מסיפורי הילדים תשחץ ותשבץ – פיתרון

דף הבית » פתרונות תשבצים ותשחצים » מסיפורי הילדים תשחץ ותשבץ – פיתרון
סיפורי הילדים קיימים כבר מאות שנים. אבל הם השתנו עם הזמן. הסיפורים שילדינו גדלו עליהם הם כיום יותר מסתם סיפורים, הם חלק בלתי נפרד מהמרקם התרבותי והחברתי של החברה. בעבר סיפורי ילדים נעשו על ידי הוצאות לאור ולא על ידי סופרים. היום יש טרנד חדש – סיפורי ילדים שיצרו סופרים. כותבים אלו נקראים "מספרי סיפורים". הם לוקחים את השראתם מהסיפורים הישנים, אך עדיין יוצרים משהו חדש ומרגש עבור קהל הקוראים שלהם.
במקרה הנוכחי, באנו להעניק לכם את הפתרונות האפשריים לכל תשחץ או תשבץ למונח מסיפורי הילדים. גללו למטה כדי לראות את כל הפתרונות האפשריים, וביחרו את הפיתרון שיתאים לכם לפי מספר המשבצות הפנויות בתשחץ / בתשבץ שלכם.

פתרונות תשחץ / תשבץ אפשריים למונח מסיפורי הילדים:

פיתרון זוג מילים - פרח לב הזהב, ספר השיאים של פוז, סבא מוריס ואני, מעשה שקרה בארץ לחם, מעשה בחמישה בלונים, מי רוצה שק קמח, הבית של יעל,האריה שאהב תות, בת הים הקטנה, בגדי המלך החדשים, איתמר מטייל על הקירות, אחד בשביל כולם, תירס חם, ציפור הנפש, פנג הלבן, פיטר פן, פו הדב, עץ המשאלות, סיר הסירים, סבא סביח, מכתבים מפליקס, מיץ פטל, יותם הקסם, חנן הגנן, חיוך הגדי, חברות טובות, העץ הנדיב, הנסיך הקטן, הנסיכה והאפון, הזחל הרעב, הדלעת המופלאה, הדבורה מאיה, דירה להשכיר, דוקטור דוליטל, דודי שמחה, גברת פלפלת, בארץ לחם, ארמון בחול, איש הגשם, איה פלוטו,אדל וסימון