דף הבית » בדיחות » בדיחות על קניבלים

בדיחות על קניבלים

ההגדרה הכללית של קניבליזם היא תופעה בה פרטים טורפים את בני מינם והיא נפוצה אצל בעלי החיים, אך קניבליזם בין בני אדם היה קיים לאורך ההיסטוריה והוא קיים גם היום במצבי רעב נואשים וקיצוניים מאוד. קבלו כמה בדיחות על קניבלים.
בדיחות על קניבלים

ארוחת בוקר

ילד קניבלי שואל את אמא שלו: אמא, מה יש לארוחת בוקר? האמא: יש דני במקרר הילד: עוד פעם דני? אבל אתמול אכלתי את דני האתיופי האמא: נו, אתמול זה היה דני שוקו, היום אבא הביא דני וניל.

חיבוק קניבלי

שאלה: מה אוכל תינוק קניבלי? תשובה: גמדים

חידון לקניבלים

שאלה: מה הפרס שמקבל מי שפותר נכונה את התשבץ בעיתון של קניבלים? תשובה: המשתתף שלא פתר נכונה

ארוחה משפחתית

שתי חברות קניבליות מתייעצות אחת עם השניה לגבי ארוחת החג. אחת אומרת לשניה: אני לא יודעת מה לעשות עם חמותי השניה עונה לה: לא חסר מה לעשות. אל תדאגי, אני אתן לך את ספר הבישול שלי

מחקר על קניבלים

חוקרת באוניברסיטה מראיינת ראש שבט קניבלים ושואלת אותו: מעניין אותי לדעת, אתם אוכלים בדרך כלל רק בני אדם? ראש השבט עונה: ברוב המקרים אנחנו אוכלים רק בני אדם, אבל אם המצב ממש גרוע ויש מחסור בבני אדם אז אנחנו מוכנים לאכול גם שוטרים, עורכי דין ובמצבים של רעב ממש קיצוני גם פוליטיקאים.

מבשלת את חמותה

בחורה שואלת את אחותה הקניבלית: לא הרגשת כלום כשבישלת את חמותך? האחות הקניבלית: אם להיות כנה, היה שלב שבו בכיתי הבחורה: וואי באמת?? מתי?? הקניבלית: בזמן שקצצתי את הבצל

קניבל בדיאטה

שאלה: מה אוכל קניבל בדיאטה? תשובה: פטריות בציפורניים

3 משימות

טייס מטוס קל נוחת על אי. פתאום מגיעה קבוצת קניבלים ואומרת לו: הדרך היחידה שלא נאכל אותך זה שתעמוד בהצלחה ב-3 משימות. 1: שתשתה 30 ליטר יין ברבע שעה. 2: שתספר את הרעמה של אריה רעב 3: שבתוך 10 דקות תספק נימפומנית הטייס נכנס לבית, שותה את היין בתוך רבע שעה ונהיה ממש שיכור. הוא נכנס לעוד בית ואז שומעים את האריה הרעב שואג במשך כמה דקות. הטייס יוצא מהבית מלא דם ובקושי מסוגל לדבר ואומר: איפה האישה הזאת, שאני אחתוך לה את הרעמה ...

נסיעה באוטובוס

קניבלית עולה לאוטובוס יחד עם ילדה ומשלמת רק עבור עצמה. הנהג אומר לה: גברת, שילמת רק על עצמך. מה עם הילדה? הקניבלית ענתה: מה קרה, כבר אסור לעלות אל האוטובוס עם אוכל?

קניבל צמחוני

שאלה: מה אוכל קניבל צמחוני? תשובה: את הפטרוזיליה שתקועה למנה בין השיניים

אבוד בג'ונגל

איש אחד הולך בג'ונגל ופתאום מקיפה אותו קבוצה של קניבלים. האיש מביט בייאוש לשמיים ואומר "זהו, אני מת!" פתאום רואים קרן אור יוצאת מהשמיים שאומרת: לא, אתה עדיין לא מת. אתה צריך להילחם עם ראש השבט של הקניבלים, לקחת ממנו את הכידון, לתקוע לבן שלו ישר בלב ולהרוג אותו. האיש נלחם בראש השבט, לוקח לו את הכידון והורג את הבן שלו. שוב יוצאת קרן אור מהשמיים ואז נשמע קול שאומר לאיש: עכשיו אתה כן מת.

שאלות נפוצות על בדיחות על קניבלים

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות על קניבלים לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות על קניבלים שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות על קניבלים שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות על קניבלים - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות לטו בשבט

בדיחות לטו בשבט

בדיחות על חברים

בדיחות על חברים

בדיחות על סטלנים

בדיחות על סטלנים

בדיחות חמות

בדיחות חמות

בדיחות על תוכים

בדיחות על תוכים

בדיחות לגיל הרך

בדיחות לגיל הרך