דף הבית » בדיחות » בדיחות על יהודים

בדיחות על יהודים

היהדות מוגדרת כדת, לאום, קבוצה אתנית ותרבות. האמונה בדת היהודית או קיום מצוות הם אינם תנאי להיות האדם יהודי. עפ"י ההלכה, אדם שאימו יהודייה יחשב ליהודי גם אם המיר את דתו. היהודים הם עם שמי שמקורו בשבטי ישראל, העברים, שהיו תושבי ארץ ישראל בסוף האלף השני לפנה"ס. במהלך ההיסטוריה התווספו לעם היהודי קבוצות שונות שעברו תהליך גיור ונטמעו בעם.
בדיחות יהודיות ודתיות

חוזר בתשובה

חוזר בתשובה ניגש לרב עם בעיה:"אני חולה על כדורגל כבוד הרב, גמר אליפות אירופה נופל בדיוק על יום כיפור ואני לא יודע מה לעשות" הרב מרצה לבחור על חשיבות החג ועל כך שאין מנוס אלא לקיים את מצוות החג. לאחר תחנוני החוזר בתשובה, נכנע הרב ואומר:"אתה יודע מה? אני מרשה לך להקליט" כעבור מספר ימים פוגש הרב את הבחור ושואל אותו איך היה. "תשמע כבוד הרב..היה משחק אדיר! מי האמין שאפשר להקליט את 'כל נדרי'??

תאילנד

ניגש תאילנדי ליהודי ושואל אותו:"תגיד, כמה יהודים חיים בישראל?" ענה היהודי:"7 מיליון" "שאלתי כמה יהודים חיים בישראל, לא בתאילנד"

הריון

בחתונה יהודית אורתודוכסית אם הכלה בהריון בחתונה קונסרבטיבית הכלה בהריון בחתונה רפורמית הרב בהריון

צפירה

ערבי שאל יהודי מדוע אנחנו עומדים דום בצפירה. ענה היהודי:"לזכר החיילים שנהרגו במלחמות ישראל" "ומה עם מתנו?" שאל הערבי. "את זה חוגגים מחר"

חניה

יהודי נוסע בעיר ומחפש חניה שעה ארוכה, בייאושו הוא פונה לאלוקים ומבטיח שאם הוא יעזור לו למצוא חניה הוא יקיים את כל המצוות, כולל שבתות, חגים ויאכל רק כשר. סיים להתפלל, פקח עיניים והנה מקום חניה התפנה. הסתכל היהודי למעלה ואמר:"טוב יאללה עזוב, הסתדרתי כבר בעצמי"

עסקים בשבת

בליל שבת יושבים יחדיו קתולי,פרוטסטנטי,מוסלמי ויהודי. אומר הקתולי:"יש לי המון כסף. אקנה את סטארבקס" הפרוטסטנט:גם לי יש המון כסף! ארכוש את ג'נרל מוטורס" המוסלמי:אני עשיר כקורח, אקנה את גוגל" כולם מביטים על היהודי וממתינים למוצא פיו. היהודי מערבב בנחת את הקפה ואומר:"אני לא מוכר בשבת"

בנק

אישה חילונית נכנסת לבנק בבני ברק ומוחה נגד שני הטורים הנפרדים לנשים ולגברים. עונה לה מנהל הבנק:גברת לא הבנת, אין כאן הפלייה, זה טור להפקדות והשני טור למשיכות"

בכותל

תייר מבקר בכותל ומבחין בקשיש יהודי שסיים להתפלל. הוא ניגש אליו ושואל בעניין:"למה אתה מתפלל באדיקות שכזו אם אפשר לשאול?" היהודי:"כבר 40 שנים שאני מתפלל לשלום ואחווה בינינו לבין הפלסטינים ושילדינו יגדלו בביטחון ובשלווה" שואל התייר:איך זה מרגיש להתפלל כך 40 שנים?" היהודי:"מרגיש כאילו אני מדבר לקיר"

כסף

שני יהודים מקבצי נדבות מטיילים ברחוב, לפתע רואים שלט ועליו כתוב כי כל מי שיתנצר יקבל 500 דולר. אומר יהודי אחד לשני:"תכנס לבדוק אם זה נכון ואני אחכה לך בחוץ" היהודי נכנס למקום, מתנצר ומקבל כמובטח 500 דולר. כעבור מספר שעות הוא יוצא החוצה והיהודי שחיכה שואל אותו:"נו?קיבלת את הכסף??" עונה השני:"אחחח..אתם היהודים..רק כסף בראש שלכם"

כלב יהודי

יום אחד מת כלבו הנאמן של איש יהודי. האיש ניגש לרב וביקש שיעשה לכלב אזכרה כולל קדיש. אמר לו הרב:"אזכרה וקדיש אומרים רק על יהודי שנפטר. תנסה בבית הכנסת הרפורמי, אולי שם יסכימו" "כן..אולי הם גם יסכימו לקבל 50000 דולר תרומה לזכר "רקסי" שלי" הרב הזדעק ואמר:"אההה רקסי שמו?? למה לא אמרת לי שהכלב יהודי??"

שאלות נפוצות על בדיחות על יהודים

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות על יהודים לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות על יהודים שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות על יהודים שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות על יהודים - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות על השואה

בדיחות על השואה

בדיחות גיל 60

בדיחות גיל 60

בדיחות על סופגניות

בדיחות על סופגניות

בדיחות ליום המשפחה

בדיחות ליום המשפחה

בדיחות על קמצנים

בדיחות על קמצנים

בדיחות על נישואים

בדיחות על נישואים