ברכות ליום המורה

ברכות ליום המורה

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכות ליום המורה

מעורר בנו השראה

המורה שלנו הוא לא סתם בן אדם – הוא מודל לחיקוי של ממש. למרות שלפעמים הדברים שהוא מלמד בשיעור לא ממש מעניינים אותנו, אנחנו יודעים שהוא רוצה בטובתנו. הוא נלחם על היכולת שלנו להצליח, משכנע אותנו שאנחנו מסוגלים להמשיך ולהתקדם ותמיד יודע איך להצחיק ולעודד אותנו כשקשה לנו. 

 

יום המורה זאת הזדמנות נהדרת להגיד לבן אדם המיוחד הזה תודה על האדם שהוא ועל המקום שהוא תופס בחיים שלנו. בשביל לעזור לכם בכתיבת הברכה כתבנו לכם ברכות מיוחדות ומקסימות מהן תוכלו לקחת השראה. שתמשיכו ללמוד, להתפתח ולשאוף למעלה! בהצלחה!

ברכה ליום המורים

ברכה לסייעת ליום המורה

לסייעת האהובה! לכבוד יום המורה – קבלי מאיתנו ברכה קצרה והוקרה על כל מה שאת למעננו עושה:שיהיה לך תמיד כוח להמשיך ולפרוח ולהשקות את הילדים הרכים בחמלה ואהבה. שתזכי בחייך המקצועיים והאישיים להגשים כל משאלה ושתחושי מבורכת בכל שבוע ויום בשנה.

ברכה למורה ליום המורה

ביום המורה אני מאחלת כי במורה הכי טוב – אתה תזכה, כמוך לא פגשתי עד היום, מודה שבזכותך – הגעתי עד הלום. תודה על שהיית לא סתם מורה אלא מורה דרך, מחנך ומתווה. אני מוקירה ומודה על כל העזרה ומאחלת שחייך יהיו הצלחה גדולה.

ברכה ליום המורה מההורים

למורים היקרים! לרגל יום המורה נאחל לך, מורה יקר, שכל חייך תחוש תחושת שליחות מופלאה. הלוואי ותקבל משמים כוחות גדולים להמשיך במשימת החינוך החשובה ותעמיד דורות רבים של תלמידים נהדרים שיעשו טוב בעולם. תודה רבה על ההשקעה הרבה! ההורים.

ברכה ליום המחנך

מחנך יקר מילה אחת לך נאמר תודה לך על הקשבה על מסירת שיעורים בהתמדה על בדיקת מבחנים אל תוך הלילה על חיוך של שמחה ועל דאגה לכל תלמיד ותלמידה אנו מאחלים שתמיד תגיע עם חיוך על הפנים שתלמד להכיר באמת את התלמידים שתלמד לעזור וגם להיעזר שתמיד תוכל לתת מעצמך יותר.

ברכה למחנכת ליום המורה

למחנכת המשקיענית! יום המורה זו הזדמנות נפלאה להודות לך על ההשקעה הרבה בתלמידים. את עושה עבודה נהדרת ותדעי לך, שבזכותך אנו רגועים כהורים. שתמשיכי לעשות חיל במקצוע הכי חשוב בעולם, מתוך אהבה ותחושת שליחות, כי אין עוד מחנכת כמוך. בהערכה והוקרה רבה!

ברכה ליום המורה מהתלמיד

לכבוד יום המורה, אודה לך מורי היקר על כל מה שלימדת אותי מהרגע שהכרנו ועד עכשיו תודה רבה על הקשבה, סבלנות והעצמה והלוואי וכל החיים תדע רק טוב ושמחה שתזכה ללמד הרבה תלמידים ולתת להם מחכמתך ומרעיונותיך הנפלאים.

ברכה לגננת ליום המחנך

יום המחנך זה 'תירוץ טוב' להגיד לך תודה גדולה, גננת יקרה, על ימים ולילות של מחשבה והשקעה באוצרות החשובים של חיינו: הילדים. מי יתן וכל חייך תחייכי ותאהבי את מה שאת עושה לרווחת הדור הנוכחי, וגם הדור הבא.

ברכה ליום המורה הבינלאומי

לכבוד יום המורה הבינלאומי, אודה לך, מורה יקר, על עבודה מאומצת וחשובה שנעשית כל יום ויום בשנה.הלוואי ויהיו לך תמיד הכוחות להמשיך ולטפח תלמידים, שבזכותך יוצאים לעולם טובים ומחונכים. ושגם אתה – תשמח בחייך בכל התחומים, ותקבל שפע ברכה בכל העניינים החשובים והפעוטים.

שאלות נפוצות על ברכות ליום המורה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות ליום המורה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות ליום המורה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות ליום המורה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכה לגיל 50 – 59

ברכה לגיל 50 עד גיל 59

ברכות ליום הולדת

ברכה ליום הולדת

ברכות לקידום בעבודה

ברכה לקידום בעבודה

ברכות לטיסה ולטיול

ברכה לפני טיסה

ברכה לגיל 3 – 10

ברכה לגיל 3 עד גיל 10

ברכות לחתונת הזהב | ברכות לחתונת הכסף

ברכה ליום נישואין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)