ברכה לגיל 50 – 59

ברכה לגיל 50 - 59 - ברכות ליום הולדת 50 עד 59

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכה לגיל 50 – 59

הבנים עוזבים את הקן

ההורים שלנו היו שם בשבילנו לאורך כמעט שני עשורים. בשנות החמישים של חייהם אנחנו לבסוף עוזבים את הבית ומתחילים את החיים שלנו מחדש בצבא, בלימודים ואפילו בעיר מרוחקת חדשה. לכבוד יום ההולדת של אחד מההורים שלנו, חשוב להביא ברכה מרגשת מהלב שתביע את ההערכה הרבה שאנחנו רוחשים כלפיהם. 

הברכה יכולה לגעת בדברים שהם לימדו אותנו לאורך השנים, בחוויות מיוחדות שעברנו איתם ואפילו בציפיות לשנים הבאות. בשביל לעזור לכם בכתיבת ברכה אישית ומיוחדת ריכזנו עבורכם ברכות יפות מהן תוכלו לקחת השראה. מאחלים לכם כתיבה מהנה ויום הולדת שמח!  

ברכה לגיל 50 עד גיל 59

ברכה לגיל 50 לחברה טובה

חברה שלי המהממת שהגיעה לגיל חמישים ובכל יום שעובר רק מוציאה את הטוב שיש בחיים את אדם כזה אופטימי עם נפש חופשייה אוהבת את כל מי שסביבה ועוטפת אותם עם המון אהבה אני ואת מכירות כבר שנים ואני ממשיכה להכיר אותך כל יום מחדש מאחלת לך שתמיד תישארי כזאת מיוחדת ושתחצי כל אתגר בלי חשש.

ברכה מהמקורות לגיל 50

לכבוד כניסתך לעשור השישי של החיים, אאחל לך שתמיד תברך ותתברך מהשמים ומפיות בני האדם. שבורא עולם יתן לך מכל טוב העולם בכל התחומים ויתקיים בך מאמר הפסוק: "וייתן לך האלוקים מטל השמים ומשמני הארץ".

ברכה ליום הולדת 50 לאח

לאחי היקר שהיום עולה שלב שיהיה לך יום הולדת שמח, עצום ורב שישפיע על העשור השישי של חייך אינסוף אהבה ותחושה נעימה. שתהיה כל העשור הבא ובכלל – בריא, חזק, חכם ומאושר ושלבך יאהב את העולם ולא יפסיק לשיר.

ברכה לגיסה לגיל 50

גיסתי כ-אחותי, אחת משלי, יש לך היום יום הולדת וזוהי חגיגה נהדרת. גיל 50 – זהו גיל מדהים, תחגגי אותו כעת ותמשיכי לחגוג כל החיים. שתהיי בריאה, חזקה ומיושבת, בטוחה ומחויכת. תצליחי אמן בכל שתרצי, ותשיגי כל דבר בו תחפצי.

ברכה ליום הולדת חמישים

יום הולדת שמח לכבוד הגיל המיוחד שלך גיל חמישים זה כבר לא צחוק יש לך אחריות על עצמך, ממש אזרחית שומרת חוק זהו הגיל שמתחילים באמת להנות מהחיים שהילדים כבר גדלים ודי לבד מסתדרים מאחלים לך שתהני מכל חוויה שתעשי שבעולם תסעי ושאותנו לעולם לא תשכחי.

ברכה לחבר לגיל 50

לחבר שהוא מזמן כבר הפך לאח מה אני יכול לאחל לאדם כזה מדהים ומפוקח? שתמשיך להיות צעיר בנפשך ולהנות מהחיים לטוס לחופשות בחו״ל ולכבוש אינספור יעדים שהאהבה שלך עם האישה רק תלך ותפרח למימדים עצומים ושהילדים יהיו תמיד שמחים ובריאים אוהב אותך מכל הלב והנשמה יום הולדת שמח עם מלא אהבה.

ברכה לחברה לגיל 50

לחברתי היקרה! לרגל כניסתך לעשור השישי של חייך לך אאחל כך: שתרווי נחת מכל מה שיש לך ולא תתבאסי לעולם על מה שעדין, אין לך שתהני מכל מה שהעולם מציע והלוואי ורק הטוב אותך יפתיע.

ברכה לגיל 50 לאישה

הגעת לגיל חמישים עכשיו את במרכז העניינים אז מה לך מאחלים שתזכי לגלות תובנות חדשות שליבך יאהב תחביבים אחרים שתהני להכין חלות טריות ומאפים שונים שתדעי שמותר לטייל גם בארצות אחרות אבל הכי חשוב מזל טוב לעד המון שנים מוצלחות וברוכות

ברכה לגיל 57

לרגל הגיעך לגיל 57 אאחל לך שנחגוג יחד שישים, ובכלל, את כל החיים היפים שבטוח הולכים ובאים. מי יתן ואהבת החיים תלווה אותך בכל הצעדים, ששום דבר לא יהיה תקוע – שתרחף עם הזמן, תמיד תחוש רגוע.

ברכה ליום הולדת 50 לבעל

בעלי האהוב והיקר כל העולם היום אתך שר לחגוג יום הולדת זו סיבה למסיבה אך אין דומה אותה הרגשה לחגיגת יום הולדת יובל לא להתבלבל מה נשאר לאחל לאדם מושלם הבעל הכי טוב מכולם המשך והצלח בכל מעשיך היה אהוב על חבריך והמשך להוסיף שנים עד מאה ועשרים.

ברכה ליום הולדת 50 אשת חיל

אשת חיל מי ימצא? בשבילי זאת בכלל לא שאלה מי ימצא? אני מצאתי רק את ואני יודעים היטב עד כמה את כזאת אשה חזקה, אמיצה, אך גם רכה ומלאת חמלה והקשבה תודה רבה לך שאת איתי, תמיד לצידי להתעורר לידך זאת זכות והגיל? שלא יגלו את הסוד לאשה כמוך – הוא רק עושה טוב.

ברכה לאבא גיל 50

אבא הגעת לגיל המרגש ואני כל כך מתרגש זהו לא סתם יום הולדת עגול לאבא שהוא בשבילי הכל יום הולדת יובל לא להתבלבל אבא יקר ואהוב אתה לי כה חשוב המשך להיות לי מגן ותומך בכל מקום שאליו אני הולך שנחיה בנחת ושלווה עד מאה ועשרים שנה.

שאלות נפוצות על ברכה לגיל 50 – 59

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכה לגיל 50 – 59 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכה לגיל 50 – 59 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכה לגיל 50 – 59 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לראש חודש

ברכה לחודש טוב

ברכות לשבועות

ברכה לשבועות

ברכות ליום שישי

ברכה ליום שישי

ברכות לחתונת הזהב | ברכות לחתונת הכסף

ברכה ליום נישואין

ברכות לרכב חדש

ברכה לרכב חדש

ברכות לשבוע טוב

ברכה לשבוע טוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)