ברכות לשבוע טוב

ברכות לשבוע טוב ומבורך - ברכה קצרה לשבוע טוב ומיוחד

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכות לשבוע טוב

התחלה חדשה ומיוחדת

כל שבוע מאפשר לנו להתחיל מחדש. אחרי סוף השבוע הארוך והנעים, אנחנו נכנסים לשבוע נוסף בשגרה שלנו בבית הספר, בצבא, בלימודים האקדמאיים או בעבודה המספקת. את הימים שלנו נוכל להעביר בשיעמום והמתנה או בכיף – מדובר בעניין של בחירה, עניין של גישה. 

נחמד לאחל לאנשים הקרובים אלינו להעביר את השבוע שלהם בנעימים ולמלא אותם בתקווה לקראת הימים הקרובים. לכל שגרה יש את הקשיים שלה ותפקידנו בתור חברים וקרובי משפחה הוא לעזור. בכתיבת הברכה אתם מוזמנים להיעזר בברכות שלנו או בברכות אחרות שתמצאו. מאחלים לכם בהצלחה ושבוע נעים!

ברכה לשבוע טוב

ברכה לשבוע טוב לחברים

חבר'ה, אין כמוכם תותחים! שיהיה לכם שבוע טוב ומלא בהצלחה. שיילך לכם יפה בפרנסה. שהאהבה תהיה באמת אהבה

ברכה לשבוע טוב לפייסבוק

חברים וחברות יקרים ויקרות! שיהיה לכם אחלה שבוע ושהכל יזרום לכם בטוב. שתצליחו כולכם וכולכן בהכל; בלימודים, בעבודה ובכל מה שמעניין אתכם – לטובה. תזכרו, שהכל זה מלמעלה בכל רגע ותאהבו אחד את השני – כי זה המפתח לאהבה עצמית. אוהב אתכם בכל יום בשבוע!

ברכה דתית לשבוע טוב

שיתן לכם הבורא "בשורות טובות ישועות ונחמות" ושהשבוע הזה יהיה הכי טוב שהיה לכם אי פעם. שכל העניינים יסתדרו יפה, על הצד הטוב ביותר ותגיעו לשבת הבאה מתוך שמחה של סיפוק והודאה למי שברא את העולם.

ברכה לשבוע טוב ובשורות טובות

שבוע מבורך ואין סוף בשורות טובות! שעד מוצאי שבת – הבאה תקבל שפע טוב וברכות. הלוואי ובכל שביל שאליו תצעד השבוע – תקבל ההצלחה את פניך בחיוך ותתן לך את משאלות ליבך בלי משא ומתן כלל.

ברכה לשבוע חדש

הנה מתחיל לו שבוע נוסף, שיביא עימו לחייך ערך מוסף. שיהיה זה שבוע של בשורות טובות ותגשים בו כמה חלומות. שיהיה זה שבוע של פריחה ושגשוג, שכל רגע בו יהיה ממש תענוג. שבוע עם הרבה אנשים לאהוב, שיהיה ממש שבוע טוב.

ברכה לשבוע טוב מהתורה

שבוע טוב ומלא באור! מי יתן והקדוש ברוך הוא יפתח לך את כל שערי הברכה השבוע ובכל שבוע בשנה, כפי שנאמר בברכת ההבדלה: "בָּזֶה הַשָּׁבוּעַ וּבְכָל שָׁבוּעַ – שַׁעֲרֵי אוֹרָה, שַׁעֲרֵי אֹרֶךְ יָמִים וְשָׁנִים וכו'".

ברכה לשבוע טוב ומבורך

שבוע טוב ומבורך! שתזכה השבוע להגשים את כל המשאלות שעולות בדעתך לטובה, בכל העניינים.

שאלות נפוצות על ברכות לשבוע טוב

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לשבוע טוב לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לשבוע טוב שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לשבוע טוב שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לעיד אל פיטר

ברכה לעיד אל פיטר

ברכות ליום הולדת

ברכה ליום הולדת

ברכה לגיל 50 – 59

ברכה לגיל 50 עד גיל 59

ברכות לבת מצווה

ברכה לעליה לתורה

ברכה לגיל 3 – 10

ברכה לגיל 3 עד גיל 10

ברכות לרכב חדש

ברכה לרכב חדש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)