ברכות לאחיין | ברכות לאחיינית

ברכות לאחיין ולאחיינית היקרים ליום הולדת

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות לאחיין | ברכות לאחיינית

כיף להיות דודה

לדודה יש הרבה פריווילגיות שאין לאמא. הדודה יכולה להביא ממתקים וצעצועים שהאמא מחנכת שאסור ולעשות בדיחות שאמא אולי לא הייתה אוהבת. בתור דודה, למדת להכיר את האחיינים שלך מקרוב ולאהוב אותם על האנשים המיוחדים שהם גדלים להיות.

 

 עם השנים הם הופכים להיות אנשים טובים יותר, שקולים יותר ובני שיחה של ממש. לכבוד יום ההולדת של האחיין או האחיינית שלך חשוב שתביאי להם ברכה מרגשת עם מילים שיגעו להם בלב. בשביל לתת לך קצת רעיונות, ריכזנו עבורך ברכות יפות לאחיינים מהן תוכלי לשאוב השראה. מאחלים לך המון בהצלחה ומזל טוב!

ברכה לאחיין

ברכה לאחיינית ליום הולדת

להיות דודה זו חוויה מיוחדת לצאת לטייל בעגלה עם תינוקת את חוגגת יום הולדת היום בביתך תשרה שלווה ושלום שתמיד תהיי מוקפת אנשים שתתמידי לעשות מעשים טובים ונשאר לי לך לאחל אחיינית יקרה מזל טוב שגדלת בשנה קבלי זו הברכה מלב מלא באהבה רבה.

ברכה לאחיינית ליום הולדת

לאחיינית האהובה שלי! מזל טוב מקושט בבלונים ושפע איחולים, לרגל יום ההולדת שלך שאותו היום אנחנו חוגגים. מאחלת לך שתמשיכי להיות מהממת, כמו שאת, כל החיים. שתגשימי את הכישוריים שלך הן הגלויים והן החבויים. ותמצאי את עצמך אוהבת את העולם – כל הימים.

ברכה לאחיינית מדודה

לאחיינית האהובה שלי! עונג מיוחד לראות אותך גדלה לצד חיי הלוואי וכל החיים תזכי לפרוח באופן כל כל מיוחד שההישגים שלך ימשיכו להניע אותך שחברותיך יאהבו את אישיותיך הקסומה ובכל יום תמצאי ברכה חדשה.

ברכה מרגשת ליום הולדת אחיינית

הפכת אותי לדודה אני מרגישה הרגשה משונה שמתחילה לך יופי של חגיגה מספר דברים שכדאי לך ללמוד על הסביבה לא לרוץ לכביש שיש מכוניות אאחל לך שתפתחי את הסבלנות שתדעי תמיד שצריך לעבוד בחריצות מאחלים לך לחיות בשלום ובאהבה עד מאה ועשרים שנה.

ברכה ליום הולדת לאחיינית מיוחדת

לפני __ שנים הגעת לחיים ולראשונה הפכתי לדודה גאה, אהבתי אלייך יוצאת דופן, במהירות לליבי פיצחת את הצופן. יש לך היום יום הולדת ורציתי לברך ולומר לך כמה את מיוחדת. שתמשיכי בדרכך הנעימה ותמשכי אלייך רק אושר שמחה, אין לי ספק שבכל שתבחרי תצליחי ומכל דבר בחיים את הטוב תפיקי.

ברכה לאחיינית

לאחיינת המתוקית שלי! אין כמוך בעולם הזה את פלא, ממש כמו מחזה יצירה קסומה שברא הבורא ומי יתן ותמשיכי את כולנו להמם שתצליחי תמיד להגשים חלומות ולעשות את מה שאת יודעת הכי טוב, בגדול.

ברכה ליום הולדת לאחיינית מיוחדת

מזל טוב לאחיינית האהובה שלי והכי מיוחדת בדיוק היום את חוגגת יום הולדת אני זוכרת כשנולדת והיית קטנה-קטנה ועכשיו גדלת לך בעוד שנה מאחלת לך רגעים של כיף ואושר ושתמשיכי להיות הגאווה של כולם אוהבת אותך הכי הכי שבעולם.

ברכה ליום הולדת לאחיינית

יום הולדת הגיע בלי הכנות, אז לאחיינית הכי מתוקה הבאתי מתנות, את אהבתי אלייך אי אפשר להסביר, אז כתבתי לך ברכה וגם שיר לך אשיר. שתהיי שמחה תמיד ושבכל מטרותייך תדעי להתמיד, שתזכי לבריאות ולבשורות טובות ושיהיו לך המון חברות. מאחלת הרבה מזל והצלחה, מדודה באהבה.

ברכה לאחיין ליום הולדת

אחייננו המתוק והחמוד מאוד מאוד, נאהב אותך עד קצה עולם עוד ועוד ועוד. וחוץ מעוגה, מתנות והרבה ממתקים נעניק לך מכל הלב המון נשיקות וחיבוקים יום הולדת שמח עם שירים וריקודים, נאחל באהבה גדולה וענקית – הדודות והדודים.

ברכה לאחיינית שלי

אחיינית שלי היקרה אני מגישה לך מתנה עטופה אוהב אותך תמיד יש לך הרבה ברכות לעתיד שיהיו לך תחביבים חדשים שתמיד תהיי מוקפת באנשים אהובים אוהבת אותך מאד ובלב שלי יש לך מקום עד למאוד אוהב אותך עד בלי די את בשבילי שי.

ברכה ליום הולדת לאחיין שלי

לאחיין המתוק שלי! כל חיי רציתי אחיין משלי ולא פיללתי שאתה זה שתהיה איתי אחיין שהוא קסם הקסמים מופלא ורגיש ולרגל יום הולדתך אברך שתמשיך להיות כל כך חזק מצליח ומצחיק.

ברכה לבר מצווה לאחיין

אחיין יקר שלי, אני זוכר אותך תינוק קטן ושובב, ראיתי אותך גדל והופך מילד לנער כוכב אני גאה ונרגש ולעמוד לצידך היום ובטוח שבעתיד תמריא ותגשים כל חלום אני ואתה זה חיבור לכל החיים ומבטיח להיות בשבילך תמיד ברגעי התלבטות ובאיחולים היום במצווה, אתה הופך לגבר ושתדע שמבחינתי אתה תמיד טוב מכל היתר!

שאלות נפוצות על ברכות לאחיין | ברכות לאחיינית

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לאחיין | ברכות לאחיינית לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לאחיין | ברכות לאחיינית שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לאחיין | ברכות לאחיינית שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות למטפל | ברכות למטפלת

ברכה למטפלת

ברכות למנהל | ברכות למנהלת

ברכה למנהל

ברכות לזוגות

ברכה לזוג

ברכות לבן

ברכה לבן

ברכות למאמן | ברכות למאמנת

ברכה למאמן

ברכות למרצה

ברכה למרצה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)