ברכות לתלמיד | ברכות לתלמידה

ברכות לתלמיד ולתלמידה ולילדי בית הספר לתחילת השנה

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות לתלמיד | ברכות לתלמידה

שנת הלימודים בפתח

שנת הלימודים מתקרבת והמתח בשיאו. התלוותם לבת התלמידה שלכם בקניית עפרונות, עטים זוהרים, טושים, ספרים ומחברות ועכשיו רק נשאר לחכות ששנת הלימודים תגיע. סיומו של החופש הגדול תמיד קשה לילדים האהובים עלינו וקשה שלא להבין אותם – החופש ממכר.

 לקראת תחילת שנת הלימודים אתם רואים שהבת שלכם דואגת מהעלייה בקושי של הלימודים ומהמפגש המחודש עם חברי הכיתה שכבר לא ראתה זמן מה. בשביל לעשות לה שמח על הלב בתקופה המתוחה הזאת חשוב שתכתבו לה ברכה מרגשת מהלב שתעזור לה לבוא חזקה יותר ליום הראשון של שנת הלימודים. בשביל לעזור לכם בתהליך ריכזנו ברכות יפות לתלמידים שיתנו לכם השראה. שיהיה לכם המון בהצלחה!

ברכה לתלמידה

ברכה ממורה לתלמידים

לתלמידים החרוצים והיקרים שלי! אני מביטה בכם כל יום בכיתה ומתפעלת מכל חכמה והברקה שאתם שולפים הלוואי שתגדלו להיות הכי חכמים שתתפרנסו בכבוד ותהיו גם עשירים בדעת, בהשכלה ובחברים טובים.

ברכה ליום הולדת לתלמיד

תלמיד יקר שלי! יום הולדת שמח, מלא בטנא ברכות כיף ללמד אותך וגם אני מחכים ממך – לא פחות שתמשיך להשקיע ולתת את כל כולך את פירות הצלחתך כבר רואים ונמשיך לראותם עוד יותר ככל שחייך מתקדמים.

ברכה לקבלת תעודת הצטיינות

הצלחה דורשת כל כך הרבה דברים התמדה, סבלנות, להישאר כשאחרים מוותרים אמונה בעצמך במה שאתה יודע לעשות הבנה שצריך לתת הכל בכל הכוחות ואת כל זה ועוד יש לך איש יקר לכן מגיע לך תעודת ההצטיינות הזו הכי שאפשר.

ברכה לשנת לימודים חדשה

עוד שנה בפתח דלת נסגרת שער נפתח ילדים מגיעים לבית הספר עם בגדים חדשים תלמידי כיתה א' אמרו שלום לגן הילדים לכולכם שתלמדו להיעזר ולעזור להנות ממעופה של ציפור להקשיב למורה וללמוד בהנאה ושהצלצול ישמיע את קולו לרוץ להפסקה מאחלים לכם שנת לימודים פורייה.

ברכה לתלמידים

בתחילתה של שנה שלוחה לכם ברכה מאחלים לכם שתהנו מלימודכם שתדעו להגשים חלומות במחברות החדשות שתכירו חברים חדשים שתשמרו על קשר עם הוותיקים מאחלים לכם המון הצלחה שלווה וברכה שתזכרו את המשפט שכל הזורע בדמעה קוצר ברינה בסיומה של שנה.

ברכה לטיול שנתי

לטיול השנתי יצאנו וכיף גדול לראות את כולנו הלוואי שנדע במסלול הזה רק אהבה הרגשה טובה, ללא פקקים המשרים מועקה שהנהג יסע היטב על האספלט ונגיע למחוז חפצנו לחיים טובים ובשלווה לאט לאט.

ברכה לסיום הלימודים יב

כבוד גדול מגיע למי שסיים את בית הספר – 12 שנים של שיעורים – זה לא פשוט, אבל בסדר. עכשיו אתה צועד לדרך חדשה בחיים והלוואי שכל יום תתענג על זכרונות הנעורים. שתתבגר יפה ותהפוך לאיש משמעותי ומיוחד ותבנה לעצמך חיים שלווים, כך שתמיד תהיה מאושר.

ברכה לכיתה ב

לרגל העליה לכיתה השניה, אברך אותך שתצליח גם בזו השנה – בכל המקצועות וגם בחיי החברה. שתרווה נחת את ההורים והמורים, ושתזכה לנצח תמיד בכל המשחקים. אוהבים אותך ומאמינים בך בכל הלב!

ברכה לסיום בית ספר יסודי

לרגל סיום בית הספר היסודי, נאחל הצלחה בחטיבה העליונה. שההתבגרות תעלה יפה ותוסיף בלב תבונה, ושהלימודים יהיו עם הרבה הנאה. והלוואי גם יפרחו חיי החברה – וכל הפסקה תתמלא במשחק טוב, צחוק ובדיחה.

ברכה לתלמיד ממורה

תלמיד יקר הסתיימה השנה זה מכבר נהניתי לקרוא את שיעורך שנכתבו כיאה לנער בגילך הקשבתי לדיבורים שלך בהפסקה דאגתי לך דאגה קטנה וגדולה מאחל לך המון הצלחה בלימודים ובכל התחומים שתפגוש מלא חברים ותכיר גם חברים ישנים שלכל שאלה תהיה לך את התשובה.

ברכה לשנת לימודים מוצלחת

שתהיה שנת לימודים מוצלחת עד בלי די הלוואי שכל השיעורים יהיו מובנים, ואם אפשר – גם קלים ופשוטים. שנקצור כולנו ציונים מעולים, בכל המקצועות, המגמות והתחומים. החכמה היא בשבילנו, אך על הדרך – נעשה גם נחת להורים.

ברכה לתלמיד מצטיין

לתלמיד הכי טוב בכיתה אנחנו שולחים לך שפע של ברכות לרגל הצטיינותך אתה תמיד משקיע בלימודים ולא שוכח לפנות זמן גם לחברים לוקח את עצמך ברצינות ומביא תוצאות מדהימות מאחלים לך שתמשיך בדרככך המוצלחת ושתביא להורים שלך הרבה מאוד נחת.

שאלות נפוצות על ברכות לתלמיד | ברכות לתלמידה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לתלמיד | ברכות לתלמידה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לתלמיד | ברכות לתלמידה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לתלמיד | ברכות לתלמידה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לידיד | ברכות לידידה

ברכה לידיד ברכה לידידה

ברכות לחתן | ברכות לכלה

ברכה לחתן וכלה

ברכות לסטודנט | ברכות לסטודנטית

ברכה לסיום תואר

ברכות לעובד | ברכות לעובדת

ברכה לעובד

ברכות לגבר

ברכה לגברים

ברכות לדוד | ברכות לדודה

ברכה לדוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)