משירי לאה גולדברג תשחץ ותשבץ – פיתרון

דף הבית » פתרונות תשבצים ותשחצים » משירי לאה גולדברג תשחץ ותשבץ – פיתרון
שירים הם שפה אוניברסלית. הם משמשים לביטוי רגשות ורגשות. המילים של השירים נותנות לאנשים הזדמנות לחלוק את מחשבותיהם ודעותיהם עם אחרים.
במקרה הנוכחי, באנו להעניק לכם את הפתרונות האפשריים לכל תשחץ או תשבץ למונח משירי לאה גולדברג. גללו למטה כדי לראות את כל הפתרונות האפשריים, וביחרו את הפיתרון שיתאים לכם לפי מספר המשבצות הפנויות בתשחץ / בתשבץ שלכם.

פתרונות תשחץ / תשבץ אפשריים למונח משירי לאה גולדברג:

פיתרון 3 אותיות - מחר,אלי
פיתרון 4 אותיות - ברכה,אולי
פיתרון 5 אותיות - תשובה, תאורה, שחפים, הביתה, האמנם, ברוגז,אלוהי
פיתרון 6 אותיות - סליחות, ניסיון, אילנות,אופליה
פיתרון 7 אותיות - ברווזים
פיתרון זוג מילים - שיר ערש לילד זר, ירושלים של מעלה ומטה, האוהבים על שפת הים, בארץ אהבתי השקד פורח, שיר לטו בשבט אהבתה של תרזה דימון, שיבולת ירוקת העין, פזמון הכוכב הרחוק, ערב מול הגלעד, עם רוח צפון, עם הלילה הזה, על שלושה דברים, משני עברי הזמן, משירי ארץ אהבתי, מסע ללא שם, למי שאינו מאמין, לא זה היום, במקום ששם נדמו, אני לבדי בבית, אני הלכתי אז, אני הולכת אלי, אינך מבקש דבר,אז היה לה, תוף בודד, שעה אחרונה, שלושה ימים, רוח בהרים, קשת בענן, צריף קטן, פזמון ליקינטון, עצי זית, עמוק בטל, נפרדנו כך, נחל שלי, מכורה שלי, לתמונת אמא, למדני אלוהי, כובע קסמים, גבנו לברושים, בשער הקדוש, בשעה טובה, בעלת ארמון , ביום זה, בואי כלה, אני משם, אמבולנס האהבה, אחרי הסער, אולי מחר, אולי הלילה