מאגדות הילדים תשחץ ותשבץ – פיתרון

דף הבית » פתרונות תשבצים ותשחצים » מאגדות הילדים תשחץ ותשבץ – פיתרון
אגדות הן סיפורים של אנשים שחיו בעבר. לעתים קרובות הם מועברים לדורות ומסופרים באמצעות מסורת שבעל פה. האגדות הראשונות היו סיפורים מיתולוגיים שסופרו על ידי היוונים, הרומאים והמצרים הקדמונים. האגדות הכתובות הראשונות הופיעו בסביבות המאה ה-8 לפני הספירה ביוון העתיקה עם האודיסאה של הומרוס, האיליאדה וסיפורי איזופוס.
במקרה הנוכחי, באנו להעניק לכם את הפתרונות האפשריים לכל תשחץ או תשבץ למונח מאגדות הילדים. גללו למטה כדי לראות את כל הפתרונות האפשריים, וביחרו את הפיתרון שיתאים לכם לפי מספר המשבצות הפנויות בתשחץ / בתשבץ שלכם.

פתרונות תשחץ / תשבץ אפשריים למונח מאגדות הילדים:

פיתרון 4 אותיות - ג'וחא
פיתרון 7 אותיות - סינדרלה
פיתרון זוג מילים - שבעת הישנים של אפסוס, עוץ לי גוץ לי, סיפורי אלף לילה ולילה, הכלה הלבנה והכלה השחורה, האביר על הסוס הלבן, שלושה חזירונים קטנים, שלגיה ושבעת הגמדים, שירים ופזמונות לילדים, פרח לב זהב, פרחיה של אידה, מוכרת הגפרורים הקטנה, זהבה ושלושת הדובים, הסבא הזקן והנכד, האיש שידע לעופף, ג'ק ואפון הפלא, בת הים הקטנה, בת האיכר החכמה, עמי ותמי, נר החלב, נערת האווזים, ליידי גודייבה, כיפה אדומה, כחול הזקן, חייל הבדיל, התרנגולים והשועל, הרשל'ה אוסטרופולר, הסנדלר והגמדים, הנסיכה והצפרדע, הנסיכה והאפון, הנס ברזל, היפייפיה הנרדמת, היפה והחיה, היהודי בקוצים, החתול במגפיים, החלילן מהמלין, הזאב והשועל, הברווזון המכוער, דון חואן,אביר הברבור