טיפים לכתיבה ברכה להולדת בת בכורה

הולדת הילד הראשון, בן או בת, פתאום הופכת אנשים לחדשים – להורים. לפני כן לא היינו הורים ופתאום כן. כאשר מישהי החשובה לכם ילדה את הבת הבכורה, ללא ספק תרצו להשתתף בשמחתה באמצעות ברכה.

האזינו לכתבה

אם אתם או אתן לא מאוד מנוסים בכתיבת ברכות, יתכן שתגלו שמול הדף המילים נעלמות וקשה להביע את מה שמרגישים. הטיפים הבאים לכתיבה ברכה לרגל לידת הבת הבכורה, יעזרו לכם.

טיפים לכתיבה ברכה להולדת בת בכורה

1.    כך תיכנסו לאווירה

על מנת להיכנס למוזה, תוכלו להיעזר בכמה דרכים להיכנס לאווירה נכונה. לדוגמא, הציבו מול העיניים תמונות של תינוקות. תוכלו להיעזר לשם כך באינטרנט או לפתוח אלבום תמונות. אם יש לכם על המקרר מגנטים לבריתה שקיבלתם פעם, התסכלו בהם, היזכרו בבריתות שהייתם. עצמו את העיניים וחשבו מה הייתם רוצים לומר באופן אישי לתינוקת שנולדה ויצאה לאוויר העולם. הרבה אנשים ירגישו שבשלב הזה מילות הברכה נובעות מהם כמו ממעיין. אם זה עדיין לא קרה, אתם מוזמנים להמשיך לטפים הבאים.

2.    בחרו ציטוט משירי ילדות קלאסיים

על מנת לכתוב ברכה יפה להולדת בת בכורה, תוכלו להתחיל עם ציטוט משירי ילדות קלאסיים. זו יכולה להיות שורה מרגשת או בית מהשיר. ברגע שתתחילו לכתוב אם שם היולדת ולהמשיך עם הציטוט, המשך הברכה יכול להגיע מאליו. יתכן שתחליטו כי מלבד הציטוט תרצו להוסיף כמה מילים נוספות מהלב. אם המילים הללו עדיין אינן יוצאות מהלב אל הדף, אנא המשיכו אל הטיפים הבאים.

3.    דמיינו את היולדת הטרייה בתור אם

ההתרגשות של כל אם בלידה ביתה הבכורה רבה מאוד. תוכלו לנסות לבטא את השתתפותכם בהתרגשות הזאת, וזה תמיד מתקבל בברכה. אפשרות נוספת היא לדמיין את היולדת הטרייה בתור אם. בטאו את בטחונכם בכישוריה כאם, כיצד היא תגדל את ביתה לתפארת ואיך את תטפל בה ותדאג לכל מחסורה. תוכלו לרדת לפרטים או להסתכל על הדברים ממעוף הציפור. אם אתם מכירים אנקדוטות מתקופת ההיריון, תוכלו לציין אותם בברכה. זה הופך את הברכה לאישית מאוד וייחודית ביותר.

4.    קצרים בזמן? בדקו אתרי ברכות 

אתם לא הראשונים ולא האחרונים שמחפשים טיפים לכתיבת ברכות. אם אתם קצרים בזמן ועדיין ההשראה מבוששת לבוא, תמיד תוכלו לבדוק אתרי ברכות או המלצות שאחרים כתבו. על בסיס ברכות אמיתיות של אנשים אמיתיים, שנכתבו לרגל לידת בנות בכורות או בנות בכלל, תוכלו להמשיך עם הברכה שלכם. ברגע שישנו "שלד" של ברכה מוכנה, קל למדי להלביש אותה עם קישוטים אישיים.

5.    הצעות לקישוטים אישיים במילים

כדי לקשט את הברכה עם מילים אישיות, תוכלו להתמקד למשל בתאריך הלידה ובשעת הלידה. תוכלו לציין אם היום בשבוע ולאחל כי זה יהיה יום מבורך, שילווה את הילדה והאם בטוב ובשפע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)