במאי מותחנים תשחץ ותשבץ – פיתרון

דף הבית » פתרונות תשבצים ותשחצים » במאי מותחנים תשחץ ותשבץ – פיתרון
במאי הוא אדם שמביים את השחקנים וחברים אחרים בהפקה של סרט. הבמאי אחראי לכל מה שקורה על הסט, מהרגע שהם קוראים "אקשן" ועד שהם צועקים "קאט". הם אחראים לוודא שכולם מתנהגים בדמות ושהסצנה זורמת בצורה חלקה מטייק אחד לאחר. הבמאי גם צריך לוודא שכל ההיבטים של ההפקה פועלים בצורה חלקה, מהליהוק ועד ערבוב הסאונד. הם גם אחראים על עריכת הסרט ברגע שהוא צולם ולוודא שהוא עונה על החזון שלהם למה שהוא צריך להיות.
במקרה הנוכחי, באנו להעניק לכם את הפתרונות האפשריים לכל תשחץ או תשבץ למונח במאי מותחנים. גללו למטה כדי לראות את כל הפתרונות האפשריים, וביחרו את הפיתרון שיתאים לכם לפי מספר המשבצות הפנויות בתשחץ / בתשבץ שלכם.

פתרונות תשחץ / תשבץ אפשריים למונח במאי מותחנים:

פיתרון 2 אותיות - פן,לי
פיתרון 3 אותיות - ריט, מור, יוז, ולס, ווד, דמי, ביי,אלן
פיתרון 4 אותיות - פלמה, פורד, פוסי, סטון, לינץ', לוסי, לומט , לויד , יכין, הוקס, דונן,גרנט
פיתרון 5 אותיות - ריינר, קאזאן, פארקר, פארלי, סטולץ, לנדיס, לוקאס, לביוט, ויילר, וידון, ג'רמוש, ברטון , אסטבז,אלטמן
פיתרון 6 אותיות - קופולה, קובריק, יוסטון , דה-פלמה ,אייזנר
פיתרון 7 אותיות - רודריגז, קיו-בריק, פרמינגר, סקורסזה, ספילברג, סולונדז, סודרברג,טרנטינו
פיתרון זוג מילים - רוב ריינר, רוברט רודריגז, רוברט אלטמן, קוונטין טרנטינו, פרנק לויד, פרנסיס פורד קופולה , פיטר פארלי, ספייק לי, סידני לומט , סטנלי קובריק "קיו-בריק" , סטנלי דונן, סטיבן ספילברג , סטיבן סודרברג, ניל לביוט, מרטין ריט, מרטין סקורסזה, מייקל מור, מייק לי, מייקל ביי, מייקל אייזנר, לי גרנט, טים ברטון, טוד סולונדז, ויליאם ויילר, וודי אלן , הווארד הוקס, דייוויד לינץ' , ג'ים ג'רמוש, ג'ורג' לוקאס , ג'וס וידון, ג'ונתן דמי, ג'ון פורד, ג'ון לנדיס, ג'ון יוסטון , ג'ון יוז, ג'וזף לוסי, בריאן דה פלמה, בועז יכין, בוב פוסי, ארתור פן, אריק סטולץ, אמיליו אסטבז, אלן פארקר, איליה קאזאן , אוליבר סטון אורסון ולס , אוטו פרמינגר ,אדוארד ווד