ברכה לגיל 70 – 79

ברכה לגיל 70 - 79 - ברכות ליום הולדת 70 עד 79

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכה לגיל 70 – 79

הסבא שלנו תמיד נותן לנו ממתקים והסבתא שלנו תמיד נותנת לנו חיבוק חם ואוהב. הם יודעים לתת לנו אהבה ולהצליח להעלות לנו חיוך על הפנים ברגעים ספורים. הם היו שם בשבילנו כשהיינו ילדים קטנים ועכשיו בשנות השבעים לחייהם, הגיע תורנו לעשות להם קצת שמח. 

לכבוד יום ההולדת של הסבא או הסבתא שלנו, חשוב להביא ברכה מיוחדת ליום ההולדת שתעשה להם שמח על הלב. תזכירו בברכה רגעים מיוחדים שעברתם, ממתקים שאתם אוהבים לאכול ביחד ואפילו תבשילים משפחתיים מהם אתם נהנים במיוחד. בשביל הנוחיות שלכם ריכזנו עבורכם ברכות יפות שיעזרו לכם בכתיבת הברכה. בהצלחה!

ברכה לגיל 70 עד גיל 79

ברכה ליום הולדת 70 לאבא

אבא יקר ואהוב במיוחד, לרגל כניסת לעשור השמיני של החיים, אאחל לך שראשך תמיד יהיה צלול וחד. שמעשיך היומיומיים יטעו בלבך סיפוק ומשמעות. ואף פעם לא תהיה כאוב. כל הזמן – בריאות.

ברכה ליום הולדת לסבתא – גיל 70

סבתא אהובה, יש לך היום יום הולדת 70, אבל זה לא אומר כלום, אלו רק מספרים. את הסבתא הכי טובה ומצחיקה, את ליבך את מוסרת וחום מעניקה. שתמשיכי צעירה בנפש להיות ותגשימי את כל החלומות, הרבה בריאות, אריכות ימים, שמחה והצלחה, מהנכדים לסבתא הכי מקסימה.

ברכה ליום הולדת 70 לחברה

שבעים שנה כבר חלפו מאז שקרני השמש הפציעו והפכו יום אחד לכל כך מיוחד חברה יקרה ואהובה לך אני כותבת ברכה שחייך תמיד יהיו מלאים בשמחה ועינייך יראו את הכוס המלאה שתוכלי לדאוג תמיד לנכדים להכין להם מטעמים אהובים ולהוסיף עוד שנות חיים עד מאה ועשרים.

ברכה מרגשת ליום הולדת 70 לאימא

אימא אהובה מכולם שבעים שנה אנו לך חוגגים את היום שבו הגעת לעולם שלחנו לך זר איחולים אותך אנו כה מעריכים נתת לנו את כל כולך גם בזמנים שהיית אמורה לדאוג רק לעצמך השקעת בנו מרץ ואהבה ודאגת לנו ללא כל תמורה אנו מאחלים שתחיי עד מאה ועשרים.

ברכה ליום הולדת 70 לסבתא

לסבתא היקרה! לרגל יום הולדתך השבעים קבלי מאיתנו מכולות מפוצצות באיחולים שתמשיכי להיות הסבתא הכי חמודה בעולם שגופך יחוש בריא בכל רגע מחדש ותלגמי נחת בבקר, בצהרים ובערב מהמשפחה שהקמת. אוהבים אותך מאוד, הנכדים!

ברכה לגיל שבעים

בן שבעים, אבל אתה נראה צעיר לגילך רק הראש חכם בשנים, וזה מה שיפה ומפעים עכשיו כשאתה בשערי הכניסה לעשור הבא נאחל שתדע רק בריאות איתנה ואהבה שכל יום מחדש תרגיש בתחושה שהחיים האלה, הם פשוט מתנה מופלאה.

ברכה לגיל 70 קצרה

גיל שבעים הוא גיל חשוב הילדות כבר לא תשוב ממרומי גילך אתה מסתכל על העולם ויודע שיש אכזבות והצלחות הגעת לעולם והפכת אותו למושלם עברת בהצלחה קשיים ומהמורות מאחלים לך בהצלחה שתישאר כמו שאתה אוהבים אותך אהבה גדולה כל המשפחה.

ברכה יהודית ליום הולדת 70

'בן שבעים לשיבה', אמרו חכמים בפרקי אבות ו'אין חכם כבעל הנסיון' אשריך שזכית להגיע לגיל המופלא ולרגל הכניסה, אשגר לך מנחת ברכה שתאריך ימים בטוב ושנותיך יהיו בנעימים שתרגיש צעיר כמו עלם חמודות ויהיה לך כוחות לעשות עוד ועוד מעשים טובים ומצוות.

ברכה לסבתא בת 70

לסבתא, מותק שלנו, את כבר בת שבעים ולא נחה לרגע, כאילו היית בת עשרים! וואוו. את סבתא הכי מדהימה בעולם. לברך אותך – אנחנו רוצים היום, כולם. שגופך ונפשך יהיו תמיד בשיא הבריאות וכל יום מחדש תמצאי את הכוח להמשיך לעוף.

ברכה לאמא ליום הולדת 70

לאשה גדולה מהחיים שבכל יום מלמדת אותנו שיעור בחריצות, ומקדישה כל רגע מחייה למען המשפחה. את חוגגת 70 אבל לא השתנית מאז גיל 30. תמיד אנרגטית, תמיד שמחה, תמיד מלאת חיים. תמשיכי להיות כזאת גם בעשור החדש ושהוא יהיה מדהים אף יותר מהקודמים.

ברכה ליום הולדת לאבא לגיל 70

אב שלנו שאין כמוהו בעולם יום הולדת שבעים שמח לך מכולם תודה על כל העזרה והתמיכה תמיד נמצא שם בשבילנו לא משנה מה מאחלים בריאות ואושר ועוד הרבה שנים של שמחה הילדים, הנכדים, וכל המשפחה.

ברכה לאמא לגיל 70

אמא שלנו אהובה מאחלים לך ביום ההולדת הזה רק בריאות ושמחה אושר ונחת מכל המשפחה שתמשיכי תמיד להיות סבתא מופלאה חיבוק חזק מכולם מקרוב ומרחוק יום הולדת שמח מכל השבט המתוק.

שאלות נפוצות על ברכה לגיל 70 – 79

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכה לגיל 70 – 79 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכה לגיל 70 – 79 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכה לגיל 70 – 79 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לקידום בעבודה

ברכה לקידום בעבודה

ברכות מזל טוב לאנשים שונים

ברכות מזל טוב לאנשים שונים

ברכות ליום האהבה

ברכה ליום האהבה

ברכות ליום האישה

ברכה ליום האישה

ברכות לחג המולד

ברכה לחג המולד

ברכות לשנה החדשה

ברכה לראש השנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)