דף הבית » בדיחות » בדיחות להתחיל עם בנות

בדיחות להתחיל עם בנות

לא משנה אם אתם רווקים או בזוגיות, כמעט לכולם יש זיכרונות מצחיקים מתקופת הדייטים. לחלק זה בא בטבעיות להתחיל עם בנות ולחלק פחות, מה שבטוח זה שהיה מעניין. הנה כמה בדיחות על להתחיל עם בנות.
בדיחות להתחיל עם בנות

דייט ראשון בדירה

בחור מזמין בחורה לדייט בדירה שלו. הכלב שלו יושב מתחת לכיסא של הבחורה. הבחורה מרגישה לא טוב אחרי שאכלה מהאוכל שהבחור בישל ובורח לה פוק, שקט אבל ריחני – מאוד ריחני! הבחור אומר: כלב מטומטם, צא משם! הבחורה חושבת לעצמה: איזה מזל שיש את הכלב. ואז הבחור ממשיך: צא כבר, מה אתה רוצה שאורלי תחרבן עליך?

מעשן בדייט

בחור יצא לדייט עם בחורה אחרי רבע שעה הוא הדליק סיגריה ועישן הבחורה: אתה מעשן קבוע? הבחור ענה: לא, זה רק כשממש ממש משעמם לי

דייט עם מגמגמת

בחור יוצא לדייט עם בחורה מגמגמת ומספר לה שיש לו בעיה בערמונית. הבחורה שואלת: ומה זה אומר? הבחור: שאני משתין כמו שאת מדברת.

איך הגעתי לעולם?

ילד ניגש לאביו המתכנת ושואל: אבא, איך הגעתי לעולם? האבא: אני ואמא הכרנו בצ'ט, ואז קבענו דייט והיה בינינו דאבל קליק. עלינו לדירה שלי לעוד קפה ואחרי 9 חודשים נזכרנו שלא השתמשנו בפייר וול.

דייט במטוס

שני גייז יושבים במטוס. אחד אומר לשני: בוא נעשה פה סקס. השני אומר: מה פתאום פה? כולם יראו וישמעו אותנו. הראשון: זה לא נכון, תרים את היד, תבקש סיגריה ותראה שאף אחד לא עונה. הבחור מרים את היד ומבקש סיגריה, ורואה שאין תשובה. ואז הם עושים את זה. כמה דקות אחר כך, דיילת רואה איש מבוגר רועד מקור ושואלת אותו: למה לא ביקשת שמיכה? האיש עונה: ההוא ביקש סיגריה וקיבל בתחת.

דייט במעלית

בחור שואל בחורה במעלית: שנעלה לדירה שלי? הבחורה עונה: לא, אני יורדת פה הבחור: טוב, בכיף. אבל יש פה מצלמות

אבא גנב

בחור מתחיל עם בחורה ואומר לה: אבא שלך גנב? הבחורה: נו באמת, כי הוא גנב עבורי את היופי מכל הבחורות? הבחור: לא, פשוט הוא רץ ומאחוריו יש שוטר.

אחורה וקדימה

בחור לא חכם במיוחד היה צריך לצאת לדייט ראשון עם בחורה ולפגוש את ההורים שלה. הבחור שואל את אבא שלו: מה אני אעשה? האבא: אתה מגיע ואומר בוקר טוב אם זה בוקר וערב טוב אם זה ערב. אתה תיקח מתנה משהו בשביל הבחורה ומשהו בשביל אבא שלה. הבחור: אבל איך אני אזכור איזו מתנה בשביל הבחורה ואיזו בשביל האבא? האבא: פשוט מאוד, שים מתנה אחת מקדימה ואת השנייה מאחורה. הבחור מגיע לבית של הבחורה ואבא שלה פותח את הדלת. הבחור: בוקר טוב אם זה בוקר וערב טוב אם זה ערב. מה שיש לי פה מקדימה זה בשביל הבת שלך ומה שיש לי מאחורה זה בשבילך.

אבא גנן

בחור מתחיל עם בחורה ואומר לה: אבא שלך גנן? הבחורה עונה: נו באמת, כי אני פרח? הבחור: לא, כי יש עלייך בוץ.

שאלות נפוצות על בדיחות להתחיל עם בנות

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות להתחיל עם בנות לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות להתחיל עם בנות שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות להתחיל עם בנות שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות להתחיל עם בנות - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות טבעונים

בדיחות טבעונים

בדיחות פלוצים

בדיחות פלוצים

בדיחות בלונדיניות

בדיחות בלונדיניות

בדיחות על יהודים

בדיחות יהודיות ודתיות

בדיחות לכיתה ב

בדיחות לילדים כיתה ב

בדיחות גרוזינים

בדיחות גרוזינים