ברכות לשבת שלום

ברכות לשבת שלום מרגשות ומיוחדות לחברים ולמשפחה

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכות לשבת שלום

רגע של נחת

יום שבת מאפשר לנו לקחת סוף סוף הפסקה. הנשימה שלנו נינוחה יותר, הראש שלנו נקי ממחשבות והאנשים שאנחנו אוהבים נמצאים ממש כאן איתנו. 

מדובר ביום של הפסקה אמיתית ומוחלטת שמאפשרת לנו להתנקות מהשבוע שעבר עלינו. לכבוד יום שבת, נחמד להביא לקרובים אלינו ברכה מרגשת ובה לאחל להם להעביר את השבת שלהם בנעימים ובכיף. בברכה יכול להיות נחמד להזכיר את השבוע שעבר, את השבוע שיהיה ובעיקר – להתייחס למקום המשמעותי שהשבת תופסת במרווח שבין שניהם.

מסתבכים בכתיבה?

מוזמנים לקחת השראה מהברכות שכתבנו עבורכם! עכשיו רק נשאר לכם לפנות קצת זמן ומחשבה ולשבת לכתוב כמה מילים. שיהיה לכם שבת שלום!

ברכה לשבת שלום

ברכה לסוף שבוע מושלם

עוד שבוע עבר עוד שבוע תם אני מאחל לך סוף שבוע מושלם שתצא עם החברה לטיול קצר בשדרה שתקרא ספרים מעניינים תפגוש אנשים טובים ואם אתה רוצה להיות על הפה שחק את המשחק בתבונה סוף שבוע מהנה תחזור עייף אך מרוצה.

ברכה לשבת לחתן וכלה

זכיתם ואתם חתן וכלה זכיתם לשלום ואהבה מאחלים לכם שתמיד תהיו ביחד ואף פעם לא לבד שתקימו בית כה מיוחד שהשמחה תשרה בו שמחה לעד שתמיד תאהבו כמו פעם שהאהבה תפרוץ בינכם כמו פקק של שעם שיהיה בביתכם שלום לעולם כי ביום זה הפכתם את העולם למושלם.

ברכה לספר תורה

הגעתם לרגע המאושר בחיים ספר תורה לבית הכנסת אתם מכניסים בשירה וריקודים ילדים קטנים אחוזים לפידים עם ישראל איתכם רוקדים מאחלים לכם שתדעו שזו הזכות ראויה לחשיבות שמחים אתכם על היכולת והאושר להכניס ספר תורה ברוב פאר מאחלים לכם רק עושר שתזכו להנות מפרי עמלכם ביושר.

ברכת שבת שלום

נגיד שלום לשישי ושתהייה שבת של שלום, זמן נפלא לנוח ולא להפסיק לחלום. שתהייה זאת שבת מבורכת ללא כל תסבוכת. שבריאות תאריך ימיכם ושמחה תאיר חייכם. כשהשבת הנהדרת נגמרת, שבוע חדש מתחיל, נצלו את השבת למנוחה ותראו כמה זה מועיל.

ברכה לשבת המלכה

ימות השבוע עומדים לפנייך דום את נכנסת אלינו כמו חלום כנפיים פורשת על בית על השולחן ילדים יושבים כשתילי זית שבת מנוחה בה אין צורך לצאת לעבודה ממלאת אותנו בכוחות לעוד שבוע על שולחן מפה לבנה יין לקידוש וחלה יפה.

ברכה יפה לשבת

השבת הגיעה, כל-כך מהר, כל-כך מפתיע, זמן לרגיעה, מסלול החיים עוצר, יום של מנוחה. שתהייה שבת שלווה ושמחה, שתבלה זמן מהנה עם חברים ומשפחה, שהשמש תזרח ואת הבוקר בים תפתח, שיהיה לך קסם של שבת, אל השבת הבאה תזרוק מבט.

ברכה ליום שבת

חיכנו לך כל השבוע ועכשיו סוף סוף הגעת, כמה טוב שאת כאן, שבת המלכה. היום היחיד בשבוע בו האדם יכול סוף סוף לנוח, להתנתק מתלאות היום יום ולהתרכז במה שבאמת חשוב בחיים – בית, משפחה, ילדים. אז שבת, שוב תודה שאת כאן, את חיונית, בלעדייך אף סופ"ש אינו מושלם.

שאלות נפוצות על ברכות לשבת שלום

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לשבת שלום לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לשבת שלום שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לשבת שלום שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לתפקיד חדש

ברכה לעבודה חדשה

ברכות לבוקר טוב

ברכה לבוקר טוב

ברכות להולדת הנכד | ברכות להולדת הנכדה

ברכה להולדת הנכד

ברכה לגיל 60 – 69

ברכה לגיל 60 עד גיל 69

ברכות לחתונת הזהב | ברכות לחתונת הכסף

ברכה ליום נישואין

ברכות לקידום בעבודה

ברכה לקידום בעבודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)