שיר של אתניקס תשחץ ותשבץ – פיתרון

דף הבית » פתרונות תשבצים ותשחצים » שיר של אתניקס תשחץ ותשבץ – פיתרון
שיר הוא סוג של ספרות, בדרך כלל קצר, עם קווים מובנים. יש לו סכמת קצב וחריזה קבועה ובדרך כלל מבטאת רגש או רעיונות על החוויה האנושית בצורה אסתטית.
במקרה הנוכחי, באנו להעניק לכם את הפתרונות האפשריים לכל תשחץ או תשבץ למונח שיר של אתניקס. גללו למטה כדי לראות את כל הפתרונות האפשריים, וביחרו את הפיתרון שיתאים לכם לפי מספר המשבצות הפנויות בתשחץ / בתשבץ שלכם.

פתרונות תשחץ / תשבץ אפשריים למונח שיר של אתניקס:

פיתרון 3 אותיות - נדר, משה,אתה
פיתרון 4 אותיות - צ'אלי, פנים, מלכה, מדבר, גריז,בובה
פיתרון 5 אותיות - תותים, רציתי, פרחים, עדניה, ספארי, סנופי, לינדה, חברון, ג'סיקה, אמונה,אחדות
פיתרון 6 אותיות - שומקום, נובמבר, מושיטה, מוסקבה, אפריקה,אמריקה
פיתרון 7 אותיות - געגועים,במכונית
פיתרון 8 אותיות - אוקיאנוס
פיתרון זוג מילים - תביא קצת דינרוס , שניים שניים, שיר ישן, שיר האמיצים, רק תחייכי אלי, רובים ונשיקות, רב החובל, קולה של ננה גפוס, קאדילאק ג'ו, ציפור מדבר, עד מתי, סימנים כחולים, ניו יורק, מתי לחזור, מקדש אהבה, מחר אני בבית, מוהיקני זקן, מה יוצא, מאה חטאים, לחיות בניו זילנד, לא עוד, לא לבד, כתם הפרי, כמו האלים, כלב לא נותן ברירה, כי החיים כל כך יפים, כוכב סרטים, יש אלוהים, יהיה לנו טוב, הקו הירוק, היא עוד תשוב, הזמן ירפא, האמת בקולה, בשבילי הכוכב זה אתה, בלון כתום, בלונדונדרי כמו במרסנד, בטנדר לדרום, בוא לפטרה, בגן עדן, את לי ים, אני שמח, אם תלכי, אם רק תגידי כן, אם את יכולה, אל תבכי ילדה, אל הדרך, אל האור, אין לאן ללכת, איזקינו הדוד,אהבת חינם