ברכות להולדת הבת

ברכות להולדת הבת - מזל טוב ללידה של בת בכורה, שניה ועוד

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכות להולדת הבת

תקופה מרגשת ומבלבלת

הרגשות שמלווים ללידה הם מעורבים ומבלבלים. הם כוללים התרגשות והתלהבות לצד חרדה מתמשכת. לידה ובעיקר כשמדובר בלידה של ילד ראשון היא מבלבלת, מפחידה ומרגשת במיוחד. חשוב בתקופה הזאת לגרום לאם להרגיש שאנחנו פה בשבילה בכל קושי, התלבטות או חשש שיעלה לה במהלך הדרך.

 

 דרך מצוינת להביע את תחושות הקרבה העמוקה לאמא הטרייה היא להביא לה ברכה מקסימה שכתובה מהלב. בברכה תוכלו להתייחס לתכונות המיוחדות שלה שיהפכו אותה לאמא מקסימה, לחוויות שעברתם פעם ואפילו למחשבות שעולות לכם בנוגע לעתיד. מוזמנים להיעזר בברכות שהכנו עבורכם בשביל לקבל קצת השראה. תהנו!

ברכה להולדת בת

ברכה להולדת הבת הבכורה

להיות הורים לבת זה לא כמו שאתם חושבים בהתחלה זה נראה קל אבל הדברים אחר כך מסתבכים וצריך ללמוד לעשות קוקיות ולקנות רק שמלות מסתובבת אבל זה גם הכיף הכי גדול שיש שמחים אתכם ובטוחים שהיא תהיה הילדה הכי נפלאה שאפשר לבקש.

ברכה להולדת בת

מזל טוב להולדת הבת החמודה! מי יתן ותזכו לגדלה לחיים יפים ובשלווה. שתקבלו ממנה נהרות של אהבה ובכל יום ויום שעובר – תהנו לחנכה. שתפרח להיות אשה מעולה, נהדרת מכל הבנות והבנים. טבעי שכך יהיה, יש לקטנה זוג הורים מדהימים.

ברכה להולדת בת שניה

לזוג הורים הנפלא, לפני שנייה הייתה לכם רק ילדה ועכשיו מבלי ששמתם לב הצטרפה עוד אחת למשפחה אולי היא תהיה שונה, אולי היא תהיה דומה ככה או ככה, אנחנו מאחלים לכם בהצלחה שתגדלו אותה בנחת ובשלווה ושתעניקו לה הרבה חום ואהבה.

ברכה לתינוקת שנולדה

ברוכה הבאה לילדה המתוקה, אי אפשר להתאפק אז אביא לך נשיקה, כזאת ארוכה, מלאת אהבה. להורים המאושרים אאחל נחת ושלווה, לילות מלאי שינה והרבה הצלחה. שהקטנה גדולה תהייה, בריאה וחזקה ושתסב לכם הרבה גאווה.

ברכה לאחר לידה

מזל טוב ליולדת לרגל הולדת התינוקת מאחלים לך לילות של שינה גידול של התינוקת באהבה חשוב מאד שלא תשכחי את עצמך למרות שאת נותנת לתינוקת את כולך מאחלים לך גידול קל ונעים שתהני מהילדה שהבאת לעולם שהפכת בשבילה את העולם.

ברכה לתינוקת חדשה

תינוקת חדשה נולדה זוהי שמחה לכל המשפחה עיניים חומות פנים שמנמנות מאחלים לכם לילות רגועים שיהיה לכם זמן לבישולים טעימים שתהיה שלווה ואחווה בבית שתגדלו אותה עם עלה של זית שבבית תשרור תחושה של נחת ואושר עוד תראו זו רק התחלה הכל יהיה בסדר

ברכה להולדת בת ראשונה

לרגל הולדת הבת הראשונה נאחל לזוג ההורים המופלא שזאת תהיה רק הסנונית הראשונה ועליה נברך את זאת הברכה: שליבכם יתמלא באור יקרות בזכות התינוקת שאין כמוה בעולם, פשוט מתוקונת.

ברכה להולדת הבת השניה

אחרי הראשונה המהממת הגיעה השניה. כי ככה זה בחיים – דברים טובים באים בשיכפולים. כיף לראות אתכם בקבוצה של ארבע – הקטנה החדשה, הגדולה, אמא ואבא. לו יהי שגם זאת הרכה תפרח להיות גאוות יחידה לכם, ולאחותה השניה.

ברכה להולדת הבת לדתיים

בס"ד בתכם היקרה נולדה, איזו שמחה גדולה, מאחלים שתהייה היא עבורכם גאווה גדולה. שתגדלוה בנחת ובחדווה, שהשם יאיר פניה וששכינה תשרה בכל מעשה ידיה. שתגדל ותהפוך לבת ישראל טהורה וקדושה ושתקרב כל אדם למצוות התורה. אמן והשם ילווה דרכה בבטחה.

ברכה ללידת בת

הגיעה הבת, הגיעה לאט, יצאה במהירות, אך חיכיתם לא מעט. היא רגועה ומתוקה, טהורה ועדינה, ותביא היא לחייכם שפע ושמחה, ברכה ואהבה. תגדלוה בנחת, בשלווה ובלי לחץ, תהוו דוגמא ותהייה היא טובה. שיהיה הרבה בהצלחה!

ברכה להולדת הבת

אין כמו להחזיק תינוקת קטנה להריח את ריחה ולהתענג על היופי שלה אנו מאחלים שיהיה לכם לילות קלים שתגדלנו אותה בנחת ובנעימים שתרווה לכם נחת שיהיו בה תום וגם דעת שתזכה לעוד אחים ואחיות רוב הצלחות שזו הילדה תחיה שנים רבות.

ברכה להולדת בת שלישית

תינוקת שלישית הצטרפה למשפחה, הרבה מזל טוב, אושר ושמחה. נאחל ראשית שתזכו ללילות מלאי שינה ושתזכרו תמיד שילדים זו מתנה. לתינוקת המתוקה נאחל שתגדל בכיף ואהבה ושכל חייה תהייה בריאה וחזקה וכל מה שנותר לומר הוא – ברוכה הבאה.

שאלות נפוצות על ברכות להולדת הבת

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות להולדת הבת לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות להולדת הבת שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות להולדת הבת שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות מזל טוב לבני משפחה

ברכות מזל טוב לבני משפחה

ברכות לעיד אל פיטר

ברכה לעיד אל פיטר

ברכות לסיום בעבודה

ברכה לסיום עבודה

ברכות ליום נישואין

ברכה ליום השנה

ברכות מזל טוב לאנשים שונים

ברכות מזל טוב לאנשים שונים

ברכות ליציאה לפנסיה

ברכה לפנסיה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)