ברכות לכיתה א

ברכות לעולים לכיתה א - בהצלחה כיתה א ושנה טובה

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכות לכיתה א

התחלה של תקופה ארוכה ומשמעותית

כבר ביום שבו הגיעה לעולם, הקטנה שלכם עשתה לכם טוב על הלב. היא תמיד הייתה ילדה טובה, אדיבה ומצחיקה למדיי. אחרי שש שנים עמוסות, משמעותיות ומיוחדות סוף סוף הגיע הרגע שלה לעלות לכיתה א'. 

 

מדובר בהזדמנות מצוינת להגיד לה עד כמה אתם אוהבים אותה ולהסביר לה על התהליך המיוחד שהיא הולכת לעבור בשנים הקרובות. אמנם את הברכה היא לא בהכרח תצליח לקרוא בכוחות עצמה – אבל מדובר באירוע מיוחד ובמזכרת שתוכל לשמור לעוד הרבה שנים. בשביל לעזור לכם בניסוח הברכה כתבנו עבורכם כמה ברכות יפות לכיתה א'. תהנו!

ברכה לכיתה א

ברכה לילדי כיתה א

אתם בוודאי מתרגשים לכיתה א אתם עולים עזבתם את גן הילדים תיק חדש התחלה חדשה ממש תלמדי לשחק בהפסקות עם חברים להקשיב למורים ומורות לדעת להתגבר על רצונות יהיו לכם משאלות אחרות תהיו תמיד מוקפים חברים וחברות תזכרו שתמיד כל ההתחלות קשות.

ברכה לסיום כיתה א

לרגל סיום הכיתה הראשונה שתמשיך לצמוח כמו אילן שתבנה את עצמך כמו בניין תהפוך למגדל של אור ותגשים בכל יום את הכישרון אין כמוך, ילד חכם ומתוק אבל אנא, אל תשכח מידי פעם לשחק, להשתובב ולעשות צחוק.

ברכה לילד בן 5

חמש שנים עברו חמש שנים חלפו די הזמן להשתולל די לשבת בטל הגיע הזמן להכיר חברים חדשים כמו מחברות ומורים מותר לך לרקום חלומות ולשקוע בים מחשבות כי עוד תתחיל דרך חדשה שלא תמיד קלה מאחלים לך בהצלחה במשימה באהבה.

ברכה למורה לכיתה א׳

למורה הכי צעירה ומגניבה בבית הספר! מאחלים לך הצלחה רבה בדרך החדשה, עם המורים ועם התלמידים שאיתך בכיתה אנחנו בטוחים ללא ספק שכולם שם יתאהבו בך בשניה ומבלי שתשימי לב את תהפכי להיות המורה האהובה מאחלים לך נחת וסבלנות רבה שהזמן יעבור בכיף עד החופשה הגדולה.

ברכה קצרה לכיתה א

בסיום גן חובה אתם מתחילים לעולם של הגדולים תיק קלמר ומחברת חדשה להקשיב לשיעורים לשחק בהפסקה שתמיד תהיו מוקפים בחברים שולחים לכם ברכה בהצלחה בדרך החדשה ואל תשכחו תמיד לשאול כמו צמח שאסור לו לנבול כך תדעו תמיד את התשובה מאחלים לכם בהצלחה תהיו תלמידים טובים בבקשה.

ברכה לתלמידי כיתה א

לתלמידים הנרגשים שאותם אנחנו אוהבים ברכות לרגל כניסתכם בשערי בית הספר מי יתן וכל החיים לא תפסיקו ללמוד שתחכימו ותהיו תמיד סקרנים לדעת ועוד ועוד ולהצליח בכל תחומי החיים ולזכור, לפני הכל, שאין כמוכם, חמודים!

ברכה לילד העולה לכיתה א'

ילד שלנו, לפני רגע נפרדת מהגן, עברה שנה, אתה כבר בוגר, ותכף עולה לכיתה הראשונה. עם ילקוט חדש ובו קלמר, מחברות וספרים, תצעד נרגש לבית-הספר לפגוש חברות וחברים. בו תלמד לקרוא, לְחַשֵׁב וגם לכתוב, נאחל לך שתהיה תלמיד חרוץ, חכם וטוב.

ברכה לילד שעולה לכיתה א'

איזו התרגשות לכיתה א' לעלות, לכבוד זה נאחל לך את כל הברכות, שתהייה שנה מאתגרת ושמחה, של לימודים מעניינים ללא הפסקה. שתכיר חברים חדשים וטובים, שתלמד איך רושמים את שמך המדהים. התיק הקטן בילקוט גדול מתחלף, זה הזמן לומר – שלום כיתה א'.

ברכה לעולים לכיתה א

לילדים החמודים שהופ, הפכו בין רגע לגדולים לרגל עלייתכם לכיתה א' נאחל לכם שתמיד תאהבו ללמוד ותצליחו להבין את המורות והמורים היטב שלא תתביישו לשאול שאלות ותעשו חיל בכל לימודיכם מאמינים בכם מאוד!

ברכה קצרה לכיתה א

ברכה קצרה לכיתה א

ברכה לילדה שעולה לכיתה א

לילדה הכי מתוקה בסביבה! מזל טוב לרגל עלייתך לכיתה הראשונה בבית הספר הכניסה לכיתה א' ריגשה אותנו מאוד ורק לברך אותך רצינו: שתצליחי היטב בכל המקצועות שתלמדי תביני היטב את דברי המורות והמורים ובבית ילך לך בקלות עם הכנת השיעורים

ברכה לכיתה א

לכבוד העליה לכיתה הראשונה בבית הספר נברך אותך שתקח כל יום מחדש ותעשה ממנו מטעמים שתלמד את כל הדברים הנכונים ותהיה החכם שבחכמים שהחברים יאהבו אותך בלי בעיות ושתהיה חביב המורים והמורות.

שאלות נפוצות על ברכות לכיתה א

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לכיתה א לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לכיתה א שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לכיתה א שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות למסיבת רווקות

ברכה למסיבת רווקות

ברכות לסוכות

ברכה לסוכות

ברכות לברית | ברכות לבריתה

ברכה לברית מילה

ברכות להולדת הבת

ברכה להולדת בת

ברכות לפני ניתוח

ברכה לפני ניתוח

ברכות להצלחה בטסט

ברכה לפני טסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)