ברכה לגיל 19

ברכה לגיל 19 - ברכות ליום הולדת 19

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכה לגיל 19

יום הולדת לחייל שלנו

אז הוא נמצא עכשיו בבסיס רחוק באמצע שום מקום, במשרד מטוקטק בקרייה ואולי אפילו במרכז מסווג של חיל המודיעין שאף אחד לא יודע איפה הוא נמצא. מה שבטוח זה דבר אחד בלבד – הוא מגן עלינו ועוזר למדינה להפוך את היומיום שלנו לפשוט, רגוע ונעים.

לכבוד יום ההולדת של החייל של המשפחה נחמד להביא ברכה מרגשת ובה להתייחס לשירות הצבאי שלו ולתרומה שלו למדינה. תאמרו לו שאתם גאים בו ובדרך שהוא עשה ותזכירו לו שאתם שם בשבילו לכל דבר שהוא יזדקק. מאחלים לכם בהצלחה ומזל טוב!

ברכה לגיל 19

ברכה ליום הולדת 19 לבן

לרגל יום הולדתך ה-19, נרים כוסית לחיים, כי הנער גדל ועוד רגע סוגר עשוריים. הלוואי ובשנה האחרונה של העשור – תכוון גבוה ותצליח להגיע ליעדים. שתעשה לך אחלה תוכנית לחיים מאושרים – וגם נחת, ירוו ממך ההורים.

ברכה לגיל 19

מה נאחל ומה נאמר לנערה שביום הולדתה ליבנו שר שלווה ובריאות וסתם משאלה לנערה שתשע עשרה שנים עברו מאז הולדתה כבר נאמרו עלייך אינספור מילים וקיבלת כבר את רוב האיחולים אך בכל זאת לך נאמר שתישארי כמו שאת.

ברכה לבן ליום הולדת 19

שנה לפני שאתה סוגר בייקום שני עשורים, אאחל לך שתדע כיצד לעשות את החיים יפים. שתשלב יפה הנאות וחכמה, אהבה ומשפחה, חברים ומקצוע. שתמיד יאירו לך פנים והדלתות שתגע בהן תפתחנה מאליהן – בכל התחומים.

ברכה ליום הולדת 19 – לבת

כבר 19 שנים את מפזרת את קסמייך אל מול כל האנשים, כבר 19 שנים שאת גודלת, פורחת וממשיכה את כולם להדהים. מזל טוב ליום הולדתך, כל המשפחה מתרגשת בשבילך. שתהייה הצלחה, אהבה ובריאות, שתרגישי כל חייך שמחה וחירות.

ברכה ליום הולדת 19

עוד רגע אתה סוגר שני עשורים בעולם כמה מהר זה עבר, ובינתיים 19 כתוב על הנייר לרגל יום הולדתך אאחל שתהיה חזק לעד שתלעס את החיים כמו מאכל טעים תמצה כל רגע ותהנה ממה שהעולם מציע והכי חשוב: שתצליח להיות מי שאתה באמת!

שאלות נפוצות על ברכה לגיל 19

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכה לגיל 19 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכה לגיל 19 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכה לגיל 19 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות ליום שישי

ברכה ליום שישי

ברכות ליום המשפחה

ברכה ליום המשפחה

ברכות ליום האישה

ברכה ליום האישה

ברכות לחתונת הזהב | ברכות לחתונת הכסף

ברכה ליום נישואין

ברכות ליום רביעי

ברכה ליום רביעי

ברכות ליום כיפור

ברכה ליום כיפור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)