ברכה לגיל שנה | ברכה לגיל שנתיים

ברכה לגיל שנה - שנתיים - ברכות ליום הולדת שנה עד שנתיים

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכה לגיל שנה | ברכה לגיל שנתיים

הוא גדל כל כך מהר!

כבר עברו כמה חודשים ויום ההולדת של החמוד שלכם סוף סוף הגיע. בתקופה הקצרה שלו בעולם הוא הספיק ללמוד לחייך, לצחוק, ללכת ואפילו להתחיל לדבר. עכשיו כשעברה שנה נוספת, זאת הזדמנות מצוינת להגיד לו עד כמה אתם אוהבים אותו. 

אז אולי הוא לא יבין את כל מה שתגידו לו ויגיב בהברות מצחיקות וחסרות משמעות אבל הברכה לשנים תהפוך לזיכרון מרגש מרגע מתוק במיוחד. בשביל לעזור לכם בכתיבת הברכה לעולל הקטן שלכם, ריכזנו עבורכם ברכות יפות לכבוד גיל שנה או שנתיים. מאחלים לכם יום הולדת שמח!

ברכה לגיל שנה ברכה לגיל שנתיים

ברכה ליום הולדת לגיל שנה מסבתא

נכד יקר וחדש שלי! שמחה רבה יש בליבי על כך שנולדת – שרק הולכת ומתעצמת עם כל יום שעובר ואתה כאן, גדל. אתה מתוק יותר מדבש וארטיק חלב. שתזכה להמשיך ולגדול לתפארת המשפחה ונרווה ממך נחת ללא הגבלה.

ברכה לשנה

לפני שנה קרה דבר מרגש, זכיתם בילד הכי מתוק שיש, היום יום הולדתו וברצוני לברך אתכם ואותו, שתגדלוהו בנחת, בשלווה ובשמחה, שלא תחוו עוד לילות ללא שינה. שיצחק, שיצמח, שיאהב, שילמד, שייהנה מהחיים בכל ממד ולעד.

ברכה ליום הולדת לנכדה בת שנה

נכדנו היקרה את כבר בת שנה ילדה יפה עם עיניים כחולות ושמלה יפה עם נקודות זר של פרחים ועוגה וממתקים נאחל לך שתדעי ללכת ולא ליפול שתלמדי איך לאכול שתמיד תשהי בסביבת אנשים אהובים שיהיה לך מזל טוב עד מאה ועשרים.

ברכה ליום הולדת גיל שנה

מזל טוב לילד המקסים שהיום הוא בן שנה זה מרגיש כאילו רק אתמול היינו עם אמא שלך בחדר לידה איך יצאת בשקט, אחרי שחשבנו שתצא בסערה ועד היום נשארת ככה, רגוע ושלו בעגלה מאחלים לך שתמיד תהיה ילד טוב שאת כל הסובבים שלך תלמד לאהוב שתמשיך להסב אושר להורים ושתדע שאותך אנחנו הכי הכי אוהבים.

ברכה לנכדה בת שנה

לנכדתי האהובה שהגיעה לפני שנה לעולם וצבעה לי אותו בורוד בעודי מחזיקה אותך בין הידיים שלי, מרגישה שזה לא מספיק לי ושאני צריכה אותך איתי עוד צחוקך המתגלגל והחיוך השובה גורמים לי לאהוב ברמות שלא ידעתי שקיימות תודה לאמא שלך שהביאה אותך לעולם זכרי שסבתא אוהבת אותך יותר מכולם!

ברכה ליום הולדת לילדה בת שנה

מזל טוב ליום הולדת שנה זוהי חגיגה ממש מגניבה שמלה יפה וזר פרחים פורח הבית פתוח לכל אורח פנייך היפות מחייכות וצוחקות מה נאחל ליפה בבנות שתישארי מתוקה להיות וצרור איחולים ומתנה נותנים לך באהבה שולחים עד מאה ועשרים.

ברכה לתינוק בן שנה

למתוק, היפה שבתינוקות! מזל טוב, אתה כבר שנה נמצא בעולם וכל יום מחדש אנחנו מגלים עד כמה אתה מיוחד – אי אפשר להשוות אותך לאף אחד, אינך כמו כולם. הלוואי וכל החיים תמצא חן בעיני כל רואיך. אוהבים אותך!

ברכה ליום הולדת לילדה בת שנתיים

עיניים כחולות ולב שמח חיוך על פנייך המתוקות זורח עוגה טעימה ילדים שרים את במרכז העניינים מה לך נאחל ליום הולדת שנתיים שתמיד תוכלי לשמוח עד השמיים שתהיי מוקפת בחברים אהובים שיאהבו אותך כל הדודים מזל טוב לעוד הרבה שנים עד מאה ועשרים.

ברכה לילדה בת שנתיים.

לפני שנתיים הגעת אל העולם, רכה וטהורה, יפה מכולן איך חלפו להן שנתיים כל-כך מהר? ואיך לעולמינו הבאת אין סוף אושר. שהחיים יחייכו אלייך, שתלמדי ותשמחי כל רגע מימייך. ילדונת מתוקה, שולחת לך ממני ברכה מיוחדת וטובה, ברכה מלאה באהבה.

ברכה ליום הולדת לגיל שנה

ל___ היקר שלנו. היום אתה בן שנה! מי היה מאמין – רק לפני רגע יצאת מהבטן, וכבר אתה חלק מצוות ההנהלה : ) מאז שהגעת, הבאת אור חדש לבית – בזכותך זכינו להרחיב את המשפחה. מאחלים לך שתגדל, שתלמד, שתשמח, שתהיה בריא ושתמיד תצחק ותהיה מאושר. מחכים בקוצר רוח ללוות אותך במשעולי החיים – אמא, אבא, והאחים.

ברכה ליום הולדת לגיל שנתיים

ילדנו היקר והמתוק, שפיו מלא תמיד בצחוק, כמה מהר גדלת, עברה לה חיש שנה ועוד שנה, ומסיבת יום ההולדת עם הפתעות ומתנות לכבודך מוכנה! חמודי שכזה, שובב ומקסים כבר בן שנתיים, מה נאחל לך – אושר, בריאות ושמחה עד לב השמיים!

ברכה לילד בן שנה

שנה עברה כל-כך מהר, יום הולדת שמח לילד הכי זוהר, גדלת כל-כך יפה, בחיים לא ראיתי ילד שכזה, מיוחד וחייכן, מחבק ואוהב – כל הזמן ובכל עת. אני מאחלת לך בריאות ושמחה, שתקבל תמיד את כל האהבה, שתצחק ותשמח כל חייך, אני תמיד כאן שומרת עליך.

שאלות נפוצות על ברכה לגיל שנה | ברכה לגיל שנתיים

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכה לגיל שנה | ברכה לגיל שנתיים לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכה לגיל שנה | ברכה לגיל שנתיים שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכה לגיל שנה | ברכה לגיל שנתיים שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות ליום טוב

ברכה ליום טוב

ברכות לאירוסין

ברכה לחתונת הזהב

ברכה לגיל 50 – 59

ברכה לגיל 50 עד גיל 59

ברכות לסוכות

ברכה לסוכות

ברכות ליום רביעי

ברכה ליום רביעי

ברכות לשבועות

ברכה לשבועות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)