ברכה לגיל 16

ברכה לגיל 16 - ברכות ליום הולדת 16

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכה לגיל 16

שנים מיוחדות במיוחד

תקופת הנעורים שלנו היא תקופה שמלאה ברגשות אינטנסיביים במיוחד. בגיל ההתבגרות אנחנו לומדים על עצמנו ועל הסובבים אותנו ומפתחים את האישיות שלנו וההומור שלנו ומבינים קצת יותר את הדברים שאנחנו רוצים להשיג. ב-16 השנים האחרונות הבן שלכם פיתח אישיות מיוחדת והצליח לכבוש את ליבכם בכל יום מחדש ולעשות לכם שמח על הלב.

 לכבוד יום ההולדת ה-16 שלו חשוב שתאמרו לו עד כמה הוא חשוב לכם ולהזכיר לו כמה אור הוא מכניס לחייכם הפשוטים. בשביל לעזור לכם לכתוב ברכה, ריכזנו עבורכם ברכות יפות מהן תוכלו לקחת השראה. בהצלחה!

ברכה לגיל 16

ברכה ליום הולדת מאימא לבת 16

שש עשרה שנים מלאו לך ביתי היקרה שש עשרה שנה מהיום שליבי הוצף באושר מה אאחל לך איזו ברכה שתזכי לחיות בעושר שתדעי להבחין בין שחור ללבן שתוכלי להקשיב גם לגדול וגם לקטן שיהיה לך זמן להביט על ענן לבן שתצליחי בלימודים ותהיי מוקפת בהמון חברים אבל הכי חשוב ביתי וזה העניין שנוספה לך עוד שנה למניין.

ברכה ליום הולדת לבן 16

גיל שש עשרה הוא גיל חשוב בו אתה כבר הופך לבחור בו ההורים רק יכולים ללוות לך בכל נושא יש דעות אתה אוהב לבלות עם חברים טובים ולטייל במקומות נפלאים תבלע את העולם בגיל שש עשרה המושלם הצלחה לך שלוחה עד מאה ועשרים שנה.

ברכה לגיל 16 לבן

שש עשרה זה כבר שלב אחר בחיים מהיום אתה כבר גדול ולא מהילדים גאים בך כל כך, בכמה שאתה מקסים אוהבים מכל הלב ומאד מתרגשים לאחל לך ביום ההולדת הזה ורק רוצים לבקש שתמשיך להיות הבן הכי טוב שיש.

ברכה ליום הולדת 16 לבת

ליום הולדת בעיצומם של ימי הנערות, אאחל לך שתתלהבי כמו נערה כל החיים. שתראי את היופי שבטבע הבריאה ותמצאי את האושר בדברים הפשוטים, כמו השקיעה. שכישוריך ימוצו עד תום, וליבך יהיה רגוע – בכל יום ויום.

ברכה לגיל 16 מאמא לבן

איך לפני רגע רק נולדת והחזקתי אותך והיום פתאום תראו איך אתה מביט עלי מלמעלה, גבר יפה וצעיר בן שש עשרה, ממש לא יכולה להסביר אוהבת אותך המון ילד שלי ותזכור שתמיד תהיה בשבילי בכל מקום בכל גיל ובכל זמן ילד של אמא, כמובן.

ברכה ליום הולדת 16 לבן

בן יקר שלנו, נדמה שרק לפני רגע נולדת, ועכשיו אתה כבר 16 מתוק. אתה מתבגר, כובש פסגות ומתמודד בגאווה עם אתגרים ובעיות. בכל מקום שאתה מגיע אוסף סביבך מעגל של חברים וזה בן יקר שלנו, עושה אותנו מאד גאים. מזל טוב ליום הולדתך, ותדע שתמיד נהיה כאן בשבילך.

ברכה לגיל 16 מאמא לבת

ילדה שלי נפלאה ויפה לפעמים עדיין לא מאמינה שזכיתי ויש לי כזו ילדה נהדרת שכל מה שהיא נוגעת בו היא עושה בצורה מושלמת יום הולדת שש עשרה שמח אהובה אוהבת אותך, מחבקת וכל כך גאה בילדה שלי שהיא כבר בעצם נערה נפלאה.

ברכה ליום הולדת מאמא – לבת 16

ביתי היקרה, יום הולדתך ה- 16 הגיע ובא, איך מתינוקת קטנה ומתוקה הפכת כל-כך מהר לנערה. נערה מתבגרת, מנומסת, קשובה ובוגרת. המשיכי בדרכך להיות כה מוכשרת וילדה שלכולם את היד מושיטה ועוזרת. בריאות, הצלחה, אהבה ושמחה, מכל ליבי – אמא.

ברכה לגיל 16 מאמא לבת

מהר מדיי חלפו השנים והנה אני חוגגת לך 16 אביבים, ילדתי המיוחדת, מזל טוב ויום הולדת שמח, שיהיו חייך תמיד ככוכב זורח. שהימים יתמלאו בחוויות טובות ונעימות ושתגשימי את כל המשאלות. אמא תמיד כאן, אוהבת ומחזקת, קשובה ומחבקת.

ברכה לגיל 16 – לבן

יום הולדת 16, הגיל הכי מתוק, מאמינים בך ילד, שתגיע רחוק. מזל טוב גדול ואמן שבחייך תשיג הכל ! שתגשים חלומות ושתהייה הצלחה רבה עם הבנות. הרבה בריאות ואהבה ושבלבך תשרה תמיד שמחה. מאחלים מכל הלב שיום זה ממש יהיה מתוק כדבש.

ברכה לגיל 16

שש עשרה שנים מלאו לך והחיים זורמים, רואים שטוב לך שתעשי חייל כל החיים תתני לעצמך נחת, וגם להורים שכישוריך יקחו את חייך קדימה ותכירי את עצמך טוב יותר.

ברכה לבת גיל 16

sweet sixteen זה לא סתם סיסמא זה אכן שלב בחיים שהחוויה בה היא מתוקה את כבר ילדה בוגרת עם ראש על הכתפיים שוקלת את צעדייך קדימה, מתחילה להגשים חלום או שניים מאחלים לך שתתבגרי ותהני מהגיל הזה, כי הזמן עובר מהר. ושתדעי מעכשיו לחזק ולאהוב את עצמך כל יום קצת יותר.

שאלות נפוצות על ברכה לגיל 16

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכה לגיל 16 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכה לגיל 16 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכה לגיל 16 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכה לגיל 90 – 100

ברכה לגיל 90 עד גיל 100

ברכה לגיל 50 – 59

ברכה לגיל 50 עד גיל 59

ברכות לגיוס

ברכה לחייל

ברכות להצלחה במבחן | ברכות לפני מבחן

ברכה למבחן

ברכות לסיום בעבודה

ברכה לסיום עבודה

ברכות לשבועות

ברכה לשבועות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)