דף הבית » בדיחות » בדיחות על אחים

בדיחות על אחים

המילה אחים משמשת לתיאור היחס הפיזיולוגי ואת הקרבה מדרגה ראשונה בין אנשים שנולדו להורה או להורים משותפים. יש המון מקרים שבהם קשר בין אחים כולל תערובת של רגשות חיבה לצד עוינות ותחרותיות (בעיקר על אהבת ההורים) – לא סתם אומרים שיחסים בין אחים הם דבר מורכב. אבל לפעמים אין כמו אחים (תלוי על איזה אחים נפלתם … ). קבלו כמה בדיחות על אחים.
בדיחות על אחים

מנקה לבד

איך כואב לי לראות את אחותי מנקה את הבית לבד. אני הולכת לישון.

10 שנות נישואין

אישה אומרת לבעלה: מותק, היום אנחנו חוגגים 10 שנות נישואין. אולי תלך לשחוט כבש? הבעל: אולי אני אהרוג את אח שלי שהכיר ביננו?

חתונה באותו יום

שלוש אחיות מתחתנות באותו יום ואת ליל הכלולות הן חוגגות בביתה של האם. בבוקר שלאחר מכן, האמא שואלת את דניאל: אתמול שמעתי שצעקת, למה? דניאל: אמא, את לימדת אותי שכשמשהו כואב צריך לצעוק. האמא: ואת מזי? שמעתי שצעקת "עוד, עוד, עוד!" מזי: אמא, לימדת אותי שכשאני אוהבת משהו – לבקש עוד. אמא: ואת דפנה? לא שמעתי כלום ממך. דפנה: אמא, את לימדת אותי שלא מדברים כשהפה מלא

מתפלל לפני השינה

שני אחים הולכים לישון במיטת קומתיים. האח שישן למעלה מתחיל להתפלל לפני השינה: אלוהים נמצא פה איתי כדי שתהיה לי שינה טובה עם המלאך גבריאל ששומר עליי מחלומות רעים והבתולה דניאל ששומרת עליי מכל האיומים ועם כולם אני אקום כדי שיהיה לי יום נפלא. אחרי כמה דקות הוא נופל מהמיטה, והאח שישן למטה אומר: זה קורה לך כי אתה ישן עם כל כך הרבה אנשים!

200 שקל

אח קטן אומר לאח גדול: אם אתה מכין לי סנדוויץ' עם פסטרמה בקר, מלפפון חמוץ ומיונז, מכין לי מילקשייק ומסדר את המיטה שלי במקומי אני אתן לך 200 שקל. האח הגדול מסכים. אחרי כמה דקות, האח הגדול מקבל שיחת טלפון מחבר שלו ששואל אותו: קיבלת את ה-200 שקל שהייתי חייב לך? נתתי אותם אתמול לאח שלך.

המשאלה של קובי

קובי מציץ בחור המנעול בדלת של החדר של אחותו הגדולה ורואה אותה עושה ביד עירומה תוך כדי שהיא אומרת: גבר! אני רוצה גבר! למחרת שוב קובי מציץ ורואה את אחותו עושה סקס עם גבר. קובי רץ לחדר שלו, מתפשט, עושה ביד ואומר: אופניים! אני רוצה אופניים!

מה ההבדל בין תאוריה למציאות

ילד מגיע הביתה מבית הספר ואומר לאבא שלו: אבא, בבית ספר ביקשו שאני אסביר מה ההבדל בין תיאוריה למציאות. האבא עונה: בן, אני אסביר לך. לך לאחותך אלה ותשאל אותה אם היא הייתה שוכבת עם גבר תמורת מיליון שקל. אחרי כמה דקות הילד חוזר ואומר: אבא, היא אמרה שכן, ברור. האבא: עכשיו תלך ותשאל את אחותך לבנת. אחרי כמה דקות הילד חוזר ואומר: אבא, היא אמרה שכן, ברור ואפילו תמורת עשרת אלפים שקל היא הייתה שוכבת. האבא: עכשיו תלך ותשאל את אחיך אלון. אחרי כמה דקות הילד חוזר ואומר: אבא, הוא אומר שכן ברור. האבא: אתה רואה בן, בתאוריה היינו יכולים להיות עכשיו עשירים. במציאות יש לך שתי אחיות זונות ואח הומו.

אני לא אוהב את אחותי

ילד: אמא אמא, אני לא רוצה להכיר את סבא. אמא: שתוק ותמשיך לחפור! אוטוטו אנחנו הולכים לאכול ילד: אמא אמא, אני לא אוהב את אחותי אמא: שתוק ותאכל. זה מה שיש

קופצות על הספה

שתי אחיות קופצות על הספה בסלון. פתאום אמא שלהן נכנסת לסלון ושואלת: חגית ושירן, למה אתן קופצות על הספה? כל אחת מהילדות אומרת שזה היה רעיון של השנייה, ואז האמא אומרת: בנות, לא לריב. בסך הכל רציתי לקפוץ גם

אח שלך מלאך

ילד: אמא אמא, את בטוחה שהאח הקטן שלי הוא מלאך קטן? אמא: כן מותק, הוא מלאך קטן וחמוד ילד: אמא את בטוחה? כי כשזרקתי אותו מהחלון הוא לא עף

שאלות נפוצות על בדיחות על אחים

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות על אחים לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות על אחים שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות על אחים שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות על אחים - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות על יהודים

בדיחות יהודיות ודתיות

בדיחות חנוכה

בדיחות חנוכה

בדיחות ליום האהבה

בדיחות ליום האהבה

בדיחות לראש השנה

בדיחות לראש השנה

בדיחות על אף גדול

בדיחות על אף גדול

בדיחות גרועות

בדיחות גרועות