דף הבית » בדיחות » בדיחות על תימנים

בדיחות על תימנים

תימן נמנתה עם מדינות העימות בסכסוך היהודי-ערבי בארץ ישראל, כשפרצו בתימן מהומות נגד היהודים, הם התחילו להתפנות בהמוניהם. יותר מ-95% מהיהודים בתימן עזבו את המדינה. תהליך היציאה נמשך כשנה וחצי, אבל מרבית העולים יצאו תוך חמישה חודשים בלבד . ב"מבצע על כנפי נשרים" , שנקרא גם "מרבד הקסמים", עלו לישראל כ-50,000 יהודים. העולים מתימן באו ברכבת אווירית שנוהלה על ידי חברת התעופה אלסקה, חברה אמריקאית שנשכרה על ידי אל-על הישראלית. מבצע נוסף התקיים בין השנים 1952 ל-1954 ובו הועלו אלפי יהודים נוספים. בין השנים 1992 ל-1993 עזבו את תימן למעלה מ-1,000 מבני שארית הקהילה, חלקם לארצות הברית וחלקם לישראל.
בדיחות על תימנים

חמישה שקלים

שתי תימנים נכנסים אל חדר הרופא שואל הרופא: מה קרה? תימני ראשון עונה: נתקעו לי חמישה שקלים בגרון. אוקיי... אומר הרופא ופונה אל התימני השני: אוקי, ומה אתה קשור? עונה לו התימני השני: אלה החמישה שקלים שלי

מבצע

שאלה: למה כל כך הרבה תימנים עלו לארץ ישראל? תשובה: היה מבצע

מתנה מהבעל

אשה שואלת את בעלה: מה קנית לי ליום ההולדת? עונה הבעל: תסתכלי בחלון, רואה את שתי המכוניות האלה? האשה עונה לו כןןןן בהתלהבות יופי, אומר הבעל, קניתי לך משחת שיניים בדיוק בצבעים האלה

קניתי צפצפה

תימני אומר לאשתו: היום בשעה חמש, אני צופר לך מלמטה ותרדי . עונה לו האשה: אין בעיה, מה קנית רכב? עונה לה הבעל: מה קשור רכב?קניתי צפצפה.

אם קר

עצות של איש תימני: אם קר לך, תתקרב למפזר חום. אם קר לך מאוד, תתקרב עוד יותר למפזר חום. אם אתה ממש ממש קפוא, אין ברירה, אתה צריך להדליק אותו

הולך עם הגנב

גנב נכנס לבית של תימני בלילה, והתימני מתעורר מהרעש. שואל את הגנב: מה אתה מחפש? עונה לו הגנב: כסף, התימני אומר לו: חכה לי, אני מתלבש ובא איתך.

הכי מהיר

שאלה: מיהו האדם הכי מהיר בעולם? תשובה: תימני ששכח את העודף במכולת

דם תימני

מיליארדר רוסי היה צריך תרומת דם מסוג נדיר לאחר חיפושים נרחבים, ושליחים שהתרוצצו בכל רחבי העולם, נמצא אדם תימני שהתאים במדויק! פנו לתימני ושאלו אותו אם הוא מוכן לתרום דם למיליארדר בתמורה למיליון יורו. מיד כשהתימני שמע את זה עלה חיוך על פניו, התלהב אבל התעקש לקבל את הכסף מראש. המיליארדר, שהיה מופתע מהדרישה פנה אל התימני ושאל אותו ממה אתה כל כך מודאג? אתה יכול לסמוך עלי שאת הכסף תקבל!" התימני השיב מיד מבלי להתבלבל "אני פוחד שאם דם תימני יזרום לך בגוף, אתה תתחרט ושקל אני לא אראה ממך"

סכין גילוח

תימני אחד נוסע לחודשיים בחו"ל, וכשהוא חוזר, הוא רואה שאבא שלו וחמשת אחיו גידלו זקן. "מה קרה?", שאל אותם, "חזרתם בתשובה?" "יא זבל", צעקו עליו, "לקחת איתך את הסכין גילוח!"

חצי חצי

תימני עוצר נהג מונית ברחוב. שואל אותו התימני: כמה עולה לנסוע לנתניה? עונה הנהג: 50 שקלים. התימני נכנס למונית והנהג מתחיל בנסיעה, בסיום הנסיעה מוציא התימני 25 שקלים ומגיש אותם לנהג. אומר לו הנהג: אתה רציני? אמרתי לך שהנסיעה עולה 50 לא 25 התימני מתעצבן: ואתה לא נסעת איתי?

שאלות נפוצות על בדיחות על תימנים

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות על תימנים לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות על תימנים שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות על תימנים שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות על תימנים - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות על סטלנים

בדיחות על סטלנים

בדיחות על חיסון קורונה

בדיחות על חיסון לקורונה

בדיחות על חברים

בדיחות על חברים

בדיחות היריון

בדיחות היריון

בדיחות על סופגניות

בדיחות על סופגניות

בדיחות על אשכנזים

בדיחות על אשכנזים