טיפים מנצחים לכתיבת ברכה ליום הולדת

דף הבית » מאמרים » טיפים מנצחים לכתיבת ברכה ליום הולדת


אתם בטח מכירים את ההרגשה של לנסות ולכתוב ברכה מקורית ליום הולדת – כזו שבאמת תישאר עוד זמן אחרי שסיימו לקרוא אותה. אתם נושכים את קצה העט ומריצים בראש את שורות הפתיחה, אבל… כלום לא מגיע והדף נשאר ריק במשך דקות ארוכות.

האזינו לכתבה

אין מה לעשות… לכתוב ברכה ליום הולדת זה לא עניין פשוט אם לא בא לכם להסתפק בנוסח הסטנדרטי המשעמם של "מזל טוב ועד 120", ואם אתם מסתובבים באתר הברכות של עדן, כנראה שבא לכם להיות יותר מקוריים מזה.

טיפים מנצחים לכתיבת ברכה ליום הולדת

אז אם אתם נתקלים בקשיים בזמן כתיבת הברכה, הגעתם למאמר הנכון בשבילכם. יש לנו כמה טיפים שיוכלו לכוון אתכם טוב יותר אל עבר כתיבת הברכה המושלמת. יצאנו לדרך.

קבלו קצת השראה

נתקעתם על ההתחלה? המוזה עוד לא נחה עליכם? בסדר גמור. זה הזמן לשוטט לכם ברחבי הרשת ולחפש אתרים שונים של ברכות ליום הולדת. אנחנו לא אומרים לכם להעתיק ברכה ולנוח (למרות שגם זה מותר), אבל שיטוט בין הברכות השונות יפתח לכם קצת את הראש וייתן לכם רעיונות לברכה שאתם תכתבו.

תנו משהו משלכם

כבר רשמנו איפשהו קודם שאם הגעתם עד לכאן, אתם לא מחפשים לכתוב ברכה בנאלית ולשגר אותה. את הברכות המשעממות שיגרמו לחתן או כלת יום ההולדת לפהק ולנמנם אתם יכולים להשאיר לכל החברים בקבוצות הווטסאפ האינסופיות ולמברכים בפייסבוק.

לא משנה בכמה אתרי ברכות הסתובבתם, אין סיכוי שמצאתם את הברכה האולטימטיבית בשבילכם, וזה די ברור למה – שום ברכת יום הולדת שתמצאו ברשת לא מכוונת בדיוק לאדם שאתם רושמים לו.

יום הולדת זו הזדמנות מצוינת לשלוף מהזיכרון את החוויות האישיות שעברתם עם האדם שאתם כותבים לו את הברכה – הטיול מדרום אמריקה, הצחוקים שעשיתם במסיבת פורים או שיחת הנפש בטירונות ולהזכיר את זה איכשהו בברכה. כמובן שבשביל הכיף שלכם, יהיה נחמד אם תשלבו פאדיחות פה ושם אבל לא להגזים… בכל זאת, זה היום שלו (או שלה).

מלבד החוויות האישיות שצברתם, יש עוד כמה דברים אישיים שתוכלו להכניס לברכה – מילים בשפה פרטית שרק שניכם מבינים, כינויים שנתתם אחד לשני… ככל שתעשו את הברכה יותר אישית – יותר טוב. הצלחתם לגרום לזה שקרא את הברכה להתפוצץ מצחוק או לדמוע מהתרגשות? כל הכבוד – זו בדיוק המטרה שלשמה רושמים ברכה.

מה עם קצת תוספות לברכה?

קיבלתם רעיונות לברכה, הזכרתם קצת חוויות מהעבר והנה, בלי ששמתם לב, הברכה שלכם מתחילה לקבל צורה ואתם לפני הסיום.

חכו עוד קצת!

כמו שגלידה אמריקאית תהיה מוצלחת עוד יותר אם נשים לה סירופ שוקולד וסוכריות צבעוניות, כך גם לברכת יום הולדת יש את התוספות שלה, שיכולות להפוך ברכה טובה מאוד לברכה מצוינת.

התוספת הקלאסית לברכה היא ציטוט כלשהו – כזה שנותן השראה, משעשע או פשוט מתאים לאדם שאתם כותבים לו.

אפשר להוסיף ציטוטים של סלבריטאים, מדענים או מנהיגים. לברכת יום הולדת הרבה אוהבים להוסיף ציטוט מספר ילדים או מסרט מוכר.

מלבד ציטוטים, אפשר להוסיף תחזית אסטרולוגית, הורוסקופ תקופתי, חישובים גימטריים או ניתוח נומרולוגי… הרשת מפוצצת במידע על כל האמור למעלה, כשגם הקישור שמצורף בראשית המאמר יוביל אתכם לתוספות רלוונטיות לברכה.

אז קדימה לעבודה! יש לכם ברכה לכתוב, לא?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)