדת בן 11

עשור ועוד שנה עברה ואתה חוגג יום הולדת זוהי מסיבה נחמדת אינך הילד השובב שהיה כל פעם יש לך הברקה חדשה המשך להיות כך כל החיים ושתמיד תהיה מוקף בחברים אנחנו אותך אוהבים ולך מאחלים הצלחה בחיים עד מאה ועשרים.

ברכה לילדה בת 13

שלוש עשרה שנים עברו במהירות הלוואי וכל חייך תרגישי חופש וחירות שיהיה לך יום הולדת שמח שישפיע עלייך רק טוב למשך השנים הבאות שידעו נא רק תקופות יפות את מהממת!

ברכה ליום הולדת בת 15

יום הולדת 15, שמחה גדולה, איך הפכת בין רגע לנערה, ילדה יפה, חביבה ומוכשרת, כזאת שכולם מחייכים כשהיא צוחקת. שמחת החיים שלך את כולנו מדבקת. תמשיכי בדרך זאת ותזכי מהחיים כל יום ליהנות, הרבה בריאות, הצלחה ואהבה, מזל טוב מהלב – כל המשפחה.

ברכה ליום הולדת 13 – לבת

היום את בת 13, איזה גיל יפה, את ילדה מקסימה, מוכשרת ונעימה, תמיד מפיצה שמחה, תמשיכי ככה ואני בטוחה כי חייך יהיו מלאי אהבה. שמרי על התום בכל זמן, מצב ומקום גם אם יגידו לך שכך לא נכון. תהיי בריאה ומצליחה ותגשימי כל משאלה.

יום הולדת לילדה בת 12

תריסר שנים עברו חלפו במהירות מדהימה, ולא להאמין – הפכת מילדה לנערה מקסימה, בוגרת, רגישה, נבונה ומלאת אהבה, עוזרת, אכפתית, נחושת מטרה ולכל מיטיבה, גדלת וכה יפית מבפנים ומבחוץ, בחיוך ובשמחה, נאחל לך בת חיל אושר, בריאות והמון הצלחה!

ברכה ליום הולדת 12 לבן

בן שלי מתוק, גדלת במהירות, אני עוד זוכר את היותך תינוק, אתה עבורי גאווה, ילד של אהבה. שיהיה לך מזל טוב, כיף והצלחה, שתהייה שמח ומאושר בחלקך. מאחל את כל הטוב במיוחד למענך. אוהב מכל הלב, אבא שלך.

ברכה לחברה הכי טובה ליום הולדת 12

חברה שלי סוף סוף הגעת ליום הכי מרגש קודם כל יש לך יום הולדת וזו שמחה גדולה שתים עשרה שנים שווה שש ועוד שש אאחל לך את הברכה הכי פשוטה שתדעי מדברים קטנים להתרגש כמו לפתוח אריזה של מתנה עם נייר עטיפה מרשרש.

ברכה ליום הולדת 15

הנה הגעת בדיוק לאמצע העשור השני של החיים זמן טוב לסכם סיכומים ולברך אותך שכל ימיך יהיו מאושרים שתזכה לבריאות שלא תפסק לעולם שתתן לעצמך השכלה ומנוחה, אהבה וברכה ושבכל יום מחדש – תרגיש שאתה חכם, הרבה יותר.

שאלות נפוצות על ברכה לגיל 11 – 15

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכה לגיל 11 – 15 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכה לגיל 11 – 15 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכה לגיל 11 – 15 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות להולדת הנכד | ברכות להולדת הנכדה

ברכה להולדת הנכד

ברכה לגיל 90 – 100

ברכה לגיל 90 עד גיל 100

ברכה לגיל שנה | ברכה לגיל שנתיים

ברכה לגיל שנה ברכה לגיל שנתיים

ברכות מזל טוב לבני משפחה

ברכות מזל טוב לבני משפחה

ברכות ליום שישי

ברכה ליום שישי

ברכות לפרידה

ברכה לפרידה

2 thoughts on “ברכה לגיל 11 – 15

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)