דף הבית » חידות » חידות בראיון עבודה

חידות בראיון עבודה

כל אחד הגיע אי פעם לראיון עבודה, ומי שעדיין לא הגיע, כנראה שבקרוב הוא יגיע, ומראיינים רבים שואלים שאלות קצת מוזרות, שאולי בכלל לא קשורות לעבודה, אבל אל דאגה זה לא סתם, יש להם סיבה טובה לשאול את השאלות האלה, והיא לבדוק את הלך החשיבה שלכם, האם אתם יודעים להתמודד עם שאלות מסובכות וקשות, האם יש לכם מהלך חשיבה יצירתי, לכן אל תפחדו תשמרו על קור רוח ותחשבו היטב לפני שאתם עונים תשובה על השאלות, הבאנו לכם כאן 10 חידות שנשאלו בראיונות שונים, תאתגרו את המוח שלכם ותבדקו האם גם אתם תצליחו להתמודד עם השאלה האלה, בהצלחה! וכמובן שאל תשכחו לכתוב לנו בתגובות כמה זמן לקח לכם לענות על החידות האלה.
בדיחות מצאתי עבודה

מטבעות בחדר חשוך

אתה נמצא בחדר חשוך שבו אתה לא רואה כלום, ישנו שולחן בחדר שבו 100 מטבעות. מצד אחד המטבעות שחורים ומצד שני המטבעות לבנים, 90 מהם הפוכים על צידם השחור ו10 מהם הפוכים על צידם הלבן, עליך להוציא שתי קבוצות של מטבעות שבכל קבוצה תהיה כמות שווה של מטבעות לבנים, איך תעשו זאת? פתרון: מחלקים לקבוצה של 90 וקבוצה של 10, הופכים את כל המטבעות שנמצאים ב-10, וככה בשני הקבוצות יהיו מטבעות לבנים בצורה שווה, פרקנו את זה לקבוצה של 90 וקבוצה של 10 בקבוצה של ה-90 יש y לבנים ובקבוצה של ה10 יש x לבנים, כמו כן נתון לנו ש- x+y=10, אם נהפוך את כל הקבוצה של ה-10 נקבל בדיוק 10-x לבנים (ברגע שאתם הופכים אותם הצבע משתנה) כלומר יהיו לנו y לבנים וזה בדיוק המספר שיש ב-90.

חידת משוואה

(a-x)(b-x)(c-x)....(y-x)(z-x) = כמה שווה המשוואה ? פתרון: 0

פטל ומיץ

ישנם שתי כוסות, כוס מים וכוס סירופ פטל, כמות המים והפטל זהות, לוקחים כף פטל ומערבבים בתוך כוס מים, לאחר מכן לוקחים כף מים ומערבבים בתוך כוס הפטל, האם יש יותר פטל בכוס מים או יותר מים בכוס פטל? פתרון: היחס יהיה זהה.

מחוגי השעון

בת כמה מעלות הזווית בין מחוגי השעון בשעה 12 ו-12 דקות? פתרון: ישנם שני פתרונות, או 66 או 294.

חידה על נוסעים ומטוס

מאה נוסעים נכנסים למטוס בזה אחר זה, כאשר לכל אחד יש כרטיס למושב שלו, למרבה הצער, כשהנוסע הראשון נכנס למטוס, הוא מגלה שכרטיסו אבד, הוא בוחר באקראי מושב ומתיישב, יתר הנוסעים פועלים באופן הבא: כל אחד מהם מגיע למושב בו הוא אמור לשבת, אם המושב פנויי - הנוסע מתיישב במושבו, אם המושב תפוס – הדיילת מאיצה בנוסע להזדרז, והוא בוחר באקראי מושב פנוי אחר ומתיישב בו, מהו הסיכוי שהנוסע האחרון יישב במקום שבו הוא אמור לשבת? פתרון: 50%.

בן כמה אני

גילי הנוכחי הוא כפליים מגילך כאשר הייתי בגילך, כשתהיה בגילי, יהיה סכום גילינו 63. בני כמה אנחנו? פתרון: בני 21 ו-28

מגדל בן 100 קומות

יש מגדל בעל 100 קומות, לרשותכם שני כדורי זכוכית, כשידוע שהחל מקומה מסוימת כדורי הזכוכית מתנפצים, מה המס' המינימלי של בדיקות שצריך לבצע, על מנת לאתר את הקומה שממנה נשברים הכדורים? פתרון: 14 זריקות.

אחוז באוכלוסייה

בעיר מסויימת חלק מהתושבים הם דוברי אנגלית בלבד, וחלקם דוברי צרפתית בלבד, שאר התושבים דוברים את שתי השפות, דוברי האנגלית מהווים 80% מהתושבים, ודוברי הצרפתית הם רק 65% מכלל האוכלוסייה, מהו, אם כן, אחוז התושבים הדוברים את שתי השפות האלה? פתרון: 45%.

כמה קוביות

חותכים קובייה פעמיים, מסובבים את הקובייה וחותכים אותה שוב פעמיים, מסובבים את הקובייה וחותכים אותה שוב פעמיים, כמה קוביות קטנות יתקבלו? פתרון: 27.

חידת הגרביים

בקופסה אחת ישנם 20 זוגות גרבים 10 שחורים ו-10 לבנים, עליכם להוציא זוג זהה, כמה גרבים תצטרכו להוציא בשביל לדעת שיש לכם בוודאות זוג זהה? פתרון: 3 גרביים.

שאלות נפוצות על חידות בראיון עבודה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון חידות בראיון עבודה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בחידות בראיון עבודה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם חידות בראיון עבודה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

חידות בראיון עבודה - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

חידות טיולים

חידות הוא והיא לטיולים

חידות הקשורות לפסח

חידות של פסח

חידות חכמות

בדיחות חכמות

חידות לחג חנוכה

בדיחות למה

חידות בחשבון לכיתה ה'

בדיחות לילדים בגן

חידות ליל הסדר

בדיחות למה