דף הבית » חידות » חידות בחשבון לילדים בכיתה ב'

חידות בחשבון לילדים בכיתה ב'

אתם לומדים עכשיו בכיתה ב', וואו! זה כיתה של גדולים, ואחת המקצועות שאתם לומדים, זה מקצוע החשבון, אולי זה נשמע לכם בהתחלה קצת מסובך, אבל אני בטול שעם מורה מוצלח כמו שיש לכם אתם תבינו מאוד מהר את החומר, ואם אתם חרוצים, אז אתם בוודאי שולטים כבר בחומר, נכון? אז בדיוק בשביל זה יש לכם כאן שאלות, בהתחלה הם נראים לכם מסובכות, אבל אל תדאגו, תקראו את השאלות לאט לאט ותגלו שתצליחו לענות על כולם את התשובות הנכונות, אל תמהרו! יש לכם את כל הזמן שבעולם, תקראו טוב טוב את השאלות, ותנסו לפתור אותם לבד, בהצלחה!!!! ואם סיימתם, אל תשכחו לכתוב לנו בתגובות, כמה זמן לקח לכם לענות על השאלות.
10 חידות בחשבון

כמה עובדים יש במפעל

במפעל יש 4 משמרות עבודה, בכל משמרת יש 10 עובדים חדשים, כמה עובדים יש במפעל? פתרון: 40 עובדים.

כמה פריטים היא סידרה

אמא ביקשה ממיכל לסדר את החדר שלה, מיכל אמרה לה, אמא יש בחדר המון משחקים, אז אמא אמרה לה, תסדרי כרגע 10 פריטים ואחרי זה תבואי אלי, מיכל סידרה 10 פריטים ואז היא חזרה לאמא, אמרה לה אמא, תסדרי עוד 14 פריטים ואחרי זה תלכי לשחק, כשהיא נכנס לחדר היא מגלה שהכלב הוציא 2 פריטים החוצה, כמה פריטים מיכל סידרה? פתרון: 22 פריטים.

כמה עלו המוצרים

אמא הלכה למכולת וקנתה גבינה שעולה 5 ₪ וגם לבן שעולה 3 ₪ בקבוק שמן שעולה 13 ₪ וחבילת שוקולד שעולה 6 ₪, כמה כסף אמא שילמה על הקנייה שלה? פתרון: 27 ₪

כמה זמן היא הלכה

נופר הגיעה לבית הספר במכונית של אבא שלה, כשהיא סיימה את הלימודים היא החליטה לחזור הביתה ברגל, היא התחילה ללכת והיא רואה בשעון שעברו 10 דקות, היא המשיכה ללכת עוד 22 דקות ואז היא הגיעה הביתה, כמה זמן הלכה נופר? פתרון: 32 דקות.

כמה ילדים נמצאים בכיתה

אחמד הגיע לבית הספר והוא הביא למורה 40 סוכריות שיחלק לכל ילד סוכריה אחת, המורה עבר ילד ילד ובסוף הוא מגלה שנשארו לו 14 סוכריות, כמה תלמידים היו בכיתה? פתרון: 26 ילדים.

כמה סוכריות נשארו

יעקב קנה 98 סוכריות, 8 הוא הביא לעומר, ועוד 19 הוא הביא ליצחק החבר הכי טוב שלו, 17 סוכריות הוא הביא למורה שלו, כמה סוכריות נשארו ליעקב? פתרון: 54 סוכריות.

כמה דקות נשארו פנויות

אבא חזר הביתה מאוד עייף, הוא אמר לאמא שהוא חייב לצאת עוד 54 דקות לבית הכנסת, אבל הוא חייב לעשות כמה דברים, קודם כל להיכנס להתקלח וזה יקח לו 10 דקות, אחרי זה לשתות קפה וזה יקח לו עוד 12 דקות, אחרי זה לבצע במשך 10 דקות כושר, כמה דקות ישארו פנויות לאבא? פתרון: 22 דקות.

כמה ילדים נשארו באוטובוס

שמעון הנהג הגיע לבית הספר עם האוטובוס הגדול, עלו על האוטובוס 54 ילדים, בתחנה הראשונה ירדו 5 ילדים, בתחנה השניה ירדו עוד 10 ילדים, בתחנה השלישית ירדו עוד 12 ילדים, כמה ילדים נשארו על האוטובוס? פתרון: 27 ילדים.

כמה כסף עולה היין

רמי נכנס לחנות משקאות והוא רואה בקבוק יין שעולה 90 ₪ האריזה עלתה עוד 35 ₪, כשרמי הגיע למוכר המוכר אמר לו שיש לו הנחה של 12 ₪, כמה כסף שילם רמי על היין והאריזה? פתרון: 113 ₪

כמה ילדים ישתתפו בטיול

המורה הודיעה שכל מי שיעבור את המבחן ב-90% יצטרף לטיול הגדול שמארגן בית הספר, 35 ילדים עברו את המבחן והיו זכאים להצטרף לטיול, אבל 3 ילדים אמרו למורה שהם לא יכולים להגיע, כמה ילדים יגיעו לטיול? פתרון: 32 ילדים

שאלות נפוצות על חידות בחשבון לילדים בכיתה ב'

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון חידות בחשבון לילדים בכיתה ב' לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בחידות בחשבון לילדים בכיתה ב' שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם חידות בחשבון לילדים בכיתה ב' שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

חידות בחשבון לילדים בכיתה ב' - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

חידות של פסח

חידות של פסח

חידות יפניות

פתגמים סיניים

חידות חשבון כיתה ג'

10 חידות בחשבון

חידות הוא והיא

ציטוטים מהסרט אליס בארץ הפלאות

חידות לחכמים

בדיחות למה

חידות חשיבה לילדים

חידות חשיבה