האם נהוג לכתוב ברכה על הזמנה לאירוע?


בשעה טובה החלטתם לקיים אירוע ולהזמין את המשתתפים לקחת חלק בחגיגה.
אחרי שמצאתם לוקיישן מנצח והחלטתם על קונספט, מגיע השלב לגבש את ההזמנה שתספר לכולם שאתם חוגגים, איך ומתי.

האזינו לכתבה

עיצוב ההזמנה בעל השפעה חשובה על הדרך בה המוזמנים יתפסו את האירוע וכדאי לתכנן מראש איך לייצר ולהפיק הזמנה אשר תעביר את רוח החגיגה בדרך הטובה ביותר וגם תעודד ותניע  את המוזמנים לאשר את הגעתם לאירוע שלכם.

האם נהוג לכתוב ברכה על הזמנה לאירוע

איך מעצבים הזמנה מנצחת?

כיום ישנן פלטפורמות ידידותיות למשתמש המאפשרות לכם לתכנן, לאפיין ולעצב בעצמכם את ההזמנה לכל אירוע שתרצו בכל פורמט, כולל בחירת רקעים בהקלקה, גרירת אלמנטים וקיבועם, שילוב של פונטים מעניינים, הוספת תמונות אישיות וכל אייקון או סמל שתרצו ליצירתה של ההזמנה. לאחר העיצוב תוכלו לשגר את הקובץ לבית דפוס דיגיטלי ולהחליט בכמה עותקים היא תודפס, על גבי איזה חומר, באיזה מרקם, מה יהיה הגודל, האם תהיה חד צידית או דו צדדית והתאמתה למעטפה.

ברכה ייחודית שמקפיצה כל הזמנה

דרך נהדרת לשדרג את ההזמנה היא באמצעות כיתוב של מסר אישי על ההזמנה, כך שתהיה טביעת חותם שלכם וגם פנייה פרסונאלית למוזמנים.
חשבו על מוזמנים שמקבלים הזמנות רבות ויתכן שברגע שתהיה ברכה מעניינת כמו זו שלכם, היא תיגע יותר בלב ותפעיל את הרגש של המוזמן ותעשה הבדל משמעותי בהתייחסות שלו/שלה אל ההזמנה שלכם.
תוכלו לכתוב ברכה אישית לחתונה לכל הזמנה בנפרד, שקשורה לאופי האירוע או לחיים ולאישיות של המוזמנים. תוכלו לבחור ברכה בחרוזים או ברכה עם ציטוטים מפורסמים או פתגמים, משפטי מעוררי השראה ועוד.
מחפשים רעיונות לברכות שאפשר להוסיף להזמנות? הנה מספר נקודות למחשבה לפני שיצאתם לדרך הכתיבה או בחירת ברכה אהובה מהאתר…

הזדמנות לברך דרך ההזמנה

אם אתם יודעים שהמוזמנים שמקבלים מכם הזמנה חגגו לא מכבר מאורע משלהם, בין אם זה יום הולדת או בר/בת מצווה לנער או לנערה, ברית/ה, מעבר דירה – התייחסו לחגיגה שלהם בהזמנה שלכם.
חשבו על נושא לברכה ותוכלו "על הדרך" לאחל להם בהצלחה או מזל טוב. בדרך זו, תשמחו אותם מאוד ובו זמנית תעבירו מעין מסר שהחגיגה שלכם היא גם החגיגה שלהם. הם בטח ישמחו מאוד שזכרתם שגם הם חגגו!

הזמנה עם ברכה לנמען באופן אישי

אפשר לצרף לכל הזמנה ברכה ייעודית לנמען שמתארת את הקשר שלו אליכם. למשל, ברכה לחבר הכי טוב או לשכנים שאתם אוהבים, ברכה לקולגה מהעבודה, למנהל שלכם ולחברים של ההורים. נסו שהתוכן של הברכה יתייחס לקשר ולמערכת היחסים שלכם עם הנמען דרך אותה ברכה שתתווסף להזמנה. למשל לחברים – תודה על ידידות נפלאה רבת שנים, מאחלים לכם עוד הרבה רגעים נפלאים או ברכה לעמיתים לעבודה על כך שהם תמיד תומכים בכם במשימות ובלעדיהם המשרד היה שומם ושאתם מאחלים להם עשייה נפלאה גם בהמשך הדרך.
מי שיקבל את ההזמנה בוודאי יוקיר את תשומת הלב לפרטים ואת העובדה שטרחתם ועמלתם לכתוב או לחפש ברכה מיוחדת עבורו/ עבורה ולא רק השתמשתם בהזמנה כאמצעי התקשרות היחידי.

ברכה למועד המיוחד של האירוע

אם האירוע שלכם נחגג במקרה במועד מיוחד בלוח השנה, תוכלו לצרף להזמנה ברכה שרלבנטית לאותו מועד. למשל, לחג הפסח, לראש השנה, לפורים או לחנוכה, לאביב, לקיץ. תאחלו לנמענים חג שמח, יציאה מעבדות לחירות, התחלות מרגשות, פתיחת עונה חמה ומלבבת ותהפכו את הקונטקסט והמועד של המאורע שלכם לסוג של חגיגה בה המוזמנים יוכלו לחגוג שתי חגיגות באירוע אחד: את המועד המיוחד ואת החגיגה שלמטרתה מתכנסים. חגיגה כפולה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)