ברכה לגיל 3 – 10

ברכה לגיל 3 - 10 - ברכות ליום הולדת 3 עד 10

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכה לגיל 3 – 10

איך שהזמן טס!

אתם זוכרים את היום שבו הוא הגיע לעולם כאילו זה קרה רק אתמול. בשנים האחרונות הוא המשיך לגדול ולהתפתח ולמד נושאים חשובים בבית הספר, יצר קשרים משמעותיים עם חברים והכניס המון אור לחיים שלכם. לכבוד יום ההולדת של הבן שלכם חשוב להביא לו ברכה מרגשת שתעשה לו שמח על הלב ותביע את הרגשות החמים שאתם רוחשים כלפיו. 

בברכה תוכלו לכתוב על הדרך שעברתם, על התהליך שעוד צפוי לו בשנים הקרובות ועל הקשר ההדוק שלו איתכם. בשביל לעזור לכם במלאכת הכתיבה המורכבת, ריכזנו עבורכם ברכות יפות שיתנו לכם השראה. תהנו!

ברכה לגיל 3 עד גיל 10

ברכה ליום הולדת לילד בן 9

יום הולדת 9 ל______ המקסים. שתמשיך להיות כזה נדיב שאת כולנו מדהים, שתשמח ביום זה וכל החיים, שתצליח בלימודים ותסב גאווה להורים. שתכיר כל הזמן חברים חדשים ותקבל מתנות שוות והרבה פינוקים. ביום זה אותך נשמח ונהנה כל-כך מצחוקך המבדח.

ברכה לגיל 4

גיל ארבע זה כבר לא שלוש ללא ספק, גיל גדול שבו הופכים מפעוטות לילדים שתמשיך להיות הילד הכי מדהים שתמשיך להדביק לכולנו חיוכים גדולים על הפנים תצחיק ותרגש אותנו כמו שרק אתה יודע לפעמים רק מלהביט בך – הלב דומע.

ברכה ליום הולדת לילדה בת 4

לחמודה שלנו שחוגגת היום ארבע שנים! מזל טוב ליום הולדתך. מי יתן ותדעי אין סוף רגעים מאושרים. שתלמדי כל יום משהו חדש על העולם ותגשימי את כישורייך המקוריים. אוהבים אותך ושתמיד תהיי כל כך מהממת!

ברכה ליום הולדת לילדה בת 5

לילדה הכי מהממת בגן! אנחנו אוהבים אותך מאוד בכל רגע גם כשאת בוכה או עצובה, ובטח ובטח כשאת מאושרת ושמחה. גיל חמש זה גיל של גדולות, תמשיכי להיות מושלמת, היפה בבנות.

ברכה ליום הולדת לילדה בת 8

8 שנים חלפו והיום את חוגגת יום הולדת עוד כשהיית תינוקת ידענו שאת הכי מיוחדת מזל טוב לדה שלנו חכמה, רגישה ומצחיקה עד דמעות מאחלים לך שתגשימי את כל החלומות אנחנו נעשה הכל כדי שתהיי מאושרת מאחלים לך יום הולדת הכי שמח, את ילדה לתפארת.

ברכה ליום הולדת לילדה בת 6

לילדה החמודה שהיום חוגגת שש נברך אותך שתמשיכי להצחיק ולקשקש – להמציא שירים, בדיחות וסיפורים בלי להתבייש. כי את מוכשרת מאוד ובך אנחנו גאים כל יום. נאחל לך גם שכל חברותיך יאהבו אותך מאוד ותמיד תהיי במרכז העניינים.

ברכה ליום הולדת לבת 10

עשר שנים ראשונות עברו וכל-כך הרבה השתנה, גדלת ונעשית ילדה פיקחית, נבונה ומקסימה. עשור ראשון בחיים הסתיים, ועוד עשורים רבים עומדים להתקיים. מאחלים לך שתלמדי דברים חדשים ושתרכשי הרבה חברים טובים, תגשימי חלומות ותמשיכי כמו שאת מיוחדת להיות.

ברכה ליום הולדת לנכדה בת 7

מזל טוב נכדתי האהובה והיקרה ליום ההולדת השביעי שהגיע בלי התראה כי רק אתמול נולדת וחיבקתי אותך חזק מאד והיום את כבר גדולה ויודעת עוד ועוד תמשיכי ככה לגדול ולהיות ילדה נהדרת ממני סבתא שלא מאמינה שאת כבר כזו בוגרת.

ברכה לגיל 7

שבע שנים חלפו ועברו מאז שערסלנו אותך בידנו ומה נאחל לילד מחמדים ליום הולדת שבעה אביבים ברכה ובריאות הצלחה בלימודים שתמשיך להיות אהוב על החברים ולכבד את ההורים ואת המורים.

ברכה ליום הולדת לבת 10

יום הולדת שמח ילדה יפה שלנו רק אתמול נולדת וכבר חוגגגת עשר איתנו מתרגשים ולא מאמינים איך גדלת כל כל מהר ועושה תמיד הכל הכי טוב שמסתדר תמשיכי להיות כמו שאת ולא אחרת נפלאה חכמה והכי נהדרת.

ברכה ליום הולדת 3

לכבוד יום ההולדת השלישי בחיים אאחל לך שכל חיוכיך יהיו מתוקים שתקבל תמיד משחקים שימושיים שיעשו לך טוב ויעסיקוך שנים. ושגם ההורים, היקרים, היפים ישאבו ממך נחת כמו ממעיינות נובעים.

ברכה ליום הולדת 3

גיל שלוש הוא גיל מיוחד איך הפכת מפעוט לתינוק שובב לא מפסיק לפטפט פאזלים יושב ומחבר לך נאחל איחולים לבביים שתמיד תצליח בחיים ויום הולדת שלוש הוא התחלה חדשה ללמוד עוד ועוד ולתת אהבה בחזרה.

שאלות נפוצות על ברכה לגיל 3 – 10

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכה לגיל 3 – 10 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכה לגיל 3 – 10 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכה לגיל 3 – 10 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לפורים

ברכה לפורים

ברכות ליום כיפור

ברכה ליום כיפור

ברכות לקבלת דרגה

עליה בדרגה

ברכה לגיל 17

ברכה לגיל 17

ברכות לברית | ברכות לבריתה

ברכה לברית מילה

ברכה לגיל 70 – 79

ברכה לגיל 70 עד גיל 79

One thought on “ברכה לגיל 3 – 10

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)