דף הבית » בדיחות » בדיחות לילדים דתיים

בדיחות לילדים דתיים

היהדות כדת היא אמונתם המסורתית של היהודים. זוהי דת הלכה (אורתופרקטית), המבוססת על מערכת של מצוות מעשיות, שמקורותיה בכתבי הקודש היהודיים: התורה שבכתב והתורה שבעל פה (אם כי היהודים הקראים שוללים את סמכותה של האחרונה). דת זו השפיעה עמוקות על ראשית הנצרות והאסלאם, אולם בניגוד לשתי האחרונות היא אינה דת מיסיונרית. היהדות כתרבות כוללת כמה שפות ייחודיות (עברית, יידיש, לאדינו, ערבית יהודית וארמית) שבכל אחת מהן נוצרה ספרות ענפה; פילוסופיה ומיסטיקה מקיפות, שלעיתים הושפעו מחיבורים פילוסופיים ומיסטיים כלליים; וכן מערכות של מנהגים ומוסכמות חברתיות. היהדות כלאום משמשת מוקד הזדהות לרבים מ-17 מיליון היהודים בעולם. הציונות, התנועה הלאומית היהודית העיקרית, מתאפיינת בהגדרה עצמית יהודית במסגרת מדינה ריבונית עם זיקה לטריטוריה של ארץ ישראל. הציונות כתנועה ממוסדת בשם זה התקיימה מסוף המאה ה-19, ושאבה השראה מאלמנטים יהודים הכוללים זיקה היסטורית, מולדת, שפה ורעיון קיבוץ הגלויות, וכן מתנועות לאומיות אירופאיות אחרות. מדינת ישראל היא מדינת הלאום של העם היהודי, אשר קמה על בסיס הרעיון הציוני.
בדיחות לילדים דתיים

עסק זה עסק

כומר נכנס לכיתה, מנופף במטבע זהב ומכריז, “מי שיאמר לי מי הייתה הדמות החשובה ביותר בהיסטוריה, יקבל את המטבע.” התלמידים החלו לצעוק תשובות שונות כמו איינשטיין, סטלין, גלילאו, כשלפתע צעק הילד היהודי היחיד בכיתה את התשובה המצופה, “ישו!” הכומר התפלא ושאל, “איך זה שדווקא יהודי ידע את התשובה?” השיב הילד היהודי לכומר המבולבל, “בינינו, משה הוא הדמות החשובה ביותר בהיסטוריה, אבל עסק זה עסק…”

מה אמר משה?

שאלה: “מה אמר משה רבנו לים-סוף?” תשובה: “אני אקרע אותך…”

דוד הכדורגלן

שאלה: “איך יודעים שדוד המלך שיחק כדורגל בתפקיד שוער בקבוצה של ירושלים?” תשובה: “כי כתוב – ויעמוד דוד בשערי ירושלים…”

רשע מהו?

חכם הוא זה שלא יודע לשאול את התם שאלה מרושעת. תם הוא זה שלא יודע לשאול את הרשע שאלה חכמה. מי שלא שואל שאלות הוא (ס)תם לא חכם. ורשע? אין שאלה בכלל. הוא אף פעם לא יהיה חכם, סתם מטומ-תם…

דתיים בגן חיות

זוג דתיים מגיע לגן חיות עם כל הילדים שלהם: שישה עשר ילדים כדי לבקר. בכניסה הקופאי אומר להם שזה כבר מאוחר והגן סגור. הדתיים אומרים: לא יכול להיות הבטחנו לילדים שיראו את הגורילה. הקופאי עונה להם: הילדים האלה כולם שלכם? הדתיים: כן, ברוך השם! הקופאי חושב לשנייה ואומר: תחכו כמה דקות כאן אני הולך להביא את הגורילה לפה כי היא מוכרחה לראות את זה.

ברכת המזון

דתי מאמין נכנס לג'ונגל פתאום קופץ עליו אריה בכוונה לטרוף אותו. הדתי מוציא תפילים ותפילים ומתחיל להתפלל גם האריה מוציא תפילין ומתחיל להתפלל. הדתי שואל תראיה מה אתה עושה? האריה עונה לו ברכת המזון.

איפה מתאמנים?

שאלה: "איפה הדתיים מתאמנים? תשובה: "בחודר כושר"

למצוא חניה

יהודי נוסע בירושלים מחפש מקום חניה אך ללא כל הצלחה. ביאושו מרים ראשו לשמים ומתחנן אלוהים, “אם אתה מסדר לי מקום חניה אני מבטיח שאני מתחיל לאכול רק כשר, לשמור שבת ולכבד את כל החגים.” רק סיים את תפילתו, ראה אל מול עיניו מקום חניה, הרים שוב ראשו לשמים ואמר, “טוב, לא חשוב, הסתדרתי כבר בעצמי…”

הדב המתפלל

יהודי טועה בדרך ביער כשלפתע מתקרב לעברו דוב גדול. כולו מבועת הוא נס על נפשו ומסתתר במערה. הדוב הרודף אחריו משיג אותו ונכנס גם כן למערה. האיש לכוד. הוא עוצם עיניים ומתחיל למלמל, “שמע ישראל…” כשהוא פוקח את עיניו, הוא נדהם לראות את הדוב מולו עוצם עיניו ומתפלל אף הוא. “איזה נס זה”, צוהל האיש בהקלה, “להיות לכוד על ידי דוב יהודי יחידי בעולם. ניצלתי! אנחנו משפחה!” הוא נרגע מעט, ואז שומע את הדוב מסיים את תפילתו, “המוציא לחם מן הארץ…”

תפילת התלמיד

תלמידי ישראלי ילדינו, נהוג ומומלץ להתפלל תפילה זו כל יום לפני היציאה לבית הספר: יהיה רצון מלפניך ה’ אלוהינו ואלוהי אבותינו, שתוליכנו לשלום ותגיענו לפני הצלצול; להצילנו מכעס המורים, והחזירנו בחיים, ותשמרנו מלחץ המבחנים, ותצילנו מכף כל מורה ומורה מהמנהל ומשיעורים קשים במשך היום, ומכל מיני ריתוקים ועונשים, ותתננו לביטול הבחינות והמבחנים, ותשלח ברכה בתעודתנו; כי קל שומע תפילה ותחנון אתה ברוך אתה ה’ שומע תפילה; יהיה רצון מלפניך ה’ אלוהינו ואלוהי אבותינו, שישרף בית הספר במהרה בימינו, ותן חלקנו בבית לכייף וליהנות בביתנו, ולשמוח בלבב שלם;

שאלות נפוצות על בדיחות לילדים דתיים

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות לילדים דתיים לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות לילדים דתיים שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות לילדים דתיים שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות לילדים דתיים - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות פורים לילדים

בדיחות על פורים

בדיחות לחג השבועות

בדיחות לחג השבועות

בדיחות לילדים בגן

בדיחות לילדים בגן

בדיחות על ג'ינג'ים

בדיחות על גינגים

בדיחות על גרמנים

בדיחות על גרמנים

בדיחות מגעילות

בדיחות מגעילות