דף הבית » בדיחות » בדיחות לגיל 10

בדיחות לגיל 10

יש הטוענים, שבימינו, כבר בגיל 10 מתחיל גיל ההתבגרות. הילדים חווים טלטלות רגשיות וגופניות בעוצמות גדולות ומתגברות, וההורים לא תמיד מבינים מה עובר עליהם ואיך להגיב. גיל ההתבגרות בימים אלה, בהשוואה לעבר, מתחיל הרבה יותר מוקדם ואורך זמן רב יותר. תחילתו נקבעת על ידי הביולוגיה והשינויים הפיזיולוגים אותם חווה הילד או הילדה בהפיכתם מילדים לבוגרים (שינויים הורמונליים וגופניים) וסיומו נקבע על פי סממנים חברתיים (עצמאות כלכלית חברתית ותפקודית לצד גיבוש הבגרות האישיותית). בגיל זה, מתחיל הילד למרוד בכם ובמוסכמות, מרגיש שהוא רוצה יותר את ה"לבד" שלו ושקודם כל מה שחשוב זה החברים ורק אחר כך ההורים. היו סבלניים והציבו וגבולות, ובכל מצב, תמיד שלבו הומור, כי הוא הומור הוא תרופה נפלאה לכל דבר.
בדיחות לגיל 10

מה רוצות המורות?

כל המורות בבית הספר תמיד רוצות ש... נקום בבוקר כמו התרנגולים. נסחוב תיקים ממש כמו חמורים. נהיה חרוצים כמו הנמלים. נעתיק מהלוח כמו תוכי. נהיה בשקט כמו דגים. ואז הן כועסות ומתלוננות שאנחנו מתנהגים כמו חיות.

רק טיפשים

המורה אומרת לתלמידים בשיעור: רק טיפשים בטוחים בעצמם שואלת אותה דנה: המורה, את בטוחה ? עונה לה המורה: במאה אחוז

זוית שלא משקרת

המורה לחשבון שואלת את הילדים: "מי יכול להגיד לי מהי זוית ישרה? מצביעה קרני ושואלת:" זוית שאף פעם לא משקרת?

גילה את אמריקה

המורה לגיאוגרפיה מבקשת מעומר: "עומר, גש אל המפה ותראה לנו על המפה היכן נמצאת יבשת אמריקה". עומר ניגש ומראה באצבעו על אמריקה. המורה אומרת לעומר: " יפה מאוד! ועכשיו תלמידים יקרים, מי יאמר לי מי גילה את אמריקה? כל התלמידים עונים: "עומר המורה!".

מה הקשר?

מה הקשר בין בית ספר לבית סוהר? 1. שניהם מתחילים במילה בית. 2. משניהם צריך לברוח.

להוריד רגליים

כועסת המורה על אלמוג: אלמוג, תוריד את הרגליים מהשולחן! אתה לא בבית! עונה לה אלמוג: סליחה?! גם בבית אני שם רגליים על השולחן! שואלת המורה: ומה אמא שלך אומרת על זה?! עונה לה אלמוג: אלמוג, תוריד את הרגליים מהשולחן! אתה לא בבית הספר!

אסונות טבע

המורה לגיאוגרפיה נותנת לתלמידים לעשות עבודה לאחר השיעור ניגשת אחת התלמידות למורה ומבקשת ממנה : המורה, אני צריכה תמונה שלך שואלת אותה המורה:" למה מה את צריכה תמונה שלי?" התלמידה עונה: פשוט מאוד, אניעושה את העבודה על אסונות טבע

מורה מחליפה

הדבר הכי כיף בשיעור עם מורה מחליפה חדשה הוא שאתה יכול לחרטט לה איזה שם שבא לך בסוף השיעור היא תבוא למנהל ותגיד לו: אני לא יכולה עם הילדים בכיתה הזאת! כל השיעור ליאונרדו שר, דונטלו מפליץ ובוב ספוג מורח דבק על השולחן

אתה המנהל

ילד מתלונן בפני אמא שלו: "אמא, נמאס לי אני לא רוצה לחזור יותר לבית הספר, כל הזמן זורקים עלי פצצות מים, קוראים לי בשמות ממש מעליבים וכל המורים תמיד נגדי" האמא אומרת: "חמוד שלי, אתה חייב ללכת לבית ספר!" "אבל למה אמא?" שואל הילד עונה לו אימו:"כי אתה המנהל..."

רישיון לנשק

ילד ניגש אל המורה בכיתה ושואל אותה: "המורה, יש לך רישיון לנשק ועשית מטווחים? עונה לו המורה: "לא, למה אתה שואל?" משיב התלמיד: "כי את כל הזמן אומרת שאני על הכוונת שלך"

הכלב שלך

מנהלת בית הספר שמה לב לקבוצה של ילדי כיתה ד' שהתקהלה בפינת החצר והחליטה לברר מה קורה שם. היא ניגשה למקום ושאלה את התלמידים:, "במה אתם משחקים?" "אנחנו מחליפים שקרים", ענו לה הילדים, "מי שמספר את השקר הכי גדול בעולם יקבל את הכלב החמוד שמצאנו." " איזה דבר נורא לעשות", כעסה המנהלת, "כשאני הייתי בגילכם לא שיקרתי אף פעם." צעקו כל הילדים יחד, "המנהלת, את זכית בכלב ..."

שאלות נפוצות על בדיחות לגיל 10

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות לגיל 10 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות לגיל 10 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות לגיל 10 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות לגיל 10 - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות לראש השנה

בדיחות לראש השנה

בדיחות מה משותף

בדיחות מה משותף

בדיחות שוביניזם

בדיחות שוביניזם

בדיחות על פנסיה

בדיחות על פנסיה

בדיחות על אתיופים

בדיחות על אתיופים

בדיחות יום השואה

בדיחות יהודיות ודתיות