ברכות ליציאה לפנסיה

ברכות ליציאה לפנסיה - ברכה לפרישה לגמלאות

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכות ליציאה לפנסיה

תקופה רגועה ונינוחה

תקופת הפנסיה היא תקופה נעימה במיוחד. סוף סוף יש זמן לנוח, להתעסק בתחביבים, לבלות עם הנכדים ולקרוא כמה שיותר. מדובר בתקופה נינוחה וכיפית שמאפשרת לנו לנצל את המעמד המיוחד אליו הגענו עם הזמן. 

 

עם זאת, כניסה לפנסיה היא לא תמיד קלה ומלווה ברגשות מעורבים – אחרי יותר מארבעים שנים של עבודה, קשה פשוט יום אחד לעצור. חשוב לכתוב לסבים והסבתות שלנו או להורים ברכה מיוחדת לכבוד הכניסה שלהם לפנסיה ולהזכיר להם שאנחנו תמיד פה בשבילם. בשביל לעזור לכם למצוא את המילים הנכונות לברכה המורכבת הזאת, כתבנו ברכות יפות מהן תוכלו לקבל כמה רעיונות. תהנו!

ברכה לפנסיה

ברכה לפרישה של חברה מהעבודה

שותפתי היקרה, כל יום אתך היה מעורר השראה, להגיע כל בוקר ולראות את חיוך מילא אותי שמחה. את פורשת עכשיו וזה לא פשוט כלל, אך שתדעי את כולנו הותרת עם שלל. השארת חותמת בדרכך הנפלאה, כל שנותר הוא לאחל לך הצלחה.

ברכה לרגל פרישה

גיל הפרישה הגיע, כל-כך מהר, כל-כך מפתיע, אתה כה צעיר בנפשך וכל החיים לפניך, שתצא לדרך חדשה זו בזרועות פתוחות ותזמן אל חייך רק בשורות טובות. שתצליח בכל מה שתבחר, תטוס לחופשות ותחצה עולמות, תהנה ותשמח בכל יום, זה הזמן להגשים כל חלום.

ברכה לרגל פרישה מהעבודה

את עוזבת אותנו כעת וזה את הלב צובט. גיל פרישה זהו זמן לנפישה, צאי אל הדרך בלי חששות, גלי שמצפות לך אין סוף הפתעות. הטבעת חותמך בדרכך המיוחדת ובמחשבתך המחודדת, את בליבנו לעולמים, מכל ליבנו ברכות ואיחולים.

ברכה לעובד שפורש

ברכות רבות שולחים לך אני בטוח שאתה עסוק יתר על המידה זכית בפרס זה חשוב פרס מספר על הגעה לעבודה שוב ושוב תשובה לכל שאלה מרכז חיי החברה הגדלת את הלקוחות התייחסת יפה למנהלי אחרים תמיד חיוך על הפנים מהו הפרס לא מגלים.

ברכה למנהל שפורש לגמלאות

מנהל כמוך לא פגשתי, מנהל כמוך לא הכרתי, כבר שנים אנו עובדים יחד, יצרנו צוות מאוגד ומאוחד ועכשיו הפרידה ממך מרגישה כה קשה אך אני יודעת שלפניך דרך חדשה וטובה. אתה יוצא לגמלאות ולפניך ים של הפתעות, שתגשים את כל החלומות ותנצל את הזמן לטיולים ולחופשות.

ברכה לפורש לגמלאות

ל____ היקר שלנו מזל טוב על פרישתך לגמלאות. אם נאמר את האמת, וכמו שאנחנו מכירים אותך, אתה כבר ודאי חושב על הצעד הבא בקריירה, ולשבת בבית בחוסר מעש – ממש אין לך כוונה. תודה שאתה מראה לנו פעם אחר פעם, כמה גיל זה מספר על הנייר – אתה מקור להשראה! מאחלים לך פרישה נעימה, שתצליח קצת לנוח וליהנות בחיק משפחתך. שיהיה בהצלחה!

ברכה ליוצא לגמלאות

לרגל היציאה לגמלאות, אאחל לך שתמיד תרגיש צעיר שתמצא גם מה לעשות בבית, מעבר לסיבובים בעיר. מי יתן ותפתח גם עיסוקים מרתקים חדשים ותחביבים עבדת קשה וזה הזמן לנוח קח את הזמן והלוואי ותמיד תרגיש בריא ובטוח.

ברכה לפרישה לפנסיה

לרגל הפרישה לגימלאות נאחל לך שיילך טוב ב'חיי הפרישות' שתלמד ליהנות מהחיים בצניעות 🙂 שהבריאות תהיה יציבה כמו אבן יצוקה ותזכה להתלהב מהייקום כמו ינוקא שלמרות הפרישה תחוש בסיפוק יום יומי ולעולם לא תדע ריקון תיהומי.

ברכה ליציאה לגמלאות

הגעת לגיל פנסיה, אתה יוצא לגמלאות, זהו הזמן שלך מהחיים בלי סוף ליהנות, תנצל כל רגע, תצבור חוויות, תמשיך צעיר בנפשך לנצח להיות. השארת חותם במקומם עבודתך, כל דבר שנגעת בו נחל הצלחה כעת זה הזמן שלך לעשות עבור עצמך.

ברכה ליציאה לפנסיה

לרגל סיום שנות העבודה אאחל לך שתמצא תמיד תעסוקה טובה כזאת שתביא לחייך סיפוק ושמחה משמעות והרבה הרבה ריגוש ואהבה שתזכה לפתח גם תחביבים יפים וליהנות בשלוה מכל המשפחה והנכדים.

ברכה לפרישה מהעבודה

האיש של אנשים, האיש עם הערכים הכי טובים, האיש בעל הלב הטוב והאכפתי, האיש הכי כריזמטי, אנחנו לא מאמינים שהגיע רגע הפרישה ושלא נראה אותך כל בוקר בעבודה, נתגעגע אליך רבות אך נאחל לך שפע של איחולים וברכות. תודה על תקופה יפה והרבה בהצלחה.

ברכה למנהלת שפורשת

ל____ המנהלת היקרה! מוכשרת, חכמה, אנושית – כל התכונות החשובות שמנהלת מובילה צריכה. את חותמך הטבעת בכל אחד מאיתנו. ולנו נשאר להודות לך על תקופה חשובה ומלמדת. אין ספק שאת מה שלימדת אותנו, ניקח קדימה ונשתמש בעוצמה. תודה שידעת להוביל, בנחישות וברגישות, תודה על פועלך ועל תרומתך, ובהצלחה בדרכך החדשה.

שאלות נפוצות על ברכות ליציאה לפנסיה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות ליציאה לפנסיה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות ליציאה לפנסיה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות ליציאה לפנסיה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לחנוכת בית | ברכות לבית חדש

ברכה לחנוכת בית

ברכות לראש חודש

ברכה לחודש טוב

ברכות ליום הולדת

ברכה ליום הולדת

ברכות לשבת שלום

ברכה לשבת שלום

ברכה לגיל 70 – 79

ברכה לגיל 70 עד גיל 79

ברכות מזל טוב לאירועים מיוחדים

ברכות מזל טוב לאירועים מיוחדים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)