איך לכתוב את הברכה המושלמת לסבא וסבתא

דף הבית » מאמרים » איך לכתוב את הברכה המושלמת לסבא וסבתא


סבא וסבתא הם בין האנשים היקרים ביותר בחייו של אדם. הבילוי במחיצתם תמיד מלווה בקבלת מתנות, האזנה לסיפורים מעניינים וקבלת עצות ממי שצברו ניסיון חיים שלא יסולא בפז. את ההערכה אליהם ניתן להביע באמצעות כתיבת ברכה מושקעת לסבא או לסבתא שתבטא באופן מילולי את חשיבותם בחיי נכדיהם.

האזינו לכתבה

ברכה כתובה – הכוח לקרב ולרגש באמצעות מילים

תכשיט, פריט נוי, ארוחה במסעדה או כרטיסים לקולנוע, הם מתנות שכל אדם היה שמח לקבל. יחד עם זאת, לצד ההנאה ממתנה גשמית, הדרך לעורר רגש עמוק, לייצר קרבה ולרומם את הנפש היא באמצעות המילה הכתובה. 

איך לכתוב את הברכה המושלמת לסבא וסבתא

אנשים מבוגרים עשויים למצוא עצמם מבלים שעות רבות ביממה בגפם בעוד שילדיהם ונכדיהם טרודים בענייני עבודה ולימודים. כתיבת ברכה מושקעת עבור סבא וסבתא, שבה יוכלו לעיין מדי פעם, תסייע להם ברגעי בדידות ותהווה עבורם תזכורת כי הם אהובים ונערצים על ידי בני משפחתם.

ברכה משולבת בתמונה

על מנת לשוות לברכה הכתובה אלמנט ויזואלי שיאפשר את השימוש בה כפריט דקורטיבי בסלון ביתם של סבא וסבתא, ניתן לשלב בה תמונות. ישנן מסגרות הניתנות לרכישה הכוללות מספר תאים, כאשר באחד התאים ניתן למקם את הברכה הכתובה ובתאים האחרים ניתן לשלב תמונות של סבא וסבתא עם הנכדים שלהם.

ברכה עם התייחסות לעבר

סבא וסבתא, אשר בעבר אולי נהגו לרכוב על אופניים וכיום נדרשים להתנייד באמצעות קלנועית חשמלית, ישמחו לקבל ברכה ובה התייחסות לימים שבהם היו צעירים ופעלתנים. ניתן לשלב בברכה התייחסות לאירועים מהעבר הרחוק יחד עם התייחסות לעבר הקרוב הכולל גם את הקשר שלהם עם הנכדים.

ברכה בחרוזים

הברכה היא הביטוי המילולי למידת ההערכה אותה מבקשים יוצריה להביא לידי סבם וסבתם.  ניתן לעשות זאת גם על ידי שימוש בחריזה. כמו כן, ניתן לבנות את שורות הברכה על יסוד לחן של שיר מוכר ולצד הברכה המודפסת, להקליט את בני המשפחה שרים את הברכה על בסיס אותו לחן. 

צילום ברכת ווידאו

אחת הדרכים המרגשות ביותר לברך את סבא וסבתא, היא על ידי תיעוד מצולם של בני המשפחה המקריאים את הברכה בקולם לעיני המצלמה. ברכה מסוג זה, תאפשר לסבא וסבתא ליהנות מתוכן הברכה ולחזות במקביל בפני יקיריהם המשתקפות מבעד למסך, בין שהם מצויים בביתם ובין שהם ישובים בחניית ביתם על גבי קלנועית חשמלית המסייעת להם להתנייד ממקום למקום. אלמוג קינן מרכבי אמירים שהוא מומחה קלנועיות ידוע, מספר שישנם קלנועיות מתקפלות שיכולות להיות מושלמות בדיוק למטרה זו.

בשנים האחרונות, הפך השימוש באמצעים טכנולוגיים לנפוץ גם בקרב אוכלוסייה מבוגרת. משכך, ניתן להכין ברכה מצולמת ולצייד את סבא וסבתא בטלפון נייד או טאבלט הכוללים אפליקציה לצפייה בתכני וידאו, על מנת שיוכלו לצפות בברכה המצולמת באופן תדיר וללא קושי.

כך תברכו את סבא וסבתא בצורה מרגשת

הדרך לשמח את סבא וסבתא ולהעניק להם מזכרת היא באמצעות כתיבת ברכה מושקעת. ניתן לכתוב את הבכרה בחרוזים ולשזור בה אירועים מהעבר הרחוק והקרוב. אופן הגשת הברכה יכול להיעשות בכתב, בהקלטת שמע או בסרטון ווידאו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)