ברכות לסיום בעבודה

ברכות לסיום עבודה והתחלה חדשה לעובד ולחבר שעוזב

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכות לסיום בעבודה

לפעמים צריך להמשיך הלאה

בין אם מדובר במעבר דירה, חיפוש קריירה נוספת או תחילת לימודים – הנסיבות שמביאות לסיום עבודה הן לא פעם מרגשות ומיוחדות. הקשר שלך עם העובד שלך היה טוב והוא תמיד הגדיל ראש ודאג לעבודה כמו שצריך. חשוב בימים המיוחדים האלה להביע את ההערכה שמגיעה לו על התפקיד החשוב שהוא לקח. 

דרך מיוחדת להוקיר לו תודה היא להביא לו ברכה אישית, בה תוכל לכתוב על ההשפעה שהייתה לו בעיצוב החזון של העסק ואפילו על ההשפעה האישית שלו עלייך. אם אתה מתקשה במציאת המילים, אתה יותר ממוזמן להיעזר בברכות היפות שכתבנו – בטוחים שהן יסייעו לך בתהליך. שיהיה בהצלחה!

ברכה לסיום עבודה

ברכה לרכזת השכבה

לרכזת השכבה היקרה. הובלת בגאון מחזורים שלמים של תלמידים. קיבלת אותנו צעירים, ילדים ועכשיו את נפרדת מאיתנו, כשאנחנו כבר גדולים. רצינו להגיד תודה על הכל – על האכפתיות, על הדאגה, על התמיכה, על החיוך (וגם שהעמדת אותנו במקום כשהיה צריך…) מאחלים לך בהצלחה בהמשך דרכים, ואין ספק שעוד ניפגש!

ברכה ותודה למנהל שעוזב

היום אנחנו נפרדים בצער ממך אז זאת הזדמנות מצוינת להודות לך היית לנו סמכות אבל גם ידיד ידענו שאת טובתנו תראה תמיד אנחנו בטוחים שבהמשך אתה תמשיך להפתיע ויהיו עוד אנשים כמונו שעליהם אתה כל כך תשפיע מעריכים ומאחלים לך המון בהצלחה דרך צליחה, אוהבים אותך.

ברכה למנהל שפורש לגמלאות

הגיע היום בו אתה פורש לגמלאות עשית כאן מעל ומעבר ואתה יכול רק להתגאות זכינו ללמוד מהטוב ביותר והיינו לנו לא רק מנהל, אלא גם חבר עכשיו אתה הולך להוריד הילוך וליהנות מהחיים כמו שמגיע לך אחרי כל כך הרבה שנים מאחלים לך בהצלחה ואומרים לך תודה נשיקות, החברים מהעבודה.

ברכה לרופא שיניים

לדוקטור התותח שלנו! תודה שאתה תמיד מזכיר לנו לצחצח פעמיים, וכך אנחנו מצליחים לשמור על השיניים. הלוואי ותמיד ניפגש בשמחות, ורק לא בעקירות. אז מה אפשר עוד לאחל לאחד שאליו כולם מחייכים? עלה והצלח, ושיהיו לך המון לקוחות מרוצים.

ברכה לחבר שעוזב את העבודה

בשביל חלק אתה חבר לעבודה, בשבילי אתה חבר לחיים ועכשיו לא אראה אותך כל בוקר, לצערי אנו נפרדים. אספנו יחד הר של חוויות ואתך בצחוק ושמחה קל להיות. אני מאחל לך שתצמח בדרכך החדשה ושכל צעדיך ישאירו אחריהם עקבה של הצלחה.

ברכת פרידה מחברה לעבודה

בכל בוקר נפגשנו כאן שתינו קפה, התווכחנו על המזגן העברנו הרבה שעות של עבודה מול המסכים ובין לבין גם ניהלנו לא מעט שיחות על החיים מאחלים לך שתצליחי בהמשך ונגיד לך גם תודה אוהבים וכבר מתגעגעים, החברים מהעבודה.

ברכה לחברה שעוזבת עבודה

לחברתי האהובה שעוזבת את העבודה! מי יתן וגם בפרוייקטים הבאים שיבואו עליך לטובה – תהיי הכי מוצלחת ומוכשרת כמו שהיית איתנו. שיפתחו לך שערי הצלחה והגשמה בכל תחום. ולא תדעי צער, כאב. שאושרך לא יפגם במאום.

ברכה לסיום עבודה של חברה

______ שלי, אני יודעת שסופים הם עצובים וההרגשה כעת היא לא זוהרת. אני כאן כדי להזכיר לך עד כמה את טובה ומיוחדת, כל סוף היא התחלה חדשה ולפנייך עתיד מזהיר, זו בכלל לא שאלה. מאמינה בך ואתך לאורך כל הדרך.

ברכה לחבר לעבודה שעוזב

חברי היקר אם סופה של תקופה רציתי לתת לך באהבה ברכה צנועה עתה אתה עוזב את העבודה רציתי לאחל לך דרך צלחה רציתי להודות על זמן בחברה רציתי לאחל לך דרך צלחה בעבודה החדשה אני בטוח שתזכה להוקרה בהצלחה רבה.

ברכה לסיום עבודה

עם סיומה של תקופה לך מגיעות מילות הערכה על הגעה בזמן התנהגות למופת כמובן עבדת בשלימות ולנו לעבוד איתך הייתה זכות כעת עם סיום העבודה נשאר לנו לומר לך תודה מאחלים לך שתדע לתת לעצמך ולא רק לחברים שתמצא זמן לתחביבים חדשים ותזכור אותנו לעולמים.

ברכה לחברה שעוזבת את העבודה

חברה יקרה! עבודתך המסורה לא תשכח במהרה את עוזבת – אך לנו קופסאות זיכרון משאירה לרגל המעבר נאחל לך שגם במקום עבודתך החדש תמשיכי להצליח ולגרום לכולם להרגיש טוב עם עצמם ושתהיי כתף תומכת ומשמעותית בכל פרוייקט ומשימה.

ברכה לחברה שעוזבת מקום עבודה

זו הייתה תקופה נפלאה למדנו להכיר חברה נפלאה תודה על כוס קפה שהכנת על מילה טובה שאמרת שטיפלת היטב בכל עסק ביש ששמרת סוד שלא סיפרתי לאיש אני בטוחה כי תצלחי בעבודה החדשה אבל תשמרי לי בלב מקום בבקשה מאחלת לך המון בהצלחה ותודה.

שאלות נפוצות על ברכות לסיום בעבודה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לסיום בעבודה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לסיום בעבודה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לסיום בעבודה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לדרך חדשה

ברכה לדרך חדשה

ברכות לסיום תואר

ברכה לסיום תואר

ברכות לשבועות

ברכה לשבועות

ברכות לסוף שנה

ברכה ללוח שנה

ברכה לגיל שנה | ברכה לגיל שנתיים

ברכה לגיל שנה ברכה לגיל שנתיים

ברכה לגיל 3 – 10

ברכה לגיל 3 עד גיל 10

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)