ברכות לסיום קורס

ברכות לסיום קורס קצינים בצבא למפקד ולסיום טירונות

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכות לסיום קורס

תקופה מיוחדת במינה

בקורס ניתנת לנו הזדמנות מיוחדת ללמוד תחום עניין שאף פעם לא היה לנו פנאי בזמן או מחשבה לעסוק בו. מדובר בתקופה בה אנחנו מתמקדים בעצמנו וברצונות שלנו ומאפשרים לעצמנו להתפתח בתור בני אדם. כבר תקופה ארוכה שדחפת את החבר הכי טוב שלך ללכת לקורס מסוים ונראה שהוא מאוד נהנה ממנו.

 עכשיו כשהקורס לבסוף נגמר, חשוב שתשמח בשמחתו ותעודד אותו להמשיך ולהשתמש ביכולות החדשות שצבר. בשביל לעזור לכם בכתיבת הברכה המושלמת, כתבנו עבורכם ברכות יפות לסיום קורס מהן תוכלו לקחת השראה. מאחלים לכם בהצלחה והמון מזל טוב!

ברכה לסיום קורס

ברכה לסיום קורס שוטרים

מי יתן ותמיד תשמור על אזרחי ישראל מתוך אהבה והוקרה ותהיה למופת, למשל ולשנינה. שתזכה להיות השוטר המצטיין בישראל ובזכותך העולם יהפוך – לטוב הרבה יותר.

ברכה לסיום קורס בעבודה

לרגל סיום הקורס מטעם העבודה, אברך אותך שבכל פניה אליה תפנה – תפגוש את ההצלחה. שהקורס יהיה לתועלת ויביא לך פרנסה טובה ותזכה להמשיך וללמוד עוד דברים מעניינים שיקדמו אותך בחיים.

ברכה למפקדת לסיום קורס

למפקדת מספר אחת, כל רגע ביום הקשחת אך ערכים ודרך ארץ בליבנו הפרחת. היית לאורך כל הדרך קשוחה ומאתגרת, אך את אהבתך תמיד הרגשנו לתפארת. את טובה בתפקידך, את מוכשרת ויוצאת דופן ואנחנו מאחלים לך הצלחה בכל מישור ובכל אופן.

ברכה למפקדת לסיום טירונות

הקשב המפקדת המהממת, הגעתי בשוק, קצת מבוהלת ואז ראיתי אותך לעברי מתקדמת, אמרת "שלום מחלקה, אני המפקדת", נרגעתי קלות הרגשתי משוחררת, רציתי לומר לך שמבלי שתדעי את מצב רוחי את מרוממת. סיימנו עכשיו וצריך להיפרד, זה בלב דיי כואב, רציתי שתדעי, מעריכה ואוהבת – מכל הלב ♥

ברכה לסיום קורס מכים

חודשים ארוכים של ציפייה לשרוך המיוחל ולתפקיד הנחשק הגיעו לקיצם, אנחנו מקווים שאתה מרגיש מסופק. להיות מ״כ בצבא זה תפקיד מלא באחריות אבל אין לנו ספק שאתה תעשה את הכל על הצד הטוב ביותר, מבלי לשכוח את רוח השטות מאחלים לך הנאה מהעשייה ושירות משמעותי ומאתגר אוהבים ומצפים להמשך דרכך אחרי שתגזור את החוגר.

ברכה לסיום קורס בצבא

הגיע הרגע ואתה כה מאושר סיימת קורס שהתחלת לא מכבר נאחל לך איחולים רבים אנו בשמחתך שמחים שתדע לממש את לימודיך ולהצליח בכל מעשיך שתדע להיעזר וגם לעזור חשוב גם לדעת לשאול זאת תזכור שתתקדם בתפקידים בצבא שתביא גאווה לכל המשפחה.

ברכה למפקדת לסוף קורס

הקשב המפקדת! פתחי שעון – 30 שניות, הגיע סוף הקורס ולך רצינו להודות, על כל הטרטורים, האתגרים, הצעקות אך גם על שהיית פה בשבילנו בשעות הכי קשות. ועכשיו, לפני סיום, את בטח בנו גאה, שתדעי שבשבילנו את מקור להשראה.

ברכה לסיום קורס קצינים

לרגל סיום הקורס – גאים בך מאוד, קצין שלנו גיבור מי יתן ותתקדם הלאה בסולם הדרגות תעפיל בלי שום קושי אל פסגת ההצלחות ותמיד תהיה חזק, בריא ומלא חלומות והגשמות.

ברכה לסיום קורס לימודים

לרגל סיום הקורס, אברך אותך שכל הידע שצברת – יהיה לתועלת ותאיר את העולם בחוכמתך המיוחדת.שתזכה גם להצלחה רבה בתחומי החיים האחרים. פשוט מה שתבקש – תקבל ממרומים בלי עכבות וללא מעצורים.

ברכה למורה לסיום קורס

מזל טוב לרגל סיום הקורס! אברך אותך שכמו שסיימת את הקורס הזה, כך תזכה ללמוד ולסיים כל תחום שתרצה בעולם. שתהיה בטוח בעצמך תמיד ותעשה רק מעשים טובים שישפיעו על העולם שפע אור וברכה וגם בחייך תראה רק הצלחה בכל תחום ועניין; פרנסה, חיי אהבה, חברים ומשפחה.

ברכה לחיילת שסיימה קורס

חיילת יקרה הגעת ליום מאושר חיילת אהובה סיימת קורס כבר מאחלים לך באהבה שתדעי לקיים ולא רק ללמוד שתביני שלימודים זו חובה שתדעי לתת כבוד ולהשתמש בידע בהצלחה מאחלים שתיישמי הכל באושר ועושר שתדעי מהו יושר המשיכי להצליח בחיים עם חיוך על הפנים.

ברכה לסיום טירונות

היה קשה ומלא אבק אבל כמו גיבור סיימת תמיד ידענו שאתה חזק הטירונות נתנה לך סיפוק והגשמה ולך נאחל שתמשיך גם את השירות בהצלחה תתמיד, תתגבר, ותביא את כל כולך כי זה מה שאתה – שחקן של נשמה.

שאלות נפוצות על ברכות לסיום קורס

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לסיום קורס לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לסיום קורס שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לסיום קורס שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לחג הקורבן

ברכה לחג הקורבן

ברכה לגיל 16

ברכה לגיל 16

ברכה לגיל 30 – 39

ברכה לגיל 30 עד גיל 39

ברכות לפני ניתוח

ברכה לפני ניתוח

ברכות לשחרור

שחרור מהצבא

ברכה לגיל 19

ברכה לגיל 19

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)