ברכות לדוד | ברכות לדודה

ברכות לדוד ולדודה - ברכה ליום הולדת לדודים האהובים

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות לדוד | ברכות לדודה

תמיד כיף בחברת הדודים שלנו

הארוחות המשפחתיות תמיד רועשות מידי, תודו בזה. הנכדים הצעירים צועקים יותר מידי, הנכדים הגדולים יותר מציקים אחד לשני והדודים – נשארים רגועים ביחס למצב. הם היו לפני לא הרבה שנים במצב שלנו – הם יודעים איך זה להיות ילד קטן ואפילו איך זה מרגיש גם להית נער.

 

 לכל אחד יש את הדוד או הדודה שתמיד נוח לבקש מהם עצות – האחים לא תמיד יבינו ולפעמים מביך לדבר על חלק מהדברים עם ההורים. ביום ההולדת של הקרוב המיוחד שלכם, חשוב שתגידו לו תודה על הרגעים שבהם היה שם בשבילכם והקשיב, הבין ותמך. בשביל לתת לכם קצת השראה, ריכזנו עבורכם ברכות לדוד או הדודה האהובים עלייכם. תהנו!

ברכה לדוד

ברכה ליום הולדת לדודה שלי

יום הולדת לדודה זוהי סיבה למסיבה דודה יש לי לתפארת ממתקים היא לי תמיד נותנת לך אגיש זר של איחולים שתמשיכי להיות אהובה כל החיים אושר ועושר יהיו מנת חלקך ובעבודה תרשם תרומתך אבל הכי חשוב כמובן שנוספה לך עוד שנה למניין

ברכה ליום הולדת של דוד

דוד חשוב ואהוב! יום הולדת הגיע ואיתו התשוקה לברך אותך בכל מה שקיים בבריאה: יופי ושמחה, בריאות ואהבה, טבע וחמלה וגם כסף… כי אם אין קמח וכו' יש אומרים, החיים הלכו… אוהבים אותך גם ממרחקים, האחיינים!

ברכה לדוד הכי יקר

מזל טוב לדוד הכי יקר שיש אתה הכי הכי שיכולתי לבקש דואג לי כמו אבא שני, מצחיק ואוהב תמיד נותן בשבילי את הנשמה ואת הלב אז תודה להורי שהביאוני עד הלום ודאגו לי לדוד שהוא חלום

ברכה לדוד

לדוד החביב עלי אדמות! מי יתן ותקבל בכל יום מינוי לרשימת ברכות שהברכות יתחדשו בחייך, כמו בעיתון ותראה בכל דבר בחיים את ההגיון שגופך יהיה בריא כמו שור הבר תמיד ולא תדאג לעולם לגבי העתיד

ברכה לדודה

לדודתי היקרה לליבי! אאחל לך שתהיי מאושרת בכל רגע שעובר עלייך שתשמחי בדברים הקטנים ותתרגשי מהם שכל משאלות ליבך יתגשמו לטובה והשלום ישכון בנפשך ותחושי בכל יום התחלה חדשה אוהבת אותך, האחיינית

ברכה לדוד ליום הולדת

לדוד היקר שלי! יום הולדתך מגיע שוב ואיתו הברכה שתמשיך להיות כל כך שמח, כל השנה כולה. שתצעד בסמטאות החיים בבטחה, מתוך אושר, עושר בריאות וכושר. אינשאללה תקח בקלות את מה שלא הולך 'חלק'. זה לא שווה את תחושת המחנק.

ברכה ליום הולדת של דודה

לדודה היקרה שלי, זכיתי בדודה שבלי סוף לי מעניקה, מפנקת ואוהבת בכל נשמתה. מאחלת לך שתקבלי את זאת אהבה פי שניים חזרה, שתהיי בריאה ואיתנה, שתגשימי את עצמך בכל צעד ושתחצי בחייך כל שעל. ברכתי היא לך מכל הלב עם חיבוק ענק ואוהב.

ברכה ליום הולדת 60 לדודה

לדודתי היקרה! מזל טוב לרגל יום הולדתך המרשים. שתמיד תהיה המאושרת בנשים. שקסם החיות לעולם לא יפוג מימיך. שתתלהבי ותתרגשי כמו ילדה מכל חגיגה וחכמת השנים תתגבר בך שבעתיים. שלכל מקום שתלכי תרדוף אותך הברכה ותשיג אותך, כך שתמיד תהיי ברוכה.

ברכה ליום הולדת לדוד

לדוד הגיבור והאהוב שלנו! ביום ההולדת לך אאחל שלא תפסיק לקוות ולייחל שתאהב את החיים כמו שהם – פשוטים ויפים ומלאים הפתעות. בקר, צהרים וערב תראה את החיים באור יקרות ולעולם לא תפחד מהבאות

ברכה לגיל 50 לדוד

דוד שלי היקר, היום אתה בן 50 לא רחוק היום בו לקחת אותי לימי כיף שבהם עשינו חיים משוגעים! אתה הדוד האהוב עלי, מרגיש שאתה אחי הגדול תמיד סמכתי עלייך וסיפרתי לך הכל מאחל לך שתמיד תישאר צעיר בנפשך ושתזכור שמבין כל האחיינים, אני הכי אוהב אותך!

ברכה ליום הולדת לדודה

לדודה היקרה שלי! שיהיה לך יום הולדת שמח ועטוף באור בהיר שתזכי בכל רגע את הסביבה הקרובה שלך להאיר שתביני את העולם הזה טוב יותר ותגשימי את משאלות לבך הכמוסות תקבלי במהירות את מה שאת רוצה ותרגישי תמיד אהובה ויפה

ברכה לדוד הכי יקר

דוד שלי היקר, אתה חוגג יום הולדת __ כבר, השנים חלפו מהר ואי אפשר בכל הטוב שלא להיזכר, איך אותי תמיד אתה מפנק ובכל האהבה מחבק. אני מאחלת לך את כל הטוב בעולם, שתהייה שמח ובריא כל הזמן. מזל טוב גדול לדוד שהוא הכל.

שאלות נפוצות על ברכות לדוד | ברכות לדודה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לדוד | ברכות לדודה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לדוד | ברכות לדודה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לדוד | ברכות לדודה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות למדריך | ברכות למדריכה

ברכה למדריך

ברכות לחמותי | ברכות לחמי

ברכה לחמותי ברכה לחמי

ברכות למנהל | ברכות למנהלת

ברכה למנהל

ברכות לזוגות

ברכה לזוג

ברכות לאח

ברכה לאח

ברכות לחתן | ברכות לכלה

ברכה לחתן וכלה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)