ברכות ליום הולדת

ברכות ליום הולדת - ברכה עמוקה ומרגשת ליום הולדת מהלב

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכות ליום הולדת

יום מיוחד במינו

יום ההולדת של אדם קרוב אלינו הוא הזדמנות מצוינת להוקיר תודה על התמיכה, האהבה, ההכלה והצחוק שהכניס לחיינו מן היום הראשון שנכנס לחיינו.

בין אם מדובר באב, בן, אם או חברה טובה – ברכה מקסימה יכולה תמיד להוסיף לחגיגיות האירוע, ליוקרת המתנה ולאושרו של האדם האהוב עליכם.

איך כותבים את הברכה המושלמת?

בתהליך כתיבת הברכה מומלץ לפנות זמן ולחשוב על הקשר שלכם עם חתן השמחה, על האירועים המיוחדים שעברתם יחד ועל הייחודיות של הקשר שלכם לעומת קשרים אחרים. בשביל לעזור לכם בכתיבת הברכה, ריכזנו עבורכם מגוון ברכות יפות מהם תוכלו לקחת השראה. בהצלחה!

ברכה ליום הולדת

אז כדי לעזור לך במציאת הברכה המושלמת ליום ההולדת,
נצטרך שתענה על אחת משתי השאלות הפשוטות הבאות:

1. אז מי חוגג יום הולדת ?

ברכה ליום הולדת לאמא

ברכה ליום הולדת לאבא

ברכה ליום הולדת לסבא

ברכה ליום הולדת לסבתא

ברכה ליום הולדת לאח

ברכה ליום הולדת לאחות

ברכה ליום הולדת לחבר

ברכה ליום הולדת לחברה

ברכה ליום הולדת לבעלי / אשתי

ברכה ליום הולדת לבן

ברכה ליום הולדת לבת

ברכה ליום הולדת לבן זוג

ברכה ליום הולדת לבת זוג

ברכה ליום הולדת לבן דוד

ברכה ליום הולדת לדוד / דודה

ברכה ליום הולדת לנכד / נכדה

ברכה ליום הולדת לילד

ברכה ליום הולדת לאחיין

ברכה ליום הולדת לאהוב / אהובה

ברכה ליום הולדת למנהל

ברכה ליום הולדת לבוס

ברכה ליום הולדת לחמי / חמותי

ברכה ליום הולדת לגיסי / גיסתי

ברכה ליום הולדת לידיד / ידידה

2. אז לכבוד איזה גיל חוגגים ?

ברכה לגיל שנה - שנתיים

ועוד ברכות כלליות ליום הולדת

ברכה לאדם מיוחד

אתה אדם מיוחד אוהבת אותך כמו שוקולד אתה יודע שאתה הכל בשבילי עושה הכל למעני אאחל לך שתמיד תישאר כאן בשבילי שתצליח בכל המעשים תתקדם בעבודה תדע להנות מריח של פרחים תקשיב בנחת לקול הציפורים תדע להנות מרגעים פשוטים תזכה להמון שנים עד מאה ועשרים.

ברכה ליום הולדת מהלב

ליבי עתה כה נרגש יש לכך סיבה טובה ממש חגיגת יום הולדת היא לא סתם חגיגה עובדה שנוספה לך עוד שנה לך שלוחים צרור איחולים אושר ועושר כל החיים המשך להצליח בכל מעשיך להיות אהוב על חבריך זוהי ברכה מלב רוגש ואוהב.

ברכה ליום הולדת קצרה ויפה

המון מזל טוב ויומולדת שמח והלוואי שתמיד הכול יהיה סביבך פורח צרור של איחולים ואין סוף חיבוקים שהלב יתמלא באושר ושמחה ושתמיד תהיה מוקף בחברים ואהבה.

ברכה ליום הולדת שתרגש

יום הולדת שמח לך אהובה אני ממש נרגש נשמה מכין לך אחלה מסיבה עם חומוס ופיתה חמה מאחל לך שתמיד תהיי מאושרת שתתלבשי כמו גברת ותחיי עוד המון שנים עד מאה ועשרים שתדעי לעזור לאחרים ללמוד דברים חדשים ולהשאיר אנשים מרוצים.

ברכה רוחננית ליום הולדת

יום הולדת זה זמן רוחני ולכן אברך שתזכה להרגיש את מה שמעבר להתפתח נפשית, לגלות את התדר לעשות מה שנכון לך ולא להיות מושפע מכל מה שזז בסביבה לדעת בבירור שאת יעודך אתה מגשים כל יום מחדש, לא משנה מה אומרים.

ברכה רשמית ליום הולדת

יום הולדת שמח, נאחל לך בחייך הרבה הצלחות ושפע ברכות. שתהייה בריא ותזכה לאריכות ימים, עד 120. שתשמור תמיד על יושר ועל כושר ותזכה להרבה רגעים של אושר. עשייה פורייה ופרנסה טובה, מזל טוב ואנשים לאהוב. מאתנו בהערכה רבה.

ברכה פשוטה ליום הולדת

יום הולדת שמח הדלת פתוחה לכל אורח כף אל כף נמחא ונחייך בשמחה נוסיף עוגה טעימה וממתקים נהדרים נאחל לך חיוך על שפתיים אהבה עד השמיים מזל טוב לך אהוב יום הולדת זהו יום חשוב נאחל לך באהבה כי בסך הכל נוספה לך עוד שנה.

ברכה ליום הולדת מרגשת

ליבי כה נרגש היום ממש את חוגגת יום הולדת את בחורה לתפארת מאחלת לך חיים טובים שתחיי עד מאה ועשרים שתהני מלשמוע קולות של חיות שלא תעברי בחיים תהפוכות שתדעי ללכת בשבילים לטפס על ההרים ולזכור שאת צועדת בדרך חדשה דרך נכונה.

ברכה ליום הולדת לאדם מיוחד

אור בשמיים ושמש זורחת ליבי מתרונן הגינה פורחת מה מיוחד ביום הזה הציפורים מצייצות העולם עולז שכזה יום הולדת לאדם מיוחד כזה אפשר למצוא רק אחד תמיד עוזר לאחרים ולבני המשפחה בלי לבקש כל תמורה בסבלנות ואהבה מקשיב לכל בקשה אין כמוך בעולם זאת יודעים כולם.

ברכה מוזיקלית ליום הולדת

לאהוב שיר ומנגינה זוהי מתנה נפלאה אתה רוקד לצלילי השיר גם כאשר יש לך עבודה למכביר דו ורה ומי הם לך חברים אתה מנגן במספר כלים מה אתן לך ליום ההולדת זוהי צריכה להיות מתנה מיוחדת לאחר מחשבות והתייעצויות רבות לך אתן באהבה שיר במתנה.

ברכה מהלב ליום הולדת

יום הולדת מתרחשת פעם בשנה והלב מתפוצץ מרוב אהבה וברכה אחת קצרה ברצוני לברך שיהיה לך שפע כוח, בריאות והגשמה, כסף, חמלה ואהבה. כל מה שיעשה לך נעים – שיהיה לך פשוט ככה. הכל בכל מכל כל.

ברכה ליום הולדת

יום הולדת פעם בשנה חוגגים, כמספר השנים על כיסא מניפים. איחולים וברכות ממשפחה וחברים ואת היום בחגיגות וריקודים מעבירים. שתהייה זאת התחלה של שנה מופלאה, מלאה בטוב והגשמה, אהבה, זוגיות ושפע פרנסה וכמובן בריאות – הברכה הכי חשובה.

שאלות נפוצות על ברכות ליום הולדת

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות ליום הולדת לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות ליום הולדת שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות ליום הולדת שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לראש השנה

ברכה לשנה החדשה

ברכות לחג המולד

ברכה לחג המולד

ברכות ליום המורה

ברכה ליום המורים

ברכות לתפקיד חדש

ברכה לעבודה חדשה

ברכות לדרך חדשה

ברכה לדרך חדשה

ברכה לגיל 3 – 10

ברכה לגיל 3 עד גיל 10

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)