דף הבית » חידות » חידות לילדים בנושא חיות

חידות לילדים בנושא חיות

החיות הם למעשה החלק בבריאה הכי קרוב לאדם, הם חיים ונושמים מתרבים בהליך רבייה וגם מתים בדיוק כמו בני האדם, אך יחד עם זאת עולם החי מופלא ומרתק מאין כמותו, ישנם חיות רבות מספור עד היום זוהו כ-1.5 מיליון מינים של בעלי חיים, אך על פי הערכות ישנם עוד כ-7 מילון בעלי חיים שלא זוהו!!!! כל זה מוכיח עד כמה עולם החי הוא עולם מופלא ומרתק כאחד. במשך מאות שנים האנושות כולה מנסה לחקור את עולם החי, לפעמים בהצלחה יתירה ולפעמים בהצלחה חלקית, ומשום כך החלטנו להפתיע אתכם עם בוחן פתע בו תוכיחו את רמת הידיעות שלכם בכל הנוגע לעולם החי, לפניכם 10 חידות שונות ומגוונות על עולם החי, בהם תוכלו להוכיח לכל אחד את רמת הידיעות שלכם, כמובן שאם רכשתם ידע נרחב, תענו על החידות האלה בקלות רבה, ואם לא, תרכשו עוד פיסת ידע עם עולם מופלא כל כך. ואם תצליחו, אל תשכחו לכתוב לנו בתגובות, כמה זמן לקח לכם לענות על החידות!
בדיחות למה

תעופת החסידה

אחת מהעופות היא ה'חסידה', היא ניחנה בכח תעופה נדיר מסוגו, על אף גודלה יכולה היא לעוף במרומים, גם כאן בישראל ניתן לראות בתקופות המעבר לא מעט חסידות שחורות ולבנות, האם תדעו מהו מרחק התעופה שעוברת חסידה ביום אחד? פתרון: 300 ק"מ.

חיה פלאית ומופלאה

ישנה חיה אחת פלאית ומוזרה בעלת 2 תכונות שונות ומשונות, האחת בעוד שבכל האנושות הנקבה נכנסת להריון, בחיה זו הזכר הוא הנכנס להריון, והשניה, בעוד שכל החיות הימיות שוחות בשכיבה, חיה זו שוחה בעמידה, תדעו מי זאת? פתרון: סוסון ים.

רגלי העכביש

כמה רגליים יש לעכביש? פתרון: 8 רגליים!

ריצת הארנב האצן

הארנב האצן ידוע בכח הריצה שלו, האם תדעו מהי מהירות השיא אליו הוא יכול להגיע? פתרון: 70 קמ"ש

חיות עם אוזניים לא סימטריות

למרבית האנושות ישנם אוזניים סימטריות, אך ללא מעט עופות דורסי לילה ניתן למצוא להם אוזניים לא סימטריות, האם תדעו מדוע? פתרון: על פי המחקרים, השמיע האי סימטרית משפרת מאוד את השמיעה המרחבית שלהם, ועוזרת להם לאתר את הטרף גם בלילה בעלטה מוחלטת, פעולה זו דומה לעיניים שלנו שכל עין רואה בזווית מעט שונה, וכך נגלה לעינינו תמונה תלת מימדית!

בעל חי המהיר בעולם

מיהו בעל החיים המהיר ביותר בעולם? פתרון: בתעופה – הבז בכוחו לעוף עד מהירות של 320 קמ"ש על מנת לתפוס את טרפו, ואילו ביבשה – הברדלס הוא הבעל חי המהיר ביותר, בכוחו לרוץ עד 100 קמ"ש.

הטורף הגדול בעולם

האם תדעו מיהו הטורף הגדול ביותר בעולם? פתרון: לוויתן הזרע – ראשתן' על פי בדיקות אורכו יכול להגיע עד כ-20 מטר ומשקלו ל-55 טון!

אורקה

'אורקה' היא דג רחב מימדים, אורכו של זכר בוגר יכול להגיע עד 10 מטרים ומשקלו ל-10 טון!!! אך האם תדעו לאיזה משפחת יונקים הוא משתייך? פתרון: למשפחת הדולפיניים.

קודו

קודו הוא אנטילופה אפריקנית ממשפחת הפרים, חיה זו גרה ביערות שמדרום למדבר סהרה, וכמו מרבים החיות, גם לחיה הזו ישנם לא מעט טורפים המנסים לטורפה, האם תדעו בתוך כמה זמן ה'קודו' יוכל להגן על עצמו? פתרון: בתוך פחות משעה יעמוד הקודו על רגליו ויוכל להתגונן מול הטורפים.

בת הזוג של החסידה

כל כמה זמן החסידות יחליפו את בני זוגן? פתרון: החסידות לעולם לא מחליפות בני זוג, הם חיים ביחד כל ימי חייהם.

שאלות נפוצות על חידות לילדים בנושא חיות

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון חידות לילדים בנושא חיות לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בחידות לילדים בנושא חיות שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם חידות לילדים בנושא חיות שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

חידות לילדים בנושא חיות - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

חידות בהארי פוטר

חידות על הארי פוטר

חידות הוא והיא

ציטוטים מהסרט אליס בארץ הפלאות

חידות כדורגל

בדיחות על כדורגל

חידות בשפה העברית

חידות בשפה העברית

חידות הוא והיא לשבועות

חידות הוא והיא לשבועות

חידות לגאונים

ציטוטים חכמים