קולקציית תכשיטים לאישה לשנת 2022

זירת התכשיטים מתחדשת במהירות שיא ותוכלו להתרגש נון סטופ מקולקציות מרעננות אשר מביאות עמן פריטים ייחודיים בהתאם לרוח התקופה וצו האופנה.

האזינו לכתבה

שנת 2022 משקפת את עידן הפרי סטייל ואפשר לראות נציגים משגעים ומעוצבים בכל הסגנונות האפשריים – לטובת למי שמחפשת את הדומיננטי והנועז ולמי שבכלל מעדיפה את השיק הקלאסי והסולידי.

קולקציית תכשיטים לאישה לשנת 2022

מהם הטרנדים העכשוויים ומה כל אחת מכן חייבת בתיבת התכשיטים שלה בשנת 2022? סקירה חמה של קולקציית תכשיטים לאישה לשנה הקרובה:

צבעוני ושכבתי – קסם האקלקטיות

טרנד הטכניקולור צובר תאוצה בצבעוניות ססגונית אשר מאירה את עור הפנים במראה פאנקי אך מעודן, כמו קשתות גיאומטריות ושרשראות משובצות באבני ספיר.
שיק השכבות עדיין כאן והוא שולט בעולם התכשיטנות ביד רמה במראה אקלקטי מדליק המאפשר לשלב בין מגוון סוגים של תכשיטים מסגנונות שונים בלוק אחד, כמו גם תכשיטים שכבתיים המערבים מספר מתכות או מעוצבים. בדרך כזאת שמוסיפה נפח לתכשיט ומעין צללית תלת ממדית.  
תוכלו לערבב בין שרשראות ארוכות לקצרות או צמידים בגימור שונה ובמרקמים משתנים על מנת ליצור אפקט מעניין ומושך.

ישנן גם שרשראות אשכול דומיננטיות ששובות את הלב ומושכות את תשומת הלב במעטפת ספירלית מסוגננת וצבעונית המבוססות על מקבצים של חרוזים או אלמנטים שיוצרים יחד את האשכולות הייחודיים.
תכשיטי הוינטאג' ממשיכים לעונה נוספת עם פנינים, פריטי אמייל מסוגננים ושיק עתיק.
אפשר למצוא אותם במגוון וריאציות וגרסאות מגניבות כמו מטבעות עתיקים, הטבעות מלכותיות ומראה מעט מושחר.  

אם ניקח דוגמאות מכל קטגוריה, נראה מגמות מעניינות בליינים השונים. נתחיל עם העגילים, החברים הנאמנים שחובקים את תנוכי האוזן זוכים להתייחסות מדליקה מעגילי חישוק אומנותיים ומפוסלים בצורניות אמורפית יוצאת דופן דרך עגילי טיפה בלוק מופשט ועד עגילים גיאומטריים ייחודיים במגוון גדלים וכן קישוטי פנינים אציליות ועגילים מבריקים למרחקים.
אפשר לראות ניגודיות רבה מחד, שרשראות דקיקות ואלגנטיות ומנגד, מחרוזות הצהרתיות, קולרים מקריסטל ופרחים.

כמו כן, ריבוי של צ'ארמס וקמעות המאפשרים להוסיף נופך קסום לתכשיט ולהמציא אותו כל פעם מחדש. החרוזים האהובים זוכים במגוון התייחסויות עיצוביות נפלאות מרטרו של שנות ה-70 ועד חרוזים מטאליים וחרוזים בשלל גדלים וצורות ואמירות. תשמחו לחרוז לעצמכן מראה מנצח! ססגוניות ופרחוניות – אנרגיות באוויר
האביב של 2022 מביא עמו מגמה ייחודית של שיא הטבע בתפארתו ופריחתו עם צבעוניות אנרגטית קסומה – פרחים ופרפרים, צמידי שרשרת מכסף עם מוטיבים של פרפר מנצנץ ואבני זירקון שקופים ונוצצים סביב כנפיים, עלי כותרת ואלמנטים המוסיפים קסם מלכותי לתכשיט כמו אבני פאווה.

סיכות הדש חוזרות ובגדול במגוון עיצובים כולל יהלומים ואבני חן ומעבירות מסר לכל מי שמחפשת סיכה להעצמת הנוכחות והלוק.
מבחינת החומרים, הכל אפשרי. הכרום חוזר ובגדול, זהב, כסף סטרלינג לצד כל מני עיבודים מפלסטיק ואבנים גדולות וקטנות בקשת צבעים לפי בחירה למי שאוהבת ומחפשת להוסיף זריקת צבע להופעה.

איך תבחרי את התכשיטים הנכונים עבורך?

בבחירת התכשיטים הבאים שלך, בדקי לאילו טרנדים את מתחברת יותר ולאילו פחות. אמצי את המגמות המועדפות עליך ותוכלי כמובן לשלב את התכשיטים גם לפי הבגדים הנבחרים.
צבעוניות שמתמזגת בהרמוניה עם הבגדים או הנעליים, גוון השיער או להפך – תכשיט שמייצר ניגוד חד והופך את הלוק למעניין יותר ומודגש על רקע הביגוד המועדף.
אל תתפשרי על איכות ועל מותגים בינלאומיים מובילים עליהם את יכולה לסמוך שיעצבו קולקציית תכשיטים לאישה בהתאם לטרנדים הפופולאריים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. חפשי הזדמנויות לרכישה אוף ליין ואונליין וכן הנחות ומבצעים ופרגני לעצמך בתכשיטים חדשים שיעשו לך את השנה!

ובכלל, אם הגבר שלך הוא זה שבוחר לך את התכשיט, מומלץ יהיה להוסיף לו ברכה לאישה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)