ברכות להולדת הנכד | ברכות להולדת הנכדה

ברכות להולדת הנכד | ברכות להולדת הנכדה

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכות להולדת הנכד | ברכות להולדת הנכדה

כיף להיות סב(ת)א!

לסבים וסבתות יש את כל אותן הפריווילגיות שלא היו להם כשהם היו הורים. הם יביאו את הממתקים הלא בריאים ואת המתנות היקרות ויפנקו את הנכדים בהמון המון אהבה. כניסתו לעולם של ילד חדש היא מאורע מרגש במיוחד עבור הסבים והסבתות והעולל הקטן ממיס את ליבם עוד לפני שנבחר לו שם.

 

 בין אם מדובר בחבר קרוב, באח ואפילו בשכן – נתינת ברכה לכבוד לידה של נכד היא תמיד משמחת ונעימה. מסתבכים בכתיבת הברכה? במיוחד בשבילכם כתבנו ברכות יפות שיוכלו לסייע לכם בתהליך. שיהיה המון מזל טוב ובהצלחה!

ברכה להולדת הנכד

ברכה להולדת נכד

יום הולדת שמח לנכדי היקר ילד מופלא ומלא בקסם כל כך מיוחד תודה לך על כל הנחת שאתה יוצק לתוך חיי אתה אושר אמיתי עבורי והלוואי ותמשיך להיות כה נהדר לצמוח בביטחון ולחשב דרכי חייך מתוך דעת ותבונה.

ברכה להולדת נכדה

לרגל הולדת הנכדה החדשה אותך נברך שבזכותה יבוא הטוב והאושר לביתך טהורה ותמה – תביא הנכדה לביתך את השמחה שכל חיוך שיפציע מפניה יאיר את הבית באור ושתצמח ותביא אל העולם את כל מה שקשור בטוב.

ברכה לנכד ראשון

נכד ראשון הגיע למשפחה וההתרגשות היא כל כך גדולה אין מישהו במשפחה שאת ליבו זה לא משמח עכשיו כולם יהיו עם התינוק ויגידו ״ברוך הבא אורח״ התינוק הולך להכניס כל כך הרבה אור וטוב בטוחים שבתוך שניה אתם הולכים אותו לאהוב שההורים יגדלו אותו בנחת ובשלווה ושתמיד יהיה בחיק המשפחה.

ברכה לנכדה שנולדה

אני רואה אותך עטופה במלמלה ורודה גופך רך כנוצה ברכות שלוחות לי אלייך מביטה בכחול של עינייך מאחלת לך את כל הטוב שבעולם הפכת את היום הזה למושלם שמאחלת לך את כל הטוב שמאחלת לעצמי ברוכה הבאה לעולם שלנו נכדתי.

ברכה לסבתא חדשה

בין רגע הפכה האמא לסבתא כמה טוב לראות את הדור השלישי יהי רצון שבכל רגע בנכד תשמחי שתזכי לגדלו ביחד עם ההורים ותבנו לו חיים הכי מאושרים מתוך אמונה וכבוד לגדולים שיבין שהעולם לא שייך רק לצעירים.

ברכה מסבתא לנכדה ראשונה

לנכדה המתוקה שלי! את הרגע בו יצאת אל אוויר העולם לעולם לא אשכח… כמה שחיכיתי שהוא יגיע! הנכדה הראשונה שלי, בזכותך הפכתי מאמא לסבתא! האור שאת מביאה אל העולם נדיר, ואותך כולם כבר רוצים כבר להכיר. מאחלת לך חיים מדהימים, ויודעת שבורכת בהורים מדהימים.

ברכה לסבתא להולדת הנכד

אנו נרגשים ממש זכית לנכד חדש שתהיה לך המון ברכה ותזכי ממנו לנחת ושלווה שתוכלי להנות מחיוך על הפנים לשמוע צחוק של ילדים שתזכי לעוד נכדות ונכדים שתהני מהם עד מאה ועשרים ובעיקר מאחלים בהצלחה בכל המעשים ובשמחתך הגדולה משתתפים.

ברכה לסבתא להולדת הנכדה

את בטח כה נרגשת נולדה לך נכדה חדשה בטח את מאושרת נאחל לך סבתא יקרה שתלמדי מהי אהבה שתכירי היטב את הנכדה שתדעי לעזור מתי שצריך בשמחה לתת את כל הנשמה שתעריכי מחדש לילות ללא שינה ולתת חיבוק ונשיקה מאהבה

ברכה להולדת הנכד

לרגל הולדת הצאצא החדש, אאחל שתרווה נחת ממנו ומכל יוצאי חלציך, ותזכה לראות בחופתם ובמעשיהם הטובים. שיפרח הצאצא לנגד עיניך ויגרום ללבך לרחף בגאווה, כך שלא ימוש החיוך מפיך בכל אשר תלך.

ברכה להולדת הנכדה

לנכדתי החדשה שזה עתה נולדה מזל טוב, ברוכה הבאה לעולם הנפלא הלוואי שתגדלי להיות מוכשרת ואהובה על הבריות, החברים וכל המשפחה שתצמחי לגובה גשמי ורוחני ואל תשכחי לפעמים, לבקר גם אותי 🙂

ברכה להולדת הנכדה הראשונה

נכדה ראשונה, אוללה! שמחה, ששון וצהלה לרגל הולדתה נברך אתכם שתזכו לגדלה מתוך אהבה ללא מחסור בדבר ושלא תדעו שבריר של צער שתפרח ותהיה לנערה נאה ובבוא היום תבנה את ביתה מתוך אושר, בריאות וחמלה.

שאלות נפוצות על ברכות להולדת הנכד | ברכות להולדת הנכדה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות להולדת הנכד | ברכות להולדת הנכדה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות להולדת הנכד | ברכות להולדת הנכדה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות להולדת הנכד | ברכות להולדת הנכדה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכה לגיל 60 – 69

ברכה לגיל 60 עד גיל 69

ברכות לפני ניתוח

ברכה לפני ניתוח

ברכה לגיל 17

ברכה לגיל 17

ברכות לסוכות

ברכה לסוכות

ברכות לסוף שנה

ברכה ללוח שנה

ברכות לשנה החדשה

ברכה לראש השנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)