ברכה לגיל 80 – 89

ברכה לגיל 80 - 89 - ברכות ליום הולדת 80 עד 89

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכה לגיל 80 – 89

הסבים והסבתות שלנו ליוו אותנו לאורך השנים ועזרו לנו להיות אנשים טובים יותר, סבלניים יותר ושמחים יותר. הם עזרו לנו כשהיה קשה ותמיד נתנו לנו ממתקים בשפע. שנות השמונים של אדם הן לא תמיד קלות. הגוף כבר מתחיל להיות עייף ונהיה קשה יותר לעשות את הדברים השגרתיים שתמיד היה לנו קל לעשות.

 ודווקא בתקופה כזאת, חשוב להזכיר לקרובים אלינו שגיל זה עניין של בחירה. לכבוד יום ההולדת של הסבא או הסבתא שלכם נחמד לכתוב ברכה יפה שנוגעת לנעורים שלהם ולאופי הצעיר ושוקק החיים שלהם. מוזמנים לקחת השראה מהברכות שכתבנו, מאחלים לכם המון בהצלחה!

ברכה לגיל 80 עד 89

ברכה ליום הולדת – אבא בן 80

80 שנים אתה בעולם, זוהי זכות עצומה לכולם, איש משכמו ומעלה, איש שהוא בעל ואבא. אבא שלנו, מזל טוב גדול ליום הולדת 80, שתזכה לצלילות, בריאות ואריכות ימים. שתצחק ותשמח כל ימי חייך, אנחנו הילדים – תמיד מאחוריך.

ברכה ליום הולדת לגיל 80

אתה חוגג היום בשמחה 80 שנים, 80 שנים של עשייה מרובה, עשייה שממלאה את כולנו גאווה. אתה אדם מיוחד, שנון, נעים ומכובד, כזה שמצליח להצחיק כל אחד. מאחלים לך בריאות, אריכות ימים, נחת ושלווה כל החיים. בברכות ואיחולים, הילדים.

ברכה ליום הולדת 80 לאישה

אישה יקרה, היום את בת 80, כמה נפלא. תמשיכי להיות צעירה בנפשך ותשאירי אותנו תמיד בסביבתך. נאחל לך הרבה בריאות ואריכות ימים, שחייך ימשיכו להיות טובים ומאושרים. אוהבים המון ומחבקים, נתראה כאן שוב בגיל 90!

ברכה לגיל 85

אנחנו הצעירים לפעמים מתביישים כשאנחנו רואים כמה מעט אנחנו יודעים ביחס אליך סבא, אבא יקר שבאמת מבין בכל מה שאפשר וביום ההולדת השמונים וחמש רוצים לנצל את ההזדמנות לאחל נחת, שקט ובריאות ולומר תודה על מה שאנחנו ממשיכים ללמוד מאיש שיודע הכל וגם קצת עוד.

ברכה לבעל ליום הולדת 80

יום הולדת 80 הוא לא חגיגה הוא תחילתה של תקופה חדשה תקופה שבה כלו כל הכוחות הנכדים גדלו הנכדות את הבית עוזבות ואתה ממשיך להיות עם כח במותניים להביט בשמחה אל השמיים בעל יקר שתמיד תהיה מאושר שתצליח להגשים משאלות ולהצליח במעשים שתמיד תהיה מוקף באנשים אהובים.

ברכה ליום הולדת 80 לסבא

לסבא היקר באדם! שורש המשפחה היפה -הוא אתה לרגל כניסתך לעשור התשיעי של חייך לך אאחל שתמשיך להיות בשבילנו חזק ומחכים שתשמח כל חייך בלב וגופך יהיה בריא ושלו.

ברכה לגיל שמונים

מזל טוב ליום ההולדת השמונים בריאות אושר ונחת מהילדים והנכדים ואם תביט מסביב תראה כמה הם גאים להיות המשפחה שלך, מחייכים ונרגשים תשמור על עצמך בשבילם יום הולדת שמונים שמח מכולם.

ברכה לגיל 85

התאספנו כל השבט, לחגוג לך את יום ההולדת ה- 85, תמיד הוכחת שאתה משפחתי, חם ודואג לכולם וליום הולדת מיוחד זה, נאחל לך שתעשה כל מה שתרצה, שתישאר פעיל, חזק ובעל מרץ נעורים, שחייך ימשיכו להיות מלאים, בריאים ומאושרים.

ברכה ליום הולדת שמונים לאישה

יום הולדת שמונים עברו שמונה עשורים את בטח מרוצה וחשה גאווה על הצלחות בעבודה על משפחה שמחה לא ידענו מה לך אפשר לאחל פחדנו שנתבלבל אבל בכל זאת שולחים לך זר ברכות הלוואי ותוכלי להגשים משאלות שתחיי באושר ועושר עוד שנים רבות.

ברכה לגיל שמונים

שמונים שנים, הרבה יותר ממחצית החיים, מזל טוב ויום הולדת שמח, שיהיה לך יום מוצלח ופורח. שתצליח בכל ותהנה מהחיים, שתרווה נחת וגאווה מהילדים, בריאות ואריכות ימים, עד 120. כל ההזדמנויות עומדות בפתח, מאחלים מהלב שתישאר צעיר לנצח.

ברכה לסבא בן 80

סבא הגעת לגיל גבורות אתה הסבא הכי מושלם שיכול להיות לקחת אותנו ללימודים פינקת בממתקים טעימים סבא היקר מה לך נאחל שלא איחלנו לך סבא אתה יודע שכבר נעשה הכל למענך סבא יש לנו בקשה שרק תמשיך להיות כמו שאתה.

ברכה לגיל 80 לאבא

אבא שלנו היקר שהוא היום בן 80 איזה אבא מדהים אתה וכמה אתה אוהב את הנכדים אתה משקיע בכולנו מבלי לרצות שום דבר בחזרה ממלא את הלב של כולנו במלא אהבה אנחנו מאחלים לך שתמיד תהיה אדם שמח ומאושר כמו שאתה ושתדע שאנחנו תמיד פה בשבילך.

שאלות נפוצות על ברכה לגיל 80 – 89

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכה לגיל 80 – 89 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכה לגיל 80 – 89 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכה לגיל 80 – 89 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות ליום האהבה

ברכה ליום האהבה

ברכות לשבוע טוב

ברכה לשבוע טוב

ברכות לשנה החדשה

ברכה לראש השנה

ברכות ליום ראשון

ברכה ליום ראשון

ברכות מזל טוב לבני משפחה

ברכות מזל טוב לבני משפחה

ברכות להחלמה מהירה

ברכה להחלמה מהירה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)