דף הבית » חידות » חידות היגיון מתחכמות

חידות היגיון מתחכמות

ההיגיון הוא המוצר שכמעט ואנחנו לא משתמשים בו, אנחנו נתקלים לא מעט בבעיות סבוכות, אנחנו מנסים למצוא כל פתרון, אבל שוכחים להשתמש בהיגיון!! בשביל שההיגיון שלכם לא יעלה חלודה, הבאנו לפניכם 10 חידות שהתשובה להם היא הגיונית בלבד, אך הטוויסט בחידות האלה, שהם חידות מחוכמות, מה שאומר שלא מספיק לכם להשתמש בהיגיון לבד, אלא עליכם להבין מה העוקץ שעומד בחידות האלה, והיכן התשובה טמונה!!!!! אם תחשבו טוב אתם תגלו לבד את התשובות, אל תמהרו, קחו לעצמכם את כל הזמן שבעולם, תחשבו טוב ובסוף תגלו את התשובות, המכנה המשוף בין כל החידות הוא הצורך לחשוב מחוץ לקופסה, לא להיות מקובע להליכי חשיבה רגילים!! ואם תצליחו אל תשכחו לכתוב לנו בתגובות, כמה זמן לקח לכם לענות על החידות!
חידות הגיון

על גבעה מרוחקת בדנמרק מונחים על האדמה שני ענפים, גזר, צעיף, שני כפתורים וכובע. אף אחד לא הניח אותם על האדמה אבל יש סיבה מאוד הגיונית מדוע הם שם. מהי? פתרון: הילדים בנו בחורף האחרון איש משלג, הניחו בו את כל המוצרים בשביל האף, והפה והעיניים, הגיע הקיץ... השלג נמס והמוצרים נותרו!

איך תינוק יכול ליפול מבניין של 20 קומות אל הקרקע ולהישאר בחיים? פתרון: הוא נפל מקומת קרקע!

ככל שיש יותר ממני, כך רואים הרבה פחות טוב, ואם תעצום חזק את עיניך, אופיע מיד למולך, מי אני? פתרון: חושך.

הבול הראשון בעולם, שהונפק באנגליה ב-1841, היה בצבע שחור. לאחר שכבר הופץ בכל העולם והפך לפופולארי לשימוש, הוחלף צבעו לאדום. איזו סיבה הייתה לחברת הדואר הבריטי לעשות כך? פתרון: חותמת הדואר על הבולים, ששימשה לסימון דואר נשלח, הייתה בצבע שחור. מטרת החותמת הייתה לסמן כי השתמשו בבול והוא כבר אינו תקף לשליחת מכתבים, מכיוון שהבול היה שחור, החותמת לא נראתה עליו, וזה מה שאיפשר לאנשים להשתמש שוב ושוב באותו בול, ההחלפה לצבע אדום הייתה כדי להבחין בחותמת הדואר על הבול.

אתה נוסע על כביש מהיר בין עירוני בלילה חשוך וסוער במיוחד, לפתע אתה רואה במהלך הנסיעה בצד הדרך 3 אנשים המחפשים טרמפ, הראשונה היא אישה מבוגרת וזקנה שבמבט חטוף אתה מגלה שהיא חולה וגוססת ואולי אפילו עומדת למות, האדם השני הוא חבר טוב שבמקרה הוא גם רופא והאדם השלישי היא בת הזוג האידיאלית עבורך, הבחורה עליה חלמת כל חייך, הבעיה היא שברכב שלך יש מקום אך ורק לאדם אחד פרט לנהג, את מי תבחר לקחת? פתרון: תצא מהרכב, תביא את הרכב לחבר הטוב שהוא גם רופא שיקח את האישה הזקנה לבית החולים, ואתה תישאר לבלות עם הבחורה שהיא אהבת חייך.

אדם שהיה על ספינת מבריחים נפל אל תוך מי הים. הוא לא יודע לשחות ולא היה עליו שום מכשיר ציפה שישאיר אותו מעל לפני המים. לשאר נוסעי הפינה לקח 30 דקות להבין שמישהו חסר. האדם הצליח להינצל כאשר אספו אותו בדרך חזרה. איך הוא לא טבע? פתרון: ספינת המבריחים שטה לה ים המלח, אשר במימיו ניתן לצוף גם מבלי לנוע כלל.

בעקבות שיחת טלפון אנונימית צוות משטרה פשט על בית כדי לעצור חשוד ברצח. השוטרים אינם יודעים כיצד החשוד נראה, הם יודעים רק ששמו הוא אליהו ושהוא נמצא בתוך הבית. כשפרצו פנימה, השוטרים מצאו סביב שולחן פוקר עו"ד, מורה, אופה וכבאי. ללא היסוס השוטרים מיד עצרו את הכבאי. כיצד הם ידעו כי הוא החשוד? פתרון: כולם היו נשים חוץ מהכבאי, ואליהו זה שם של גבר.

לאישה אחת יש ראייה שלא ניתן להתווכח איתה, לכך שבעלה נרצח על ידי אחותה. כשהאישה ואחותה עמדו בבית המשפט מול השופט, השופט קרא "זהו המקרה המוזר ביותר בו נתקלתי מימיי. על פניו נראה שהפתרון ברור, אבל את האישה שעומדת מולי אסור להעניש". איך זה יכול לקרות? פתרון: האחיות הם תאומות סיאמיות מה שאומר שאי אפשר להרוג אף אחת.

אני האיבר היחידי בגוף האדם שהעניק לעצמו את השם שלו, מי אני? פתרון: המוח.

בעזרתי קוראים לעזרה, ואפשר להגיד אותו גם מהסוף להתחלה, מי אני? פתרון: sos

שאלות נפוצות על חידות היגיון מתחכמות

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון חידות היגיון מתחכמות לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בחידות היגיון מתחכמות שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם חידות היגיון מתחכמות שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

חידות היגיון מתחכמות - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

חידות לחופש הגדול

בדיחות למה

חידות הוא והיא לראש השנה

חידות הוא והיא לראש השנה

חידות של פסח

חידות של פסח

חידות ט"ו בשבט

בדיחות לטו בשבט

חידות לגיל 5

בדיחות למה

חידות טריוויה

חידות טריויה