ברכות לברית | ברכות לבריתה

ברכות לברית ולבריתה - ברכה קצרה לברית מילה דתית

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכות לברית | ברכות לבריתה

יום מרגש במיוחד!

ביום הברית או הבריתה של העולל הקטן, תיחגג כניסתו הרשמית לקהילה היהודית המיוחדת. מדובר באירוע הטקסי הראשון היהודי שיעבור בחייו מכאן – ליום משמעותי במיוחד. לכבוד המאורע חשוב לכתוב ברכה מרגשת להורים או אפילו ברכה מרגשת לתינוק עצמו.

 

 נכון, משעשע לכתוב ברכה לעולל קטן שעוד לא יודע לדבר. אבל האמת היא, שכשימצא את הברכה עוד כמה שנים ויצליח לקרוא אותה בעצמו – יהיה מדובר בזיכרון מתוק ומיוחד. מצורפות ברכות מקסימות לכבוד ברית או בריתה שכתבנו עבורכם בשביל לעזור לכם בניסוח הברכה המושלמת. מאחלים לכם מזל טוב ובהצלחה!

ברכה לברית מילה

ברכה לברית מילה קצרה

זכיתם להביא בברית את בנכם שתזכו לגדלו למצוות וחופה לתת לו רק אהבה שהילד הזה ימלא אתכם את ליבכם אהבה וייתן לכם נחת ושלווה מאחלים לכם לילות קלים וימים שלווים ובעיקר מילה אחת חשובה תגדלו אותו בנחת ברכות ושנים ארוכות.

ברכה לברית דתית

בן נולד ברכה בבית המשפחה כל כך שמחה האבא משיג כרית האימא קונה חליפה גם שאר האחים משתתפים בחגיגה אכתוב לכם ברכה ואבקש מאלוקים משאלה גדל את התינוק הזה לתורה ולמצוות שימשיך בתורה להגות תן לו רצון ללמוד בחדווה על דברי הגמרא להקשות קושיה.

ברכה לברית מילה ברוח היהדות

בס"ד אלוקים זיכה אתכם בבן זכר וקיבלתם על גמולכם שכר, בברית המילה תזכו למצווה ונצא בתרועה גדולה. מאחלים מזל טוב וכל הברכות, שיהפוך הבן לבעל מידות טובות. שתגדלוהו בנחת וששכינה תשכון מעל ביתכם, שאלוקים לנצח יאיר דרכו ודרככם.

ברכה לברית מילה לדתיים

זה הקטן גדול יהיה ועל כולם בחכמתו יעלה יברך אותו ה' שיגדל לחופה ומעשים טובים וישביע את הוריו ומוריו נחת טהורה ותמיד, כל חייו, יהיה דבק בתורה מזל טוב עצום!

ברכה קצרה לברית

לברית המילה נברך את הרך והוריו שתזכו לגדול יחד מתוך אחווה ורעות שהשלום יהיה בבית ולא יהיו מריבות על חינוך שהנחת תהיה פרושה בביתכם מקיר לקיר כמו שטיח וצחוק בריא ילווה את חייכם בכל שיח.

ברכה לבריתה קצרה

לרגל הולדת הבת החדשה במשפחה שובל ברכות נשלח לכם במתנה שתזכו לגדלה לחיים ישרים ומאושרים שתהיה תמיד יפה ומוצלחת בבנות ושיזרמו חייה על מי מנוחות עם מיליוני חיוכים בצבעי שושנות.

ברכה לברית

ילדכם המקסים הגיע אלינו לפני שמונה ימים והיום במצווה גדולה את העורלה כורתים. ילדכם כעת יהיה שלם, טוב ותמים, ויאיר את דרכו כל הזמן אלוקים. שיזכה כל חייו למצוות ומעשים טובים, שהחיים יחייכו אליו ושתמיד יהיה שמח כלפי חוץ ובפנים.

שאלות נפוצות על ברכות לברית | ברכות לבריתה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לברית | ברכות לבריתה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לברית | ברכות לבריתה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לברית | ברכות לבריתה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכה לגיל 30 – 39

ברכה לגיל 30 עד גיל 39

ברכות להולדת הנכד | ברכות להולדת הנכדה

ברכה להולדת הנכד

ברכות ליום המשפחה

ברכה ליום המשפחה

ברכות לחתונה

כתיבת ברכה לחתונה

ברכות ליום האהבה

ברכה ליום האהבה

ברכות למסיבת רווקות

ברכה למסיבת רווקות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)