איך נכתוב הקדשה לאדם מיוחד במינו?

דף הבית » מאמרים » איך נכתוב הקדשה לאדם מיוחד במינו?

דרך פשוטה לעשות הרבה שמח

לאנשים הקרובים אלינו מגיע הכי טוב שאפשר. הם ליוו אותנו לאורך הדרך, דאגו שנהיה מרוצים ותמיד היו שם בשבילנו גם כשהיה לא קל.

במאורעות חגיגיים כמו יום הולדת או חג, כיף לפרגן לאדם אהוב במתנה חגיגית שמלווה בהקדשה אישית. יכול להיות מדובר בהקדשה שתיחרט על המתנה שרכשתם או כמובן, בברכה אישית שתלווה למתנה המקסימה בנפרד.

איך נכתוב הקדשה לאדם מיוחד במינו

תהיה משמעותית שיכולה לא פעם להטריד אותנו לא נוגעת למתנה אלא דווקא להקדשה – אז איך נכתוב את ההקדשה המושלמת?

נחשוב על הקשר המיוחד שלנו עם האדם הקרוב

לפני החשיבה הפרקטית על ההקדשה, חשוב שנתחיל במחשבה על הקשר המיוחד שלנו עם האדם שעתיד לקבל את המתנה – מה מייחד את הקשר שלכם איתו? האם יש לכם תחומי עניין משותפים? אלו בדיחות מלוות אתכם כבר שנים ויכולות להתאים גם למאורע החגיגי שאתם מציינים כעת? כל התהיות האלה יכולות לסייע לכם להגיע למשפט מפתח המיוחד הזה, שבסופו של דבר יעשה לקרוב אליכם הרבה שמח.

נחשוב על הייחודיות של האדם הקרוב

אם אתם רוצים לפרגן לאדם הקרוב אליכם כמו שמגיע לו, תוכלו להתמקד באישיות הכובשת של האדם הקרוב אליכם – האם הוא מצחיק במיוחד? האם הוא אלוף העולם בבישול? האם יש לו טעם מטורף במוזיקה? האם יש ציטוט שמעורר בו השראה כל פעם מחדש? המחשבות האלה יכולות לעזור לכם להגיע להקדשה המושלמת מכיוון קצת אחר – הפעם לא תתמקדו בקשר, אלא באדם המיוחד שהוא כשלעצמו.

תתלבטו בין מספר אפשרויות

אחרי שחשבתם על הכל כמו שצריך, כנראה שכבר עלו לכם לראש מספר רעיונות. אנחנו ממליצים לכם לסדר אותם על הכתוב כמו שצריך, להשוות בינהם וכמובן – לראות אלו מההקדשות הכי מתאימה למתנה הספציפית שבחרתם. תוכלו להחליט לקשר את ההקדשה לסוג המתנה שלכם ולמשל לבחור בדימוי שנוגע ללהבה בהקדשה שתיחרט על מצית. אחרי שתשוו בין האפשרויות השונות ותתייעצו עם הקרובים אליכם, כנראה שתמצאו את האפשרות הטובה ביותר.

רק נשאר להתחיל!

כתיבת הקדשה אישית היא אף פעם לא פשוטה ודורשת הרבה סבלנות ויצירתיות מהאדם שנדרש לכך. אנחנו ממליצים לכם לפנות זמן למחשבה – תוכלו לשוטט בחייק הטבע, לעבור על תמונות ישנות ואפילו להתלבט עם חברים נוספים של האדם הקרוב אליכם. כשיבוא הרגע הנכון תשבו מול המחשב או הדף הפשוט ותתחילו להוציא את הרעיונות הגולמיים שלכם – עם מספיק סבלנות, בסוף תמצאו את המילים הנכונות. שיהיה לכם המון בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)