ברכה לגיל 20 – 29

ברכה לגיל 20 - 29 - ברכות ליום הולדת 20 עד 29

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכה לגיל 20 – 29

תקופה צעירה ומיוחדת

בשנות העשרים של חיינו אנחנו מתחילים את החיים העצמאים שלנו. אחרי תקופת התיכון המפרכת ותקופת השירות המשמעותית, אנחנו סוף סוף מתחילים לסלול את הדרך לעצמנו. האם נבחר לטייל ברחבי העולם? אולי נעדיף להתחיל עבודה בעלת איזה ערך מוסף מיוחד. 

השאפתנים שביננו ילכו לאקדמיה הגדולה להתחיל בלימודים. לכבוד יום ההולדת של חבר אהוב, הבן שלכם ואפילו קרוב משפחה, נחמד להביא ברכה מרגשת מהלב. בברכה תוכלו לדבר על התקופה המשמעותית אליה נכנס ועל השנים שצפויות עוד לבוא. בשביל לעזור לכם בכתיבת הברכה ריכזנו עבורכם ברכות מרגשות ויפות מהן תוכלו לקחת השראה. בהצלחה!

ברכה לגיל 20 עד גיל 29

ברכה ליום הולדת 20 לבת

לבת העשרים המהממת שהיום את יום הולדתה חוגגת. אאחל שתטרפי את החיים ותרגישי כיף שתתחילי לשעוט קדימה, להתעופף שתקטפי את ההצלחות שמגיעות לך בצדק ותהפכי להיות האשה העשירה ביותר במשק.

ברכה ליום הולדת לגיל 20 בן

אתה בן עשרים עברו כבר שני עשורים כבר אינך נער קטן שאינו יודע לנהל את הזמן יש לך דעות חלומות ובקשות ויום הולדת זוהי בהחלט סיבה להגשים משאלה נאחל לך בהצלחה בחיים בריאות אושר ועושר ושתחיה בנעימים עד מאה ועשרים.

ברכה ליום הולדת 24

מזל טוב ליום הולדת 24, יום מרגש שכולו שלך, אאחל לך בריאות איתנה, ברכה והצלחה, פרנסה טובה, זוגיות ואהבה. שתחצה כל מכשול ותגשים כל חלום, שיהיו לך חיים מאושרים מלאים ברגעים מעצימים. כולנו מהלב אותך אוהבים.

ברכה לגיל 24

יום הולדת 24, חגיגה גדולה, זהו גיל מיוחד – פעמיים מצווה, שתחגגי את היום הזה בקול ותרועה תזכי למתנות והרבה אהבה. שתצליחי בכל ותהיי בריאה, שכל ימייך יהיו אושר ורינה. זכרי תמיד לצחוק – זה מרפא מתחים, מאתנו שתמיד לצידך – החברים.

ברכה ליום הולדת 23

לרגל הגיעך לגיל 23 נאחל לך שתרגיש צעיר לנצח שתקח הכל בקלות ותפרח לבטח בלי פחדים או דאגות מאף סוג עם תקווה גדולה בלב ופרח מלבלב שתרגיש אותו קבוע, בלב.

ברכת יום הולדת – גיל 25

את כבר בת 25, הגיל הכי כיפי שיש, תחגגי כל חייך עד אין קץ ותטעמי הרבה מהדבש ומעט מהעוקץ, שתגשימי את כל החלומות ותשיגי את כל המטרות. הרבה בריאות, הצלחה ושפע פרנסה, זוגיות טובה ואין סוף אהבה.

ברכה ליום הולדת לחייל בן 20

אומנם ביום יום אתה לובש מדים אבל ביום המיוחד הזה שבו אתה בן עשרים שמחים שלקחת רגע מחוץ לצבא לחגוג את יום ההולדת העגול הזה בשמחה יודעים ובטוחים שתגיע רחוק בכל מה שתרצה רק תזכור לשמור על עצמך במה שלא תעשה.

ברכה ליום הולדת 25 לגבר

חצי יובל אתה כאן ונראה כל כך מאושר. לרגל יום הולדתך ה-25, אאחל בריאות – בכל נימי גופך ונשמתך ואהבה גדולה ונעימה. שתהיה חזק ושתדע איך להשיג את המטרות שלי. שתספור את המיליון הראשון במהרה וגם אם לא – שתהיה בכיסך פרנסה טובה.

ברכה ליום הולדת לחייל בן 20

לחייל שלנו, יום הולדת 20, כבר לא משחק ילדים, בפקודה תקשיב כעת לשלל ברכות ואיחולים. מזל טוב חייל, ליום הולדתך ובקרוב לדרגת הסמ"ל. שתדע שאתה אדם מדהים, עם או בלי מדים. תהנה מהחיים, תשמח ותזכור חלומות להגשים. אוהבים ומברכים, משפחה וחברים.

ברכה ליום הולדת 25

ברכות ואיחולים לכבוד יום הולדת העשרים וחמש שתהיי בטוחה – זה הגיל הכי טוב שיש גיל שכבר מבינים דבר או שניים על החיים שהחברים הופכים להיות יותר ויותר קרובים מאחלים לך שתהני מהגיל ומהתקופה הכי טובה מכולם שתלמדי את מה שמעניין אותך ושתטוסי בעולם אולי גם זוגיות תוכל להפציע, ככה או ככה, זה גיל שהוא מפתיע!

ברכה לגיל 20

יום הולדת 20, איך חלפו השנים, גדלת כל-כך יפה, הפכת לגבר מדהים! נאחל לך מזל טוב ויום הולדת מהנה, שתשיג בחייך את כל מה שתרצה ! הרבה בריאות, הצלחה ופרנסה, שכל דרך שתבחר בה תהייה בשבילך הכי טובה.

ברכה לגיל 25

25 שנים זה ממש לא סתם זאת חתיכת דרך שעשית בעולם היום יש לך יום הולדת מאוד מכובד כי אתה כבר לא ילד, מצד אחד אבל עדיין לא מבוגר מדי מהצד השני אז זה הזמן לעשות חיים ולא להיות כזה רציני נאחל לך שתכבוש את העולם ואל תשכח ליהנות ושתמשיך לככב אצל כל הבנות אוהבים אותך, בהצלחה בהכל מזל טוב ילד גדול!

שאלות נפוצות על ברכה לגיל 20 – 29

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכה לגיל 20 – 29 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכה לגיל 20 – 29 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכה לגיל 20 – 29 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכה לגיל 19

ברכה לגיל 19

ברכות לקידום בעבודה

ברכה לקידום בעבודה

ברכות לחג הקורבן

ברכה לחג הקורבן

ברכות לשבת שלום

ברכה לשבת שלום

ברכות לחתונה

כתיבת ברכה לחתונה

ברכות לבוקר טוב

ברכה לבוקר טוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)