מאגדות האחים גרים תשחץ ותשבץ – פיתרון

דף הבית » פתרונות תשבצים ותשחצים » מאגדות האחים גרים תשחץ ותשבץ – פיתרון
האחים גרים היו שני סופרים גרמנים שיצרו אוסף של אגדות לילדים. הסיפורים פורסמו במקור ב-1812 כחלק מאגדות גרים. לעתים קרובות הם נחשבים למייסדי ספרות הפנטזיה המודרנית וידועים בעיקר בזכות האוסף שלהם, שתורגם לשפות רבות והותאם למדיות שונות, כולל רומנים גרפיים, אופרות, מחזות ומשחקי וידאו. האחים גרים התפרסמו בימי חייהם אבל לא היו להם ילדים שימשיכו את מורשתם ולכן עלינו לסמוך על עבודתם כדי לשמור אותם בחיים בליבנו ובמוחנו.
במקרה הנוכחי, באנו להעניק לכם את הפתרונות האפשריים לכל תשחץ או תשבץ למונח מאגדות האחים גרים. גללו למטה כדי לראות את כל הפתרונות האפשריים, וביחרו את הפיתרון שיתאים לכם לפי מספר המשבצות הפנויות בתשחץ / בתשבץ שלכם.

פתרונות תשחץ / תשבץ אפשריים למונח מאגדות האחים גרים:

פיתרון 4 אותיות - הסלק
פיתרון 5 אותיות - שלגיה
פיתרון 7 אותיות - פעמונית, לכלוכית, הציפורן, החמורון, אסופיבז,איכרצ'יק
פיתרון זוג מילים - ששת הברבורים, שני האחים, שלושת עלי הנחש, שלוש הנוצות, שלוש הטוות, רולנד האהוב, ציפור הזהב, עוץ לי גוץ לי, נערת האווזים, מלכת הדבורים, כיפה אדומה, ילדתה של מאריה, יורינדה ויורינגל, העפרוני המזמר והמקפץ, העסקה הטובה, הסנדק מוות, הנס ברזל, הנחש הלבן, הנזל והגרטל, המעשייה על הקרפדה, הכלב והדרור, היפיפייה הנהמה, היהודי בקוצים, החתן השודד, החתול במגפיים, החייט בגן העדן, הזאב ושבעת הגדיים, האנשים החכמים, האח לוסטיג, אלזה החכמה, אח קטן ואחות קטנה, אווז הזהב,אדון קורבס