דף הבית » בדיחות » בדיחות על שיכורים

בדיחות על שיכורים

שיכורים תמיד מספקים חומר לבדיחות טובות. קבלו כמה בדיחות על שיכורים.
בדיחות על שיכורים

שיכור משתין

שיכור משתין ברחוב. עובדת אישה ואומרת לו: זה נורא! איזו מפלצת! השיכור עונה: את יכולה לעבור בשקט, אני תופס אותה בשתי ידיים!

לברוח מאריה

שני שיכורים טיילו בג'ונגל. אחד מהם זרק אבן שפגעה בטעות באריה. האריה התחיל לרוץ לעברם והשיכור שזרק את האבן טיפס על עץ גבוה. הוא קרא לחבר שלו: אל תעמוד שם כמו אידיוט, עלה על העץ עכשיו! החבר ענה: אל תדאג, הוא יודע שלא אני זרקתי עליו את האבן.

כנס לילי

שוטר עוצר שיכור ב-3 בלילה ושואל אותו: לאן אתה הולך? השיכור עונה לו: אני הולך לכנס לגבי שתיית אלכוהול בצורה מופרזת ועל הנזקים שהיא גורמת לגוף, על הדוגמה הגרועה שזה נותן לילדים, על ההשלכות הנוראיות של זה על כל המשפחה ועל הבעיות הכלכליות שזה גורם. השוטר מסתכל עליו ולא מאמין לו. הוא שואל אותו: באמת? ומי עורך את הכנס הזה בשעה כזו? השיכור: מי זה כבר יכול להיות? זו אשתי כשאני מגיע הביתה.

שיכור מחפש גנב

שיכור מגיע לתחנת משטרה ומבקש לדבר עם הגנב שפרץ אליו הביתה לפני שבוע. השוטר שואל: בשביל מה אתה צריך לדבר איתו? השיכור: אני צריך לדעת איך להיכנס בלי שאשתי תשים לב

שירותים

אישה שיכורה מגיעה לבר ולוחשת לברמן באוזן: איפה השירותים שלכם? הברמן: בצד השני גבירתי! האישה עוברת לאוזן השנייה של הברמן ולוחשת לו: איפה השירותים שלכם?

לשכוח

מלצר יוצא בריצה אחרי לקוח המלצר: אדוני, מה זה? קודם שותים ואז שוכחים לשלם? הלקוח: אני תמיד שותה כדי לשכוח

אור אוטומטי

שיכור מגיע לאשתו ואומר לה: קרה לי משהו מדהים עכשיו. הלכתי לשירותים והאור נדלק באופן אוטומטי בלי שעשיתי כלום! האישה הכועסת עונה: אני אהרוג אותך! עוד פעם עשית פיפי במקרר??

שני שיכוירם

שיכור אומר לשיכור השני: אל תמשיך לשתות, אתה כבר מטושטש!

שיכור בעבודה

- גולן! אתה לא יודע שאתה לא יכול לשתות בזמן שאתה עובד? - אל תדאג בוס, אני לא עובד

בחורה בפאב

שיכור מתיישב ליד בחורה בפאב וצובט לה בישבן. הבחורה כועסת ונותנת לו סטירה מצלצלת. השיכור: סליחה, חשבתי שאת אשתי. את נראית בדיוק כמוה. הבחורה: חתיכת אפס, שיכור, אידיוט! שלא תעז לגעת בי יותר! השיכור: את גם נשמעת בדיוק כמוה

שיכור יושב בבר

זוג נשוי נכנס למסעדה. כשהזוג מתיישב, האישה אומרת לבעלה: ראית את השיכור שיושב על הבר? הוא האקס שלי. הוא לא הפסיק לשתות מאז שנפרדנו. הבעל עונה לה: זה לא מפתיע אותי, עד היום הוא ממשיך לחגוג את זה ...

שאלות נפוצות על בדיחות על שיכורים

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות על שיכורים לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות על שיכורים שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות על שיכורים שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות על שיכורים - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות לחג השבועות

בדיחות לחג השבועות

בדיחות גרוזינים

בדיחות גרוזינים

בדיחות מיניות קצרות

בדיחות למבוגרים בלבד

בדיחות שוביניזם

בדיחות שוביניזם

בדיחות ליום המשפחה

בדיחות ליום המשפחה

בדיחות על החיים

בדיחות על החיים